Bekijk originele versie : als je mocht kiezen.. waar zou je dan willen wonen?
stem maar en argumenteer daarbij je antwoord :)
sweet_karima
17-09-2003, 12:17
ik zou in nl willen wonen...
waarom? de mensen zijn er gewoon vriendelijker, spontaner...
Origineel gepost door sweet_karima
ik zou in nl willen wonen...
waarom? de mensen zijn er gewoon vriendelijker, spontaner...
Weet wat je zegt :hihi:
:)
shirien85
17-09-2003, 12:23
Origineel gepost door Miss_Magrebia
Ik wil in Marokko mijn laatste dagen doorbrengen samen met manlief.............wil daar tot rust komen....
ik ook :D
maar ej voor diegene die in marokko willen wonen he.. zijn jullie niet bang dat jullie achteraf spijt gaan krijgen van jullie beslissing?? k bedoel na een paar weekjes vakantie marokko word je al gek door een bepaalde mensen en handelingen daar.. laat staan als je daar woonT :wat?!:
Zinagirl21
17-09-2003, 12:46
Origineel gepost door SaMiax
maar ej voor diegene die in marokko willen wonen he.. zijn jullie niet bang dat jullie achteraf spijt gaan krijgen van jullie beslissing?? k bedoel na een paar weekjes vakantie marokko word je al gek door een bepaalde mensen en handelingen daar.. laat staan als je daar woonT :wat?!:
Ja, maar dan ook niet bij je familie gaan wonen of in de buurt van hun :maf: maar gewoon met je man zo ver mogelijkuit de buurt van je familie met genoeg geld en een mooi huisje zon, zee en strand en lieve kinderen hmm wat wil je nog meer hou van me land wil ook terug :Iluvu: :Iluvu:
chamalgirl
17-09-2003, 12:55
gewoon in holland blijven.
ik? naar een onbewoond eiland samen met mijn schatje, beste vriendin en haar vriend :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.