Bekijk originele versie : Een tragische gebeurtenis in Den Haag
Een meisje van 16 jaar mocht van haar moeder met haar vriendinnen een avondje naar de discotheek (dit gaat om een hollands meisje) onder de voorwaarde dat ze allemaal bij elkaar bleven etc etc. Dat meisje had het niet naar haar zin en wilde haar vriendinnen niet lastig vallen en is toen alleen naar huis gegaan. Ze liep naar buiten toen ze een taxi had gebeld, hier werd ze opgewacht door een groepje Marokkanen. Die vielen haar lastig en stelde haar de vraag, je mag kiezen, of we verkrAchten je allemaal of je krijgt een smile-face…
Dus het kind huilde dat ze niet verkrAcht wilde worden en ‘koos’ dus automatisch volgens die teringleijers voor een smile-face.
Toen werd ze van oor tot oor net als ‘the Joker’ met een mes opengehaald!!!
Ik heb er kippevel van.
Het is toch niet te geloven he. Waar is mijn geweer!! Weet trouwens niet of ze gepakt zijn.
Maar laten we eerlijk..dit kan en mag toch niet gebeuren??
Zinagirl21
17-09-2003, 12:10
erg man, staat dit dan ook in de krant ofzo..
summergirl21
17-09-2003, 12:11
Nee joh, ff serieus
Die gasten moeten opgehangen worden en hun tijd uitzetten (als ze gepakt worden) in Marokko.
Check dan of ze nog de lef hebben om onschuldige meisjes lastig te vallen.
Met dit soort berichten over me landgenoten schaam ik me gewoon kapot.
En het heeft gewoon allemaal met hun opvoeding te maken!
jezus man
mensen worden met de dag zieker,,,:(
zo had een oude buurman van mij,,zijn dochterje van 6 vermoord...
hij was weg bij zijn vrouw,,en wou haar meenemen naar zijn vaderland,,dat verloor die natuurlijk..
dus hij haar mee krijgen of dood...
echt >> WHERE`S THE LOVE :jammer:
Shining_Star
17-09-2003, 12:12
wajoooooow :(
Origineel gepost door Noena
Een meisje van 16 jaar mocht van haar moeder met haar vriendinnen een avondje naar de discotheek (dit gaat om een hollands meisje) onder de voorwaarde dat ze allemaal bij elkaar bleven etc etc. Dat meisje had het niet naar haar zin en wilde haar vriendinnen niet lastig vallen en is toen alleen naar huis gegaan. Ze liep naar buiten toen ze een taxi had gebeld, hier werd ze opgewacht door een groepje Marokkanen. Die vielen haar lastig en stelde haar de vraag, je mag kiezen, of we verkrAchten je allemaal of je krijgt een smile-face…
Dus het kind huilde dat ze niet verkrAcht wilde worden en ‘koos’ dus automatisch volgens die teringleijers voor een smile-face.
Toen werd ze van oor tot oor net als ‘the Joker’ met een mes opengehaald!!!
Ik heb er kippevel van.
Het is toch niet te geloven he. Waar is mijn geweer!! Weet trouwens niet of ze gepakt zijn.
Maar laten we eerlijk..dit kan en mag toch niet gebeuren??
Je bron is?????? Zeker via de mail gehad... :)
Zware bla!
Origineel gepost door MijnFansForum
oud nieuws en oud leugen en het zijn fabels
en trouwens het was helemaal niet in den haag gebeurd en helemaal niet in taxi ..dat fabeltjeskrant verhaal kwam van antwerpen
Ik weet niet van welk planeet jij vandaan komt??..Maar het is wel degelijk gebeurd precieze locatie?..De tempel in Den haag meneer de Uil.. :kwaad:
ZIJ LIEGT GEWOON..HET IS EEN FABELTJES VERHAAL...DUS ROT OP MET JE LEUGEN NOENA
:regie:DAAR WAS IK AL ACHTER! Maar soekran anyway!
:D :D
Ik heb het ook gekregen via mail ..maar ging heel anders ..speelde zich in antwerpen af in een parkeergarage
dus gewoon een vette leugen verhaal
:) :) Elke :nerd: Die het ontvangt bewerkt het zeker een beetje bij, om het nog spanneder te maken!
ZEHMA,,,,dit soort dingen gebeuren niet :rolleyes:
of dit ''verhaalTJE'' nou een fabeltje is of niet,,
er gebeurd genoeg narigheid
moet ik mailtje naar boven halen ?
dan zul je moeten verdwijnen hier vandaan als ik mailtje naar boven haal
dus bespaar me dat of je moet je excuses aanbidden aan de marokkannen hier vanwege je leugen
Mijn excusses aanbieden???..Hell no!..Jongen ga je alsjeblieft laten nakijken want mijn excusses krijg je van me leven niet te horen!
Wat er staat is gebeurd!..Kom maar op met jou verhaal!
shirien85
17-09-2003, 12:29
bla bla bla bla bla bla en nog eens bla .......... als er iets ergs is gebeurd. zijn het altijd wel marokanen volgens die kazen......... maar die bla geloof ik niet...... het kunnen ook joden geweest zijn............hoe weet je zeker dat het marokanen waren. :)
:zwaai:
shirien85
17-09-2003, 12:31
en wat die kazin betreft ze had gewoon thuis moeten blijven en niet nog s'avonds rondzwerven.:D
nou dit krijg je er van........... ;)
Origineel gepost door shirien85
bla bla bla bla bla bla en nog eens bla .......... als er iets ergs is gebeurd. zijn het altijd wel marokanen volgens die kazen......... maar die bla geloof ik niet...... het kunnen ook joden geweest zijn............hoe weet je zeker dat het marokanen waren. :)
:zwaai:
inderdaad whahhahahhahhahaha :D
Origineel gepost door shirien85
en wat die kazin betreft ze had gewoon thuis moeten blijven en niet nog s'vonds rondzwerven.:D
nou dit krijg je er van........... ;)
Hoe durf je zoiets te zeggen?..Echt eerlijk waar zulke tEringwijven zoals jij zouden zoiets moeten verdienen! :kwaad: Wie ben jij om te beoordelen wat zij wel of niet mag doen?..Je woont, leeft, vreet, en overleeft in HUN land en wil ook nog eens bepalen wat ze wel en niet horen/mogen doen???..Gatver echt om misselijk van te worden tfoe..
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.