Bekijk originele versie : HELP dames!
socialedienst
17-09-2003, 16:23
HEB wa7d probleem waajaaaw.....kom er niet uit!!
de dames kunnen me helpen, lees:
je bent gek op een jongen (vraag niet waarom) hij heeft al een relatie, is zelfs verloofd...je kent zijn vrouw.........je kent haar GOED zelfs...
zij is zo'n rustige mooie meid die zich nergens mee bezig houdt..
Je probeert alle aandacht van die jongen te trekken..zo bel je hem bijna elke dag, maar hij blijft je DISSEN.....je mailt m...maar hij reageert NIET.......met andere woorden: HIJ HEEFT DUIDELIJK GEEN zin en is niet meer de PLAYER die je kende....
en nu? zou je naar zijn vrouw (vriendin) gaan om haar alles uit te leggen??
samira_el
17-09-2003, 16:27
Ik denk het wel, als ik zo zielig ben om nog achter de jongen te zitten die verloofd is met een goede vriendin van mij, dan ben ik ook wel zo zielig om tussen hun relatie te stoken..
TwinkleEye_19
17-09-2003, 16:27
:confused:
Als hij duidelijk aangeeft dat ie geen player meer is, dan betekent dat toch alleen maar dat die serieus voor z'n verloofde gaat?
Wat valt er uit te leggen :maf3:
socialedienst
17-09-2003, 16:29
Origineel gepost door TwinkleEye_19
:confused:
Als hij duidelijk aangeeft dat ie geen player meer is, dan betekent dat toch alleen maar dat die serieus voor z'n verloofde gaat?
Wat valt er uit te leggen :maf3:
dat jullie vroeger een relatie hadden :o en dat je denkt dat hij nog steeds van je houdt (of zo)
zou je zo gaan stoken?
SAMMYGIRL
17-09-2003, 16:31
Dus een meisje kent jou en is gek op jou, terwijl ze weet dat je verloofd bent, en ze kent je verloofde?
Raar, maar goed zo iemand kan je dus geen vriendin noemen als ze achter je aanzit terwijl ze weet dat je verlooft bent (en dan nog wel met haar vriendin), ik denk dat het niet verstandig van haar is om het te vertellen want zo zullen er alleen problemen komen.
Aan de andere kant zou de de jongen die achter nagezeten wordt het wel kunnen vertellen aan zijn verloofde..zo is zij ook op de hoogte van haar 'vriendin'.
Maar ja..kweet het ook niet.
TwinkleEye_19
17-09-2003, 16:31
Origineel gepost door solcialedienst
dat jullie vroeger een relatie hadden :o en dat je denkt dat hij nog steeds van je houdt (of zo)
zou je zo gaan stoken?
Dan zeg ik gewoon keihard..
NEXT! :bril:
That's me, blijf nergens in steken anders kom je nooit vooruit ;)
Origineel gepost door samira_el
Ik denk het wel, als ik zo zielig ben om nog achter de jongen te zitten die verloofd is met een goede vriendin van mij, dan ben ik ook wel zo zielig om tussen hun relatie te stoken..
:lol:
socialedienst
17-09-2003, 16:36
Origineel gepost door SAMMYGIRL
Dus een meisje kent jou en is gek op jou, terwijl ze weet dat je verloofd bent, en ze kent je verloofde?
Raar, maar goed zo iemand kan je dus geen vriendin noemen als ze achter je aanzit terwijl ze weet dat je verlooft bent (en dan nog wel met haar vriendin), ik denk dat het niet verstandig van haar is om het te vertellen want zo zullen er alleen problemen komen.
Aan de andere kant zou de de jongen die achter nagezeten wordt het wel kunnen vertellen aan zijn verloofde..zo is zij ook op de hoogte van haar 'vriendin'.
Maar ja..kweet het ook niet.
neej! ze zijn geen dikke vriendinnen.......mijn schatje kent dat mens niet! maar zij kent haar wel....gewoon via via en van gezicht....
ik wil niet dat ze elkaar ontmoeten, dat WIL IK NIET! en daarom vraag ik of jullie dat wel zouden doen..
vertellen?? das een goeie....ik ga t haar vertellen.....ze zal waarschijnlijk lachen ma ja
Lady_moi
17-09-2003, 16:40
ZEG EERLIJK TGAAT OVER U HE :D
Nee ik zou nooit naar haar toe stappen ik bedoel wat geweest is is toch geweest? Hij heeft voor haar gekozen en daarmee is het voor mij een gesloten hoofdstuk...
socialedienst
17-09-2003, 16:41
Origineel gepost door Femme___FataLe_
ZEG EERLIJK TGAAT OVER U HE :D
maybe....maybe not :)
SAMMYGIRL
17-09-2003, 16:46
neej! ze zijn geen dikke vriendinnen.......mijn schatje kent dat mens niet! maar zij kent haar wel....gewoon via via en van gezicht....
ik wil niet dat ze elkaar ontmoeten, dat WIL IK NIET! en daarom vraag ik of jullie dat wel zouden doen..
vertellen?? das een goeie....ik ga t haar vertellen.....ze zal waarschijnlijk lachen ma ja
Nee, het is niet slim om elkaar te ontmoeten, dat meisje zal waarschijnlijk behalve jou zwartmaken ook nog een jou verloofde proberen jaloers te maken met verhalen.....om zo dus te stoken.
L'mohiem..komt allemaal wel goed, die heks zal zich zelf nog wel tegenkomen :)
tuurlijk schat....je weet dat ik snel om je lach :)
dat je dit hier plaatst...wow....echt jij weer met je PROBLEEMPJEs :kusgrijs:
ze komt er wel overheen.........ennuh....ze heeft me alles al verteld....:zwaai: u r runnin'behind liefje.....alles is opgelost....je kan weer ruztig slapen.....:kusgrijs: :kusgrijs:
luvu!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.