Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : jongens met dikke wenkbrauwen!

Pagina's : [1] 2 3

Appii
17-05-2007, 00:27

moeten die epileren of niet? als zze een wenkbrauw hebben? je ziet veel mocros met geepileerde wenkersds en heel veel die niet doen en dan denk je toch ook van haal scheermes overheen ;)

__Souf
17-05-2007, 01:28
Ik denk niet dat jongens hun wenkbrauwen epileren, ik heb ook wel volle wenkbrauwen maar geen unibrauw ofzo, maar het is ook haram denk dat dat ook speelt. Je mag wel de haartjes tussen je wenkbrauwen weghalen omdat dat niet meetelt met de wenkbrauw dat heeft een geleerde mij ooit verteld.

Its_Just_Me
17-05-2007, 03:42
zolang je maar geen 1 dikke wenkbrauw hebt, is het goed:hihi:

Rasheedah
17-05-2007, 11:20
Ik denk niet dat jongens hun wenkbrauwen epileren, ik heb ook wel volle wenkbrauwen maar geen unibrauw ofzo, maar het is ook haram denk dat dat ook speelt. Je mag wel de haartjes tussen je wenkbrauwen weghalen omdat dat niet meetelt met de wenkbrauw dat heeft een geleerde mij ooit verteld. bij wat telt het dan? Bij je hoofdhaar? : s crazy uitspraak. Men moet met daliel spreken...

SEXYY__YASMIINA
17-05-2007, 12:03

Bij sommige jongens moet het gewoon, het ziet er dan echt niet uit :eek:

ouasimagirl
17-05-2007, 12:21
moeten die epileren of niet? als zze een wenkbrauw hebben? je ziet veel mocros met geepileerde wenkersds en heel veel die niet doen en dan denk je toch ook van haal scheermes overheen ;) getver jongens die hun wenkbrauwen:maf: Ik vind dat echt lelijk sorry:hadj:

LADY_BOUCHRA
17-05-2007, 13:06
dikke wenkbrauwen zijn niet erg zolang het maar geen doorlopende Bert wenkbrauwen zijn wat veel irakezen en turken hebben :hihi:

Imane_Arab
17-05-2007, 13:20
Ik heb liever een jongen met dikke wenkbrauwen, dan een gay-typetje met die lelijke dameswenkbrauwen!

madame_casa
17-05-2007, 14:16
Nee... Persoonlijk vind ik dat jongen niet moeten epileren. Ze zien er dan gay-erig uit. Ik heb ook gehoord dat in het midden weghalen niet Haram is, maar ik weet niet of dat voor heren of dames geldt.

zinataza
17-05-2007, 14:50
moeten die epileren of niet? als zze een wenkbrauw hebben? je ziet veel mocros met geepileerde wenkersds en heel veel die niet doen en dan denk je toch ook van haal scheermes overheen ;) hahaah ja vooral jongens met van die dikke doorlopende wenkbrauwen:hihi:

zinataza
17-05-2007, 14:53
moet kunnen vind ik ik...vooral jongens met doorlopende wenkbrauwen mogen van mij wel wat weghalen

La_Bouayach
17-05-2007, 15:12
laten staan, ben je helemaal getikt ofzo

Insanity
17-05-2007, 15:14
Ik heb liever een jongen met dikke wenkbrauwen, dan een gay-typetje met die lelijke dameswenkbrauwen! Helemaal mee eens.

MocroPrinses
17-05-2007, 15:22
Ik heb liever een jongen met dikke wenkbrauwen, dan een gay-typetje met die lelijke dameswenkbrauwen! Ja joh .....Mannen die hun wenkbrauwen epileren gatver ....

Imane_Arab
17-05-2007, 15:24

Nee... Persoonlijk vind ik dat jongen niet moeten epileren. Ze zien er dan gay-erig uit. Ik heb ook gehoord dat in het midden weghalen niet Haram is, maar ik weet niet of dat voor heren of dames geldt. Voor de vrouwen zijn er meningsverschillen over, of het nou wel of niet mag om in het midden weg te halen. Maar voor de mannen mag het absoluut niet. (moge Allah(swt) mij vergeven als ik iets verkeerds heb gezegt). En het staat sowieso verschrikkelijk vind ik. 9 van de 10 gevallen zie je dat het geepileerd is, en dat ziet er zó gay uit...

Pagina's : [1] 2 3