Bekijk originele versie : Waarom wordt er tegenwoordig over marokkaanse dames zo negatief gesproken??
Het wordt steeds erger tussen de marokkaanse dames en heren.
De mannen praten zo slecht over de meiden, respect is er weinig of niet.
Je wordt niet met rust gelaten.......
En de vrouwen praten weer slecht over de mannen.
Hoe kom dit toch.....??????
Ik merk dat bij de Turkse gemeenschap de relatie tussen jongens en meiden veel beter is dan bij ons.
Wat vinden jullie hiervan......merken jullie dit ook.....en waar komt dit denken jullie vandaan.
Ik zie jullie reactie graag tegemoet. :)
Vele groetjes
Er zijn meiden die het er zelf naar maken
ik liep gister ff door het winkelcentrum en zag een Marokkaans meisje, met strakke witte broek en een topje daar op, er waren wat jongens die op haar riepen en jaa hoor ze draait zich om en dribbelt achter de jongens aan, zegt een van de jongens... jij bent wel makkelijk zeg.. denk je nou echt dat we een **** willen
Erg he??
kijk ik veroordeel het meisje niet, iedereen moet zelf weten wat ie draagt of doet.. Maarre als je zulke reacties kunt verwachten... dan zou je toch beter moeten weten??
Liefs Safia
waar kom dit denk je vandaan????
en ik heb het gevoel dat dit steeds erger word ....jij niet?
Ook als je sommige Forums lees van andere.
Origineel gepost door Safia21
Er zijn meiden die het er zelf naar maken
ik liep gister ff door het winkelcentrum en zag een Marokkaans meisje, met strakke witte broek en een topje daar op, er waren wat jongens die op haar riepen en jaa hoor ze draait zich om en dribbelt achter de jongens aan, zegt een van de jongens... jij bent wel makkelijk zeg.. denk je nou echt dat we een **** willen
Erg he??
kijk ik veroordeel het meisje niet, iedereen moet zelf weten wat ie draagt of doet.. Maarre als je zulke reacties kunt verwachten... dan zou je toch beter moeten weten??
Liefs Safia
Ja...je heb zeker ook meiden tussen die aandacht te kort hebben, maar ik vind niet dat iedereen hierop afgerekend moet worden.
Want zoals je meiden heb die tekort aan aandacht hebben, heb je ook jongens en daar zeggen wij niets over......
Origineel gepost door Miss_Magrebia
Idereen denkt dat alles maar getolereerd wordt, omdat ze het andere zien doen........
wil je mij dit uitleggen.....
De jongens denken dat ze alles omgestraft kunnen doen, omdat ze MAN zijn.... maar echte Mannen, maken geen grappen met "bent a Ness!" en echet meiden ...... laten zich niet pakken en of playen door "Waled a Ness!"
ik begrijp je nu
Helemaal met je eens!
Maar helaas worden wij hierop getest .....omdat zij een man zijn denken ze dat ze ook MOGEN eisen van je
Origineel gepost door mhaidra
waar kom dit denk je vandaan????
en ik heb het gevoel dat dit steeds erger word ....jij niet?
Ook als je sommige Forums lees van andere.
Ik weet niet, ik denk dat sommige broeders het niet pikken dat onze zusters zich zo gedragen
Ik vind Miss Maghrebia wel een beetje gelijk hebben maar je weet zelf ook dat er mannen zijn die zelfs daar schijt aan hebben ook al is en meisje bent a ness. De uitdaging is dan voor hun nog leuker zo ben ik gelukkig niet, tuurlijk ben ik geen lieve jongentje maar ik ben niet iemand die het leven verrot maakt van een meid die niet sterk in haar schoenen staat die gewoon te naief is. Maar ik ben er wel een die marokkaanse meiden pakt die hun rijbewijs al hebben als je begrijpt wat ik bedoel die pak ik wel en dat is mijn doel .
ik heb het gevoel dat jongens...de meiden uittesten van zal zij misschien bent an ness.....want een marokkaanse jongen die dit eigelijk niet verdiend, vind zelf namelijk van wel.
Ik geef nu alleen effe een kleine voorbeeld:
Vroeger wanneer mijn zus nieuwe schoenen kreeg (en ik op dat moment niet)... wilde ik dat ook..... waarom? omdat mijn zus ze ook had gekregen....
En wat zei ik als me ouders NEE hadden gezegd? ..... Maar Salaou mag wel en ik niet....? :boos:
Dat zie je nu buiten ook gebeuren.. beetje bij beetje..... eerst was het de stad...daarna bios...daarna uit eten.... daarna schoolfeest...... daarna zogenaamd logeren.......!
En wat zeggen ze dan als het niet mag:
Farid / Samira gaan ook en die mogen wel van hun ouders........!
Snap je wat ik bedoel......
ja ...een goede voorbeeld
Dus groot deel is JALOEZIE...?????
Origineel gepost door Adillio
Ik vind Miss Maghrebia wel een beetje gelijk hebben maar je weet zelf ook dat er mannen zijn die zelfs daar schijt aan hebben ook al is en meisje bent a ness. De uitdaging is dan voor hun nog leuker zo ben ik gelukkig niet, tuurlijk ben ik geen lieve jongentje maar ik ben niet iemand die het leven verrot maakt van een meid die niet sterk in haar schoenen staat die gewoon te naief is. Maar ik ben er wel een die marokkaanse meiden pakt die hun rijbewijs al hebben als je begrijpt wat ik bedoel die pak ik wel en dat is mijn doel .
Maar hoe zit het respect.....respecteer je over het algemeen een marokkaanse vrouw/meisje????????
Zowel jongens als meiden diennen respect te hebben
ten eerste respect voor hun lichaam
ten tweede respect voor hun gedrag
ten derde respect voor hun medemens!
LIefs Safia
Dat onze marokkaanse jongens zo reageren....
Heeft dit te maken met opvoeding of pure jongens gedrag onderelkaar...
of misschien iets anders?????.
Miss Maghrebia ik heb geen zusje ik begrijp wat jij bedoel het ligt aan de opvoeding . Maar ik kan er niks aan doen dat als ik in een disco ben of waar dan ook en ik zie een mooie marokkaanse meid en ik vind haar aantrekkelijk waarom zou ik daar niet voor mogen gaan ?? Ik beschouw haar dan als een normale meid die ik leuk vind maar vertel haar ook dat ik niks met er wil alleen ja hoe zeg je dat de liefde bedrijven .
Origineel gepost door Adillio
Miss Maghrebia ik heb geen zusje ik begrijp wat jij bedoel het ligt aan de opvoeding . Maar ik kan er niks aan doen dat als ik in een disco ben of waar dan ook en ik zie een mooie marokkaanse meid en ik vind haar aantrekkelijk waarom zou ik daar niet voor mogen gaan ?? Ik beschouw haar dan als een normale meid die ik leuk vind maar vertel haar ook dat ik niks met er wil alleen ja hoe zeg je dat de liefde bedrijven .
Ik begrijp dat je opdat moment sexueel geprikkeld bent, je zegt dat je haar als een normaal meid beschouw en dat je alleen maar 1 ding met haar wilt........
Het is dan aan het meisje wat ze wilt......mocht zij het zelfde voelen... heb jij dan respect voor haar opdat moment????????
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.