Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Bagin Amr A dar...

Pagina's : [1] 2

BentDagilia
17-09-2003, 19:46

Wa jebtliha lBanan ou sag3a shabha el koutban ou berket shoui lia bash te3arifo l 3roebia. Wa bagin amr Adar, Bagin amr a dar, bagin amr a dar fin koum al 3roebia :boogie:

0uidath
17-09-2003, 19:51
oud:gaap:

BentDagilia
17-09-2003, 19:52
lieve schat ik ken hem al heel lang maar heb gewoon niets te doen dus :ego: Wa bagin Amr a dar Bagin Amr a dar Bagin amr a dar Fin koum el 3roebia :stout: :D

BentDagilia
18-09-2003, 00:36
BOE:stout:

MariamaMslma
18-09-2003, 00:37

het is bagi 3amer dar oe zjeboeha 3robia. In de zin van kijk wat ze me geven, ik wil 3amer dar en dan komen ze met 3robia aanzetten :ego:

BentDagilia
18-09-2003, 00:44
Mariama ze zeggen het allebei .... :D dussss ze zeggen ook zelfs zabouhal mdinia :D het maakt dus niet zoveel uit ;) :ego:

MariamaMslma
18-09-2003, 00:46
Origineel gepost door Bent Dagilia Mariama ze zeggen het allebei .... :D dussss ze zeggen ook zelfs zabouhal mdinia :D het maakt dus niet zoveel uit ;) :ego: makeensie f7el shemelia oe safie :ego: ;)

BentDagilia
18-09-2003, 00:48
heeft niets te maken met achtergrond hoor.. ik bedoel je hebt ook 3roebieen in Shamel .. deze band heeft het gewoon puur over de plattelands mensen :D maar als we toch zo gaan doen... ;) Doukalien homa lellat lbnat ou l3alat hta hed mi kad 3lihoem :ego: :D

Sanela
18-09-2003, 00:49
Awili Wahdi ik wist niet dat er in antwerpen z'on normale gasten zitten :maf2: :zwaai:

Sanela
18-09-2003, 00:50
ow schit man ik heb men bericht bij de verkeerde topic geplaats sollyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

BentDagilia
18-09-2003, 00:51
JE MEENT HET :stout:

Asri
18-09-2003, 01:19
Die Dakka Marakchia word hopelijk passé! :D Binnenkort wordt de Taktoka Jabbalia (el Ghaïta) in Nederland (mn broer heeft ze voor zn trouwfeest helemaal van Belgie gehaald) geintroduceerd en kunnen die kindertjes van van Dakka Marrakchia weer es gaan krantenwijk lopen ofsjo...Echt zonde voor je geld :jammer: -Y-

T-ManiaC
18-09-2003, 01:21
Origineel gepost door Asri Die Dakka Marakchia word hopelijk passé! :D Binnenkort wordt de Taktoka Jabbalia (el Ghaïta) in Nederland (mn broer heeft ze voor zn trouwfeest helemaal van Belgie gehaald) geintroduceerd en kunnen die kindertjes van van Dakka Marrakchia weer es gaan krantenwijk lopen ofsjo...Echt zonde voor je geld :jammer: -Y- El Ghaiata is toch heeeeeeeel wat anders dan Dakka andere functie.. :) Mijn zus had afgelopen zomer el gaita, dakka, en gnaoua gedaan..

Asri
18-09-2003, 01:27
Origineel gepost door T-ManiaC El Ghaiata is toch heeeeeeeel wat anders dan Dakka andere functie.. :) Mijn zus had afgelopen zomer el gaita, dakka, en gnaoua gedaan.. Ewa in Marokko is dat toch anders ...daar is het gebruikelijk om een hele mix van die verschillende muziekstijlen te gebruiken. In Nederland kun je alleen de band huren en als je wilt een Dakka Marrakchia, simpelweg omdat er geen andere muziekstylen zijn -Y-

T-ManiaC
18-09-2003, 01:31

Origineel gepost door Asri Ewa in Marokko is dat toch anders ...daar is het gebruikelijk om een hele mix van die verschillende muziekstijlen te gebruiken. In Nederland kun je alleen de band huren en als je wilt een Dakka Marrakchia, simpelweg omdat er geen andere muziekstylen zijn -Y- Klopt! Maar om dan de hele dakka weg te denken en el gaita ervoor te zetten..?? Ik denk dat die mix ook hier gebruikelijk kan worden.

Pagina's : [1] 2