Bekijk originele versie : Al-qaeda leden sterfen in gevangenis brand in Saudi-Arabie
Ezzedine
17-09-2003, 19:49
AL QAIDA DETAINEES SAID KILLED IN PRISON FIRE
LONDON [MENL] -- Scores of Al Qaida detainees were believed to have been killed in a fire that spread through a Saudi maximum-security prison outside Riyad.
Saudi opposition sources said more than 140 people were killed in the fire in Al Hayer prison on Monday south of the Saudi capital. The sources said the fire was believed set by a group that protested conditions in the modern facility, monitored by electronic sensors and cameras.
Riyad has not identified the casualties. The official Saudi Press Agency reported that 67 inmates were killed and another 20 were wounded in the blaze, which began at about noon. The wing of the prison was said to have contained 120 inmates and the fire lasted into late Monday. Saudi authorities attributed the fire to a short circuit.
"It is too early to tell whether the fire is an act of sabotage, but an investigation is going on," a Saudi security source was quoted as saying.
Zou dit een zionistisch/Amerikaans complot zijn?? :-)
babyvanbelisma
18-09-2003, 09:03
Die idioten mogen van mij allemaal opgepakt worden...kunnen ze alleen hun celgenoten nog maar wat aandoen...
Ach of je nu in een brand om het leven komt, of door onthoofding op het dorpsplein. ik weet niet wat erger is, maar beide zijn onmenselijk dat is zeker
Willemien
18-09-2003, 11:03
Origineel gepost door an3sdej
Zou dit een zionistisch/Amerikaans complot zijn?? :-)
Ik dacht dat die ons nou juist proberen te vertellen dat Saudi Arabie Al Quada leden NIET in de gevangenis stopt :D
babyvanbelisma
18-09-2003, 11:50
Origineel gepost door achmad
wie noem jij idioten?
het saudische regime, dat is idioot en daar zitten idioten tussen.
denk om je tong meisje ;)
Mensen die achter de denkbeelden van Bin Laden en zijn kameraden staan, noem ik idioten. Want deze mensen zijn vergeten hoe ze zelf na moeten denken en laten zich alles vertellen door slechte mensen die hun slechte dingen laten doen onder de naam van de islam, terwijl ze alleen hun eigen ideaal nastreven.
ibtisamc
20-09-2003, 13:23
Origineel gepost door babyvanbelisma
Mensen die achter de denkbeelden van Bin Laden en zijn kameraden staan, noem ik idioten. Want deze mensen zijn vergeten hoe ze zelf na moeten denken en laten zich alles vertellen door slechte mensen die hun slechte dingen laten doen onder de naam van de islam, terwijl ze alleen hun eigen ideaal nastreven.
Je moet dan wel heel onwetend zijn om zoiets te denken laat staan het te typen!!!
Amerika zegt dat bin laden achter die aanslagen zat maar een ding zie jij over het hoofd de bewijzen die Amerika tot nog toe verzameld heeft zijn waardeloos ze stellen niets voor ,nada nothing, rien!!!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.