Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Alles gemist!!!!!!

Pagina's : [1] 2

respectvol
31-07-2002, 23:38

IK heb alle foto's tot nu toe gemist!!!!!!!! Ik zeg jullie nu blijf ik 24 uur on line zodat ik niets meer mis :D enne mocht ik in slaap vallen, willen jullie aub niet zo snel jullie foto weg halen.....pleassssseee oke dan , jullie zijn schatjes. Beslamaa :zwaai:

remii
31-07-2002, 23:45
Origineel gepost door respectvol IK heb alle foto's tot nu toe gemist!!!!!!!! Ik zeg jullie nu blijf ik 24 uur on line zodat ik niets meer mis :D enne mocht ik in slaap vallen, willen jullie aub niet zo snel jullie foto weg halen.....pleassssseee oke dan , jullie zijn schatjes. Beslamaa :zwaai: ja ik ook repectvolletje .... :D ik heb ook geen enkele foto gezien ..ach ik denk dat ze maar aan het geinen zijn ..haha ze houden ons voor de gek ..

respectvol
31-07-2002, 23:47
Origineel gepost door remii ja ik ook repectvolletje .... :D ik heb ook geen enkele foto gezien ..ach ik denk dat ze maar aan het geinen zijn ..haha ze houden ons voor de gek .. Dat meen je niet he Remia..... :D ik denk wel dat ze foto's hebben geplaats maar alleen gewacht totdat wij off line waren :kwaad: ...maar ja zoals ik al zeiik blijf 24 uur on line!!!

Hindaatje
31-07-2002, 23:48
Origineel gepost door remii ja ik ook repectvolletje .... :D ik heb ook geen enkele foto gezien ..ach ik denk dat ze maar aan het geinen zijn ..haha ze houden ons voor de gek .. nee hoor..het is allemaal echt gebeurd..ik had me foto ook geplaatst en zo waren er wel meerdere..was wel leuk hoor ;) boussa hinda

Wamen
31-07-2002, 23:49

Origineel gepost door respectvol IK heb alle foto's tot nu toe gemist!!!!!!!! Ik zeg jullie nu blijf ik 24 uur on line zodat ik niets meer mis :D enne mocht ik in slaap vallen, willen jullie aub niet zo snel jullie foto weg halen.....pleassssseee oke dan , jullie zijn schatjes. Beslamaa :zwaai: Als je snel bent kun je de foto zien van BZZZZZZZZ en the Jackal zie hun topic :)

respectvol
31-07-2002, 23:50
Hay Hindaatje is echt niet grappig hoor. Maar wil je het voor ons nog een keer plaatsen :D Ja toch , Remia

Hindaatje
31-07-2002, 23:51
misschien zometeen ;)

remii
01-08-2002, 00:01
Origineel gepost door respectvol Hay Hindaatje is echt niet grappig hoor. Maar wil je het voor ons nog een keer plaatsen :D Ja toch , Remia haha..als we geluk hebben ..respectvolletje ...als de sterren in de hemel ons gunstig gezind zijn en bij gratie van de leden zelf mogen we ons gelukkig prijzen als we maar heel even en blik mogen werpen op het edel gelaat van de o zo lieve leden ...whahaaha :D

Hindaatje
01-08-2002, 00:03
okey ier is mijn foto..ik ben ik die witte broek he

respectvol
01-08-2002, 00:20
Origineel gepost door Hindaatje okey ier is mijn foto..ik ben ik die witte broek he Wouw wallah dank je wel..mooi meisje echt waar. Maar een vraagje die in het midden staat is dat ook een vind...ze komt me bekend voor. beslama

Hindaatje
01-08-2002, 00:21
das mn nicht...................

respectvol
01-08-2002, 00:22
ik bedoel dus heet dat meisje Hoeda....wallah let niet op mij dagen niet goed geslapen ;)

Hindaatje
01-08-2002, 00:23
nope ze heet nie zo.............

respectvol
01-08-2002, 00:24
Origineel gepost door Hindaatje nope ze heet nie zo............. Oke maar bedankt voor het plaatsen van je foto...nu zijn Remia en ik helemaal blij...toch??

Hindaatje
01-08-2002, 00:26

Origineel gepost door Najib26 Sorry hoor, maar je was niet echt gekleedt als een moslimvrouw. Ik hoop dat dat nu inmiddels beter is geworden. ik zat al te wachten op een opmerking over jouw...als jij echt zo'n moslimman bent en je houd je aan alle regels dan mag je niet eens naar een foto kijken van meisjes...tjah....en wie ben jij om over mij te oordelen?

Pagina's : [1] 2