Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Een klasgenoote heeft een stoel op een leraar de hoofd gegooid!

Pagina's : [1] 2

Zietoen
17-09-2003, 14:48

Nog wel een hoogleraar bedrijfskunde. Na een heftige discussie met een marokkaanse klasgenoote die hij dreigde te verliezen. Noemde hij haar een " woestijnrat" en zei: " Jij moet maar eens terug naar het dorre woestijn waar je vandaan komt". Ik zag haar helemaal flippen en voor ik het wist zag ik een stoel door de lucht vliegen en maakte een landing op het hoofd van de leraar. Na afloop heb ik haar op een drankje getracteerd :D Wat vinden jullie van de actie van mijn klasgenoote, is het te begrijpen of heeft zij echt verkeerd gehandeld?

MisterOujda
17-09-2003, 14:58
Jouw vriendin verdient een party!!!!!!! Ik zorg wel voor de stoelen..ahhahaha

s_soumaya18
17-09-2003, 15:00
whuahaahahahah wallah is goed van m joh hihihihi wallahila een stoel ahahahhaahahahahahahah

habibagirl
17-09-2003, 15:01
go girl hij heeft het verdient!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! moest hij maar niet racictisch zijn .

Tijn
17-09-2003, 15:16

geweld is dom .....nog dommer dan discriminatie.

MissChica
17-09-2003, 15:18
hahah juist goed zo dat ze weet dat ze nie met marokanen grappen moet maken :boogie:

Maroc_oogjes
17-09-2003, 15:18
Ze had meteen na die stoel ook haar tafel naar z'n kop moeten smijten!

babita
17-09-2003, 15:23
mensen toch mensen toch waar gaan we toch heen met al da geweld k'weet hij heeft rasistische opmerking gegeven dan nog geeft het je geen recht om stoel te gooien echt ni!! onthou de regel: als iemand goed voor je is wees goed voor hem, als iemand slecht voor je is wees dan nog goed voor hem!! hij zal er voor boeten geloof me en mensen die geduld hebben worden dubbel beloond kus

alhoceima_boy15
17-09-2003, 15:34
Origineel gepost door Zietoen Nog wel een hoogleraar bedrijfskunde. Na een heftige discussie met een marokkaanse klasgenoote die hij dreigde te verliezen. Noemde hij haar een " woestijnrat" en zei: " Jij moet maar eens terug naar het dorre woestijn waar je vandaan komt". Ik zag haar helemaal flippen en voor ik het wist zag ik een stoel door de lucht vliegen en maakte een landing op het hoofd van de leraar. Na afloop heb ik haar op een drankje getracteerd :D Wat vinden jullie van de actie van mijn klasgenoote, is het te begrijpen of heeft zij echt verkeerd gehandeld? gewoon net als altijd schijt aan de maatschappij :boogie: :boogie: :boogie: en afknallen die vuile racisten :auw: :auw:

Zinagirl21
17-09-2003, 16:21
Nou een stoel gooien is nergens voor nodig hoor :jammer: Gewoon schieten die handel :auw:

Lady_moi
17-09-2003, 16:25
respect voor die klasgenote :goedzo: die verdient the best of the best

sherine
17-09-2003, 17:00
tfoe,, dat had ik een keer in groep 8 had ik geblowed,, ging ik flippen wat we hadden onevrwacht so`tje ofzo maar k kon niet goed functioneren kregen we een discussie en toen zei hij doe tog niet altid als een agressief mormel toen zei ik ik ben normaal wil je een mormel krijg je die :boos: toen was t chi rwina,,, heb pakkie van me ouders gehad zooo,,,van shcol afgestuurd damn

Zietoen
17-09-2003, 21:45
Origineel gepost door prettyface Je bent ook echt een dom als je zo een actie zet. en ik vind dat die klasgenoot van jou a zietoen, helemaal verkeerd heeft gehandeld. Nooo Man, ik geef haar wel gelijk hoor. Ik denk dat weinig mensen zich in zo'n situatie kunnen beheersen.

cheima
17-09-2003, 21:48
:melig: Wahahhahahahahhahah Way the go! Waren er maar meer van dat soort meiden..:D

MarocSistah
17-09-2003, 21:48

Origineel gepost door Zietoen Nog wel een hoogleraar bedrijfskunde. Na een heftige discussie met een marokkaanse klasgenoote die hij dreigde te verliezen. Noemde hij haar een " woestijnrat" en zei: " Jij moet maar eens terug naar het dorre woestijn waar je vandaan komt". Ik zag haar helemaal flippen en voor ik het wist zag ik een stoel door de lucht vliegen en maakte een landing op het hoofd van de leraar. Na afloop heb ik haar op een drankje getracteerd :D Wat vinden jullie van de actie van mijn klasgenoote, is het te begrijpen of heeft zij echt verkeerd gehandeld? :haha: op de basisschool heeft ooit een klasgenoot van ook een stoel op de leraar gegooid :maf: Beetje een te agressieve actie!

Pagina's : [1] 2