Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : verliefd op een hindoestaanse moslim

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

LZN
17-09-2003, 15:05

toen ik voor het eerst solliciteerde ben ik daar een hindoestaanse jongen tegen gekomen die mijn hart heeft gestolen. ik was op slag verliefd. Ik merkte aan hem dat hij mij ook leuk vond. Hij maakte van die opmerkingen dat hij mij een heel mooi meisje vind en dat hij best wel een relatie met mij wil. toen het bedrijf mij had gebeld om te zeggen dat ik ben aangenomen was ik heeel blij en tegelijkertijd ook heel bang. ik zal die jongen weer tegen komen die mijn hart heeft gestolen. op zich heb ik daar geen problemen mee, maar het is iemand van een andere afkomst. Ik was dus aan het werk en kwam hem regelmatig tegen. in het begin kon ik hem goed negeren. ik deed alsof er niets aan de hand is. Op een gegeven moment kwam ik een goede vriend van hem tegen die ik bij het eerste contact al heel graag mocht. ik wist nog niet dat die jongen zijn vriend was. we waren aan het kletsen en plotseling kwam die hindoestaanse jongen ter sprake. hij vroeg aan mij wat ik van hem vond en vertelde hem dat hij hele mooie ogen heeft. ik had hem tegelijkertijd ook verteld dat ik normaal gesproken dat niet zo snel vind van hindoestanen. Verder heb ik een vriend en hij al een vriendin. ondanks dat, voel ik toch die aantrekkingskracht. Ik had sowieso al een slecht beeld van marokkaanse jongens. Ik weet nu niet of ik moet toegeven aan mijn gevoelens. zo'n sterk gevoel heb ik nooit bij een marokkaanse jongen gevoeld. Het is echt een heerlijk gevoel. Kunnen jullie mij adviseren. heeft een van jullie ook zoiets meegemaakt. laat het me weten. ik sta nu echt voor een dillemma. graag serieuze reacties.

Abiro_sabiel
17-09-2003, 15:12
salam mijn advies vrees allah swt.

salwa23
17-09-2003, 15:14
gewoon geen relatie hebben voor het huwelijk dat is harram voor jongens en meisjes

Oujda1
17-09-2003, 15:14
Vrees Je Heer Meid Vreegt niet dat je gaat dood

RitaMaria
17-09-2003, 15:15

Origineel gepost door dounia1980 toen ik voor het eerst solliciteerde ben ik daar een hindoestaanse jongen tegen gekomen die mijn hart heeft gestolen. ik was op slag verliefd. Ik merkte aan hem dat hij mij ook leuk vond. Hij maakte van die opmerkingen dat hij mij een heel mooi meisje vind en dat hij best wel een relatie met mij wil. toen het bedrijf mij had gebeld om te zeggen dat ik ben aangenomen was ik heeel blij en tegelijkertijd ook heel bang. ik zal die jongen weer tegen komen die mijn hart heeft gestolen. op zich heb ik daar geen problemen mee, maar het is iemand van een andere afkomst. Ik was dus aan het werk en kwam hem regelmatig tegen. in het begin kon ik hem goed negeren. ik deed alsof er niets aan de hand is. Op een gegeven moment kwam ik een goede vriend van hem tegen die ik bij het eerste contact al heel graag mocht. ik wist nog niet dat die jongen zijn vriend was. we waren aan het kletsen en plotseling kwam die hindoestaanse jongen ter sprake. hij vroeg aan mij wat ik van hem vond en vertelde hem dat hij hele mooie ogen heeft. ik had hem tegelijkertijd ook verteld dat ik normaal gesproken dat niet zo snel vind van hindoestanen. Verder heb ik een vriend en hij al een vriendin. ondanks dat, voel ik toch die aantrekkingskracht. Ik had sowieso al een slecht beeld van marokkaanse jongens. Ik weet nu niet of ik moet toegeven aan mijn gevoelens. zo'n sterk gevoel heb ik nooit bij een marokkaanse jongen gevoeld. Het is echt een heerlijk gevoel. Kunnen jullie mij adviseren. heeft een van jullie ook zoiets meegemaakt. laat het me weten. ik sta nu echt voor een dillemma. graag serieuze reacties Hoi meissie, Ik wou dat ik tegen je kon zeggen dat mijn ervaring met hindoestaanse (moslims) positief is geweest, helaas.. (ik wil hierbij niet beweren dat ik ooit een relatie heb gehad met een koelie moslim) Leugens, bedrog en vooral neerkijken op je als vrouw, het te veel op materie belust zijn, dit heeft er voor gezorgd dat ik koelies voorzichtiger benader (ik blijf erbij dat er ook goeien bestaan!!) Marokkanen zijn misschien wel moeilijk maar koelies daar kreeg ik echt hoofdpijn van... Ik hoop dat je iets aan mijn reactie zult hebben.. Maar mijn vraag aan jou: jij schrijft dat je al een vriend hebt, geeft jouw relatie je op dit moment niet genoeg bevrediging?? (misschien een reden waarom je je zo sterk aangetrokken voelt tot die hindoestaanse jongen...) Groet Rita

RitaMaria
17-09-2003, 15:16
Origineel gepost door Oujda1 Vrees Je Heer Meid Vreegt niet dat je gaat dood Heer?? :confused:

Oujda1
17-09-2003, 15:19
Origineel gepost door RitaMaria Heer?? :confused: ITAQI ALLHA RABOEKI !

RitaMaria
17-09-2003, 15:37
Origineel gepost door Oujda1 ITAQI ALLHA RABOEKI ! EL RAB is vrij vertaald de SCHEPPER !!!!!!!!!! De christelijke benaming voor God wordt weleens aangeduid met HEER.. In de Islam is dit onvoorstelbaar---> Allah(SWT) is ONZIJDIG! ;)

LoVeLy_Mo
17-09-2003, 18:54
Origineel gepost door Miss_Magrebia Je hebt al een relatie, hij ook en je bent verliefd op een ander..... :rolleyes: Ga je hart terug vragen aan die HINDIMAN....... dump je vriend.... vraag "Allah" (swt) om je te vergeven...... en geef je hart aan de Islam....... EEn Mooiere antw kan IK me niet bedenke... Echt mooi verwoord !! :)

Tecra
17-09-2003, 19:56
als je met een moslim moet trouwen waarom niet een hindo, turk, chinees, duitser ect, ect. ik lees veel negatieve berichten tegen een hindo-moslim Dat jullie beide een partner hebben is een ander verhaal? dounia1980 ik wens je alle succes van de wereld, en luister naar de stem van je hart.

appelsap
17-09-2003, 19:59
ga alle afleveringen van revenge of the nerds kijken a :nerd:

sabigha
18-09-2003, 11:19
OH MINE GOD INEENS ZIJN WE ALLEMAAL HEILIG. TSSSSSSSSSS JULLIE ZIJN NIET ALLEEN MAAR ZIELUGGGGGGGG MAARE OOK NOG ES NEP!!!! EZAMA JULLIE HEBBEN NOOOOOOOIT EEN RELATIE GEHAD.....JA DOEG ENNE DE MOCRO SUKKELS MOETEN HELEMAAL NIET ZEUREN WANTUHHHHH DIE HEBBEN ALLE NATIONALITEITEN IN BED GEHAD. DUZZZZZZZZZZZZZZZZZ GET A LIFE!!!! :kwaad: :D

rkajed.ainzora
18-09-2003, 13:28
Origineel gepost door RitaMaria EL RAB is vrij vertaald de SCHEPPER !!!!!!!!!! De christelijke benaming voor God wordt weleens aangeduid met HEER.. In de Islam is dit onvoorstelbaar---> Allah(SWT) is ONZIJDIG! ;) Allah is de heer der werelden....... ;)

samirra
18-09-2003, 13:30
vergeet niet dat een koeli altijd zeker 90% met een koeli trouwt. hun ouders hebben meestal al een partner voor ze uitgekozen. en dat is nu 2003 nog steeds zo ze weten het al heel jong al met wie ze gaan trouwen nog erger dan mij de marokkanen. en vind je niet dat je vriend moet weten hoe jij je voelt. Het is niet eerlijk tegenover je eigen vriend dat jij met een gevoel loopt(verliefd op een ander het overkomt je) zou jij het ook leuk vinden als hij dat bij jou doet

RitaMaria
18-09-2003, 13:46

Origineel gepost door rkajed,ain zora Allah is de heer der werelden....... ;) Dit is de Christelijke kijk op GOD.. en niet de Islamitische.. Wat begrijp jij onder het woord HEER?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6