Bekijk originele versie : Hebben Jullie Het Ook Gehoord..??
Maroc_oogjes
17-09-2003, 15:11
Een Marokkaanse vrouw en haar 20 jarige dochter hebben drie maanden voorwaardelijk gekregen voor het te vondel leggen van een pas geboren baby-tje in het ziekenhuis.
Het blijkt nu dat de baby van de 20 jarige dochter is! Als verklaring gaven ze aan; (het is een ware schande voor de familie, vandaar dat we het op deze manier gedaan hebben!
Waar gaat het heen met de wereld...
Maroc_oogjes
17-09-2003, 15:15
Origineel gepost door HighClassLady
Dit meen je toch niet!
Meskiena dat kindje...
:traan1:
HCL.
Ps: Was de dochter nog niet getrouwd en ongewenst zwanger geworden ofzo? :confused:
Ja erg he?! Dochter was inderdaad ongewenst zwanger. Zowel de dochter als de moeder hebben het geprobeerd voor de buitenwereld te verbergen! :verdriet:
Wat erg zeg!!! ik snap niet dat mensen hun eigen kind kunnen afstaan
wordt hoog tijd dat ze "schande & schaamte" eens afschaffen......lijkt me ook erg on-Islamitisch trouwens.
Maroc_oogjes
17-09-2003, 15:20
Origineel gepost door Safia21
Wat erg zeg!!! ik snap niet dat mensen hun eigen kind kunnen afstaan
Ik snap überhaupt niet hoe ze het zo ver heeft kunnen krijgen om ongewenst zwanger te worden! :(
TwinkleEye_19
17-09-2003, 15:23
Origineel gepost door Maroc_oogjes
Een Marokkaanse vrouw en haar 20 jarige dochter hebben drie maanden voorwaardelijk gekregen voor het te vondel leggen van een pas geboren baby-tje in het ziekenhuis.
Het blijkt nu dat de baby van de 20 jarige dochter is! Als verklaring gaven ze aan; (het is een ware schande voor de familie, vandaar dat we het op deze manier gedaan hebben!
Nooit van anti-conceptie gehoord :kwaad:
Ik heb echt een hekel aan zulke mensen...benen wijd doen, betekent ook verantwoordelijkheid voor nemen :kwaad:
Origineel gepost door TwinkleEye_19
Nooit van anti-conceptie gehoord :kwaad:
Ik heb echt een hekel aan zulke mensen...benen wijd doen, betekent ook verantwoordelijkheid voor nemen :kwaad:
Das gemakkelijk lullen vanaf de zijlijn......voor `tzelfde geld wordt ze een koppie kleiner gemaakt door (de mannen in) de familie. Je eigen kind afstaan doe je volgens mij niet zomaar, die druk moet dus aardig hoog geweest zijn...
TwinkleEye_19
17-09-2003, 15:31
Origineel gepost door Tijn
Das gemakkelijk lullen vanaf de zijlijn......voor `tzelfde geld wordt ze een koppie kleiner gemaakt door (de mannen in) de familie. Je eigen kind afstaan doe je volgens mij niet zomaar, die druk moet dus aardig hoog geweest zijn...
Ik heb het over voorkomen is beter dan genezen niet wat ze gedaan heeft....
ongewenste zwangerschappen zullen altijd blijven bestaan, dat ze d`er kind afstaat kan je misschien wel voorkomen........bijvoorbeeld wanneer sommige gemeenschappen die ontzettend domme en onislamitische schaamte eens op zij zouden zetten.
Maroc_oogjes
17-09-2003, 15:53
:goedzo:
:blauwkus:
Maroc_oogjes
17-09-2003, 15:55
Origineel gepost door Tijn
ongewenste zwangerschappen zullen altijd blijven bestaan, dat ze d`er kind afstaat kan je misschien wel voorkomen........bijvoorbeeld wanneer sommige gemeenschappen die ontzettend domme en onislamitische schaamte eens op zij zouden zetten.
Aan de ene kant heb je inderdaad gelijk. Wij weten niet hoe ze zwanger heeft kunnen raken. Misschien is ze wel verkracht of zo.. weten wij veel!
zooooo erg :eek:
tfoe, wat hebben sommige mensen toch gekke gedachtes :(
Aan de ene kant heb je inderdaad gelijk. Wij weten niet hoe ze zwanger heeft kunnen raken. Misschien is ze wel verkracht of zo.. weten wij veel!
dus mensen die verkracht zijn krijgen groenlicht om hun baby te dumpen :rolleyes:
nee meid, ze moest dat gewoon niet doen :)
Maroc_oogjes
17-09-2003, 16:02
Origineel gepost door babyboy
dus mensen die verkracht zijn krijgen groenlicht om hun baby te dumpen :rolleyes:
nee meid, ze moest dat gewoon niet doen :)
Was meer voor My Sweet Twinkle bedoeld..
Zij zei; benen wijd doen, betekent ook verantwoordelijkheid voor nemen!
Vandaar mijn antwoord dat ze misschien wel verkracht is!
TwinkleEye_19
17-09-2003, 16:05
Dat is wel erg ja...misschien is ze wel verkracht...
Maar dan nog zou ze als ze een goede moslima voor haar religie kiezen en niet voor cultuur...
Want als het kind nu 'kafir' wordt doordat het door 'ieroemiyen' wordt opgevoed zal op haar afgerekend worden...
Ze had het kind bij zich moeten houden...die 9 maanden voor nix doorstaan....:(
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.