Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : mijn foto !!!

Pagina's : [1] 2

remii
01-08-2002, 00:20

hahahah mochten jullie wel willen he ..you jerks ... :D :D hahahaha stelletje ..nieuwsgeirige aagjes ... :D :zwaai:

respectvol
01-08-2002, 00:27
Hay remiii als je nou net voor me stond had je echt een stoot tegen je ogen van mij gekregen......wallah ik dacht eindelijk een foto van die grote vraagteken ;)

remii
01-08-2002, 00:33
Origineel gepost door respectvol Hay remiii als je nou net voor me stond had je echt een stoot tegen je ogen van mij gekregen......wallah ik dacht eindelijk een foto van die grote vraagteken ;) hahaha nu kan ik hem beter helemaal niet zetten , want ik woon ook in rotterdam en ik wil niet dat ik een stoot in mn ogen krijg als ik op de lijnbaan loop .. :D

remii
01-08-2002, 00:36
hee emshoom ..ben je al terug dan ..??? en wat heb je voor mij meegenomen ..?? oh please please let it be ..nawal elzougbi ... :D

remii
01-08-2002, 00:52

Origineel gepost door Emshoom ik heb voor jou een gesigneerde flyer , met de laatste foto van Nawel El Zoghbi, how bout that partner? :D is dat alles ...heb je daar duizenden kilometers voor gereisd ??? volgens mij heb jij bij nawal een goed woordje voor jezelf gedaan , en je hebt mij helemaal niet genoemd ...thanks a lot ..partner ... :D

remii
01-08-2002, 00:54
Origineel gepost door rebel Ik heb een hele verzameling van Pikachu-spullen...en ik sta op het punt om ze weg te doen, dusssss..... zou ik niet doen als ik jou was ...over een paar jaar zijn ze goud waard ... :)

EsteeLauder01
01-08-2002, 00:59
Origineel gepost door remii is dat alles ...heb je daar duizenden kilometers voor gereisd ??? volgens mij heb jij bij nawal een goed woordje voor jezelf gedaan , en je hebt mij helemaal niet genoemd ...thanks a lot ..partner ... :D Zo, de mensen van tegenwoordig zijn ook niet meer snel tevreden. remii, je mag blij zijn dat hij jou een souveniertje heeft meegebracht...wat dacht je van 'dank je wel emshoom'. :D

Wamen
01-08-2002, 00:59
Origineel gepost door rebel Jou foto toch ook...hahahaha :D Je kunt mijn foto nu gaan zien bij de topic doe eens rustig.

respectvol
01-08-2002, 01:00
Hay maar remia , wees maar niet bang ik ben noot op de lijnbaan :p dus je kan het gerust plaatsen....aah lief van je dat je het gaat doen :D

EsteeLauder01
01-08-2002, 01:03
Origineel gepost door Wamen Je kunt mijn foto nu gaan zien bij de topic doe eens rustig. Wamen...prachtige foto tbarlah. :goedzo:

remii
01-08-2002, 01:17
okee ik zal de mijne plaatsen ..uno momento .. :)

respectvol
01-08-2002, 01:19
Jaaa we wachten en niet ene of een andere Pokymon plaatsen (of weet ik veel hoe die dingen heten) :confused:

remii
01-08-2002, 01:21
zo folks ...ehh ik heb ook mn pic.. geplaast..zie eerste bericht ... :D

remii
01-08-2002, 01:23
Origineel gepost door Estée Lauder Zo, de mensen van tegenwoordig zijn ook niet meer snel tevreden. remii, je mag blij zijn dat hij jou een souveniertje heeft meegebracht...wat dacht je van 'dank je wel emshoom'. :D hahaha..okee dank je wel emshoom ..zo goed ... :D

EsteeLauder01
01-08-2002, 01:25

Origineel gepost door Emshoom eindelijk weet ik hoe een remii er uit ziet :D Haha...dat werd tijd hé. Die hebben we ook al weer gezien. :D Who's next?? :D

Pagina's : [1] 2