Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wat zou je doen als je zeker weten wist dat je nog 1 maand te leven hebt!

Pagina's : [1] 2

Noena
17-09-2003, 11:55

Eff voor de duidelijkheid..Dit is maar een vraagje dus niet meteen komen met serieuze antwoorden zoals "dat kan je niet weten..of dat weet alleen allah (swt).Dit weten we namelijk al... :( Ik ben gewoon nieuwsgierig van wat jullie dan zouden doen.. ;)

Zinagirl21
17-09-2003, 12:07
Uhh, ja de hele maand huilen :huil: of gewoon denk ik bidden en zoveel mogelijk bij me familie en vrienden zijn...

faridanador
17-09-2003, 12:10
als bv door ziekte weet da je ma 1maand hebt heum na mekka gaan alles regele

MisterOujda
17-09-2003, 12:19
Wat zou je doen als je zeker weten wist dat je nog 1 maand te leven hebt! (Bericht #) Eff voor de duidelijkheid..Dit is maar een vraagje dus niet meteen komen met serieuze antwoorden zoals "dat kan je niet weten..of dat weet alleen allah (swt).Dit weten we namelijk al... Ik ben gewoon nieuwsgierig van wat jullie dan zouden doen.. Ik zou jouw ten huwelijk om komen vragen!!!!! En dan zouden we een kindje krijgen, die precies op mij lijkt,laat ik tenminste iets van mezelf achter op deze wereld!!! hahahaha

MissBlaBla
17-09-2003, 12:24

Als ik hoor dat ik nog een maand te leven heb krijg ik een hart stilstand. BlaBla

Noena
17-09-2003, 12:26
Origineel gepost door MisterOujda Wat zou je doen als je zeker weten wist dat je nog 1 maand te leven hebt! (Bericht #) Eff voor de duidelijkheid..Dit is maar een vraagje dus niet meteen komen met serieuze antwoorden zoals "dat kan je niet weten..of dat weet alleen allah (swt).Dit weten we namelijk al... Ik ben gewoon nieuwsgierig van wat jullie dan zouden doen.. Ik zou jouw ten huwelijk om komen vragen!!!!! En dan zouden we een kindje krijgen, die precies op mij lijkt,laat ik tenminste iets van mezelf achter op deze wereld!!! hahahaha Als je lief, zorgzaam, behulpzaam, intelligent bent waarom niet?? :)

MissBlaBla
17-09-2003, 12:29
Origineel gepost door Noena Als je lief, zorgzaam, behulpzaam, intelligent bent waarom niet?? :) Heeft dat zin? Na een maand ben je hem toch kwijt... BlaBla

Selina
17-09-2003, 12:38
Ik zou dan naar mecca gaan en naar madina in moskee el haram of zo iets daar bidden en daar wil ik dood gaan

MisterOujda
17-09-2003, 12:51
citaat: Origineel gepost door Noena Als je lief, zorgzaam, behulpzaam, intelligent bent waarom niet?? Heeft dat zin? Na een maand ben je hem toch kwijt... BlaBla _________________________________ Leef, en laat leven... Misschien zorgt heftige liefde wel voor een langere levenstermijn.....You never know

Safia21
17-09-2003, 13:00
Origineel gepost door MisterOujda Wat zou je doen als je zeker weten wist dat je nog 1 maand te leven hebt! (Bericht #) Eff voor de duidelijkheid..Dit is maar een vraagje dus niet meteen komen met serieuze antwoorden zoals "dat kan je niet weten..of dat weet alleen allah (swt).Dit weten we namelijk al... Ik ben gewoon nieuwsgierig van wat jullie dan zouden doen.. Ik zou jouw ten huwelijk om komen vragen!!!!! En dan zouden we een kindje krijgen, die precies op mij lijkt,laat ik tenminste iets van mezelf achter op deze wereld!!! hahahaha Dat doe je dan heel snel binnen een maand een kindje krijgen :D

Majeedtrisinti
17-09-2003, 13:01
ik lees hier allemaal dan ga ik bidden of dan ga ik naar Mecca etc.... Maar waarom dat doen alleen als je weet dat je over een maand doodgaat. en by the way we gaan allemaal dood of het nou eerder of later is dan een maand. wat ik wil zeggen doe is doe alles alsof het de laatste dag is dat je leeft. Ma3a salama

sammmy
17-09-2003, 13:07
ik zou alleen maar red bull drinken en taart eten. zou een bank beroven en al dat geld uitgeven aan andere mensen. ik zou iedereen vertellen hoe ik over diegene denk. mijn mama's en papa's voorhoofd kussen. mijn oma's en opa's een knuffel geven. afscheid nemen. naar marokko gaan, naar mijn overgroot oma en in haar armen sterven. :zwaai:

salwa23
17-09-2003, 13:17
ik zou naar haij gaan en veel hebda verichten en veel zakaat geven aan armen

MisterOujda
17-09-2003, 13:59
Dat doe je dan heel snel binnen een maand een kindje krijgen Kinderen krijgen doe je nog altijd negen maanden over, het verwekken ervan neemt niet zoveel tijd in beslag, voor het geval je het niet wist!!!1

doudia
17-09-2003, 14:59

salaam Het eerste wat ik zou doen is toeba vragen, en me als een echte moslim gaan gedragen.

Pagina's : [1] 2