Bekijk originele versie : Hoe komt het toch
DePaRaBier
31-07-2002, 23:31
Dat ik het gevoel heb dat het hier best `n oppervlakkig zooitje is?
DePaRaBier
31-07-2002, 23:42
Origineel gepost door Timoucha
Kom op je gewoon oppervlakkig mee doen.......................... maar toch wil ik weten, hoezo denk je dat?
ik lees nicks,
en lees posts,
en heb denk ik n beeld
van het soort mensen
wat hier rondloopt!
maar ik hoop dat ik verkeerd zit Incha allah!
saidaaatje
31-07-2002, 23:43
hmm vind je dat?welnu,er zyn genoeg diepgaande topics.just go and check it now!bovendien,de meeste zitten in maghreb
DePaRaBier
31-07-2002, 23:44
Origineel gepost door saidaaatje
hmm vind je dat?welnu,er zyn genoeg diepgaande topics.just go and check it now!bovendien,de meeste zitten in maghreb
Voordat iederen in Defense-Mode Transformeert,
ik val niemand aan,
ik had n gevoel, ewa tijd zal ons leren!
DePaRaBier
31-07-2002, 23:48
Origineel gepost door Timoucha
Ze lachen en dollen veel, maar er zijn wel degelijk diepgaande gesprekken gevoerd en die zullen ook nog gevoerd worden.............. tussen het dollen door leert men van elkaar............... gewoon nog ff blijven hangen, mee doen en je zult zien......... je hebt het helemaal mis!
Ewa jah als ut maar niet zon forum is ala 15 jarige kindermeisjes die gister zijn gestopt met knikkeren en vandaag probleme hebbe omdat ze verliefd zijn op Nl buurjonge maar dat kan weer niet om dat hij geen moslim is blablablaaaaa
:D Hier niet.........Ok Dan!
Origineel gepost door DePaRaBier
ik lees nicks,
en lees posts,
en heb denk ik n beeld
van het soort mensen
wat hier rondloopt!
maar ik hoop dat ik verkeerd zit Incha allah!
Hmmmm,
Het kost een vader en moeder jaren om erachter te komen wat voor persoon hun kind is,en er echt helemaal achter komen doen ze nooit.
en jij kan aan de hand van posts en nicks bepalen wat voor soort volk hier rondloopt?hhhmmmm,dat lijkt mij heel erg oppervlakkig.
En eerst een mening geven over heel wat mensen en dan verlangen dat zij zich niet aangevallen moeten voelen,dat is ook erg contra.
A succesfull person is one who can lay a firm foundation with the bricks that god gave him.
Me.
DePaRaBier
01-08-2002, 01:42
Origineel gepost door ithran
Hmmmm,
Het kost een vader en moeder jaren om erachter te komen wat voor persoon hun kind is,en er echt helemaal achter komen doen ze nooit.
en jij kan aan de hand van posts en nicks bepalen wat voor soort volk hier rondloopt?hhhmmmm,dat lijkt mij heel erg oppervlakkig.
En eerst een mening geven over heel wat mensen en dan verlangen dat zij zich niet aangevallen moeten voelen,dat is ook erg contra.
A succesfull person is one who can lay a firm foundation with the bricks that god gave him.
Me.
Gevoel gevoel a sahbi lezen!
of het waar is is n tweede!!
EsteeLauder01
01-08-2002, 01:48
Origineel gepost door DePaRaBier
Dat ik het gevoel heb dat het hier best `n oppervlakkig zooitje is?
Hoe kan je dat nu al weten? Je bent pas sinds gisteren lid. :confused:
DePaRaBier
01-08-2002, 01:52
Ik lees hier al shi 3 maanden wat zeg ik langer mee!!
maar ozals ik al zei!
ik hoop dat ik verkeerd zit!
EsteeLauder01
01-08-2002, 02:00
Zozo...je zit hier dus al 3 maanden undercover...wat een lefgozer zeg.
In dat geval...je moet je niet verplicht voelen om hier online te zijn. Oppervlakkig of niet...ik heb het hier naar m'n zin en ik hoop hetzelfde voor jou.
:zwaai:
DePaRaBier
01-08-2002, 02:05
Niet undercover!
ik las alleen af en toe wat
als er wat interessants stond!
ewa vanavond wahd rwiena en verveling sloeg toe!
dus kom hier maar prikke :zwaai:
en tot nu toe vermaak ik me wel!!
EsteeLauder01
01-08-2002, 02:08
Aah...dat is fijn om te horen.
Ter info...hier noemen wij het posten...dus niet prikken. :D
DePaRaBier
01-08-2002, 02:09
pffff ik prik gewoon hoor!
en nog wat deze Topic was eigenlijk
een sneer naar iemand toe,
maar die begrijpt ut zelf wel!
Addi-Oz,
DePaRaBier
01-08-2002, 02:18
Jep
Addi-Oz,
Iets mis mee?
Want ik sheld niemand uit hoor :schok:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.