Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie heeft dit ook of ben ik de enigste?? dat je...

Youssra_Oujdia
17-05-2007, 21:13

... je zelf in de avond opeens veel mooier vind:hihi: ik heb dat dan kijk ik in de spiegel en dan is me huid heel glad en zacht en zit alles goed. maar in de middag dan voel ik me grauw:maf: dan voeld me huid niet zacht aan ofzo.. en smorgens dan als je wakker word dan heb je een moment en denk je zoo zie er wel goed uit maar dan ga je je gezicht wassen en kom je terug en denk je:maf: hihi:hihi: wie let hier ook wel eens op als die zich verveeld:o , nou mij was t opgevallen.. ben ik de enigste off:hihi:

DilaraliefdeNNN
17-05-2007, 21:14
jaa ahahaha altijd alsk savonds in de spiegel kijk of in de douche zie ik er veel beter uit:hihi: mss wel omdat het iets donkerder is

SAMIREETJE
17-05-2007, 21:19
klopt heb ik ook, en dan vooral met mn haar. Probeer ik haarkapsel uit, of gewoon zo simpel en dan zit het perfect! In de ochtend krijg ik het dan echt niet voor elkaar om hetzelfde te creeren, blijft er zo uitzien:maf:

Youssra_Oujdia
17-05-2007, 21:21
hahah jaaa zie ik wist wel dat ik niet de enigste was:hihi: jaa soms dan zie ik er in een kamer anders uit in de spiegel dan in een andere kamer.. dan blijf ik natuurlijk in die kamer waar ik er beter uit zie:o :hihi:

Achmed_N

Ik dacht echt dat het al aan mij lag! :haha: Opeens zitten mijn wenkbrauwen kei mooi, geen onzuiverheid te bekennen, haren volle bos.. geen witte lippen meer :hihi:

miSs_LUxuriiouS
wollah ik heb dat ook zo, altijd als ik thuis in de spiegel kijk zie ik er naar mijn idee perfect uit, als ik bij iemand anders kom en in de spiegel kijk :wow: echt hatelijk!

prinses007
17-05-2007, 21:24
ik heb dat precies zo als ik me haar doe sávonds dan is het zoo mooi dat ik met tege zin mijn bed is stap doe ik het smorgens dan durf ik nie eens na buite ook alsmik me savond aan het opmake ben als ik ergens na toe oet dan voel ik me ook meer zelfverzekerd jammer is dat man ik vben alleen knap savond sochtends ben ik net een spook man haha

bentbled
17-05-2007, 21:27
ja s avonds wordt je door de gek gehouden door het licht dat op je huid schijnt vooral in de douche alles wordt verborgen. Maar als je kijkt naar al die beroemheden die clips opnemen die krijgen ook veel licht op hun gezicht om ze mooier te laten lijken let maar op en s morgens ben je nog warm en zie je er mooier uit

Sweeetheart_
17-05-2007, 21:29
HAHAHAHAHA even sirrieus ik vind die echt grappig ahahahaha want dat had ik altijd als ik ging doucheeee zacht gezichtje mooooi haar hahaah

laatmijmetrust
17-05-2007, 21:59
ik vind mezelf altijd mooi