Bekijk originele versie : EffE 1 OpMeRkiNG..En BeTeR DeNk Je Eff GoeD Na
wat me opvalt is,,,
hier op internet worden veel grapjes gemaakt wat vaak leid tot ruzie`s,,,is verder allemaal up to you...
ik vind alleen laten we de moeders erbuiten houden en respect bewaren..want dat ergert me nogal :zwaai:
daar benik het helemaal met je eens, ik kan veel hebben maar als je ouders begint dan ben je wel heel erg zeilig
blij dat je het met me eens bent :)
Origineel gepost door sherine
wat me opvalt is,,,
hier op internet worden veel grapjes gemaakt wat vaak leid tot ruzie`s,,,is verder allemaal up to you...
ik vind alleen laten we de moeders erbuiten houden en respect bewaren..want dat ergert me nogal :zwaai:
Percies :goedzo:
Er zijn grenzen!.. :)
yeahhhhh :bril:
eigenlijk moeten de ziekte`s ook erbuitenblijven
maar dat is nogal moeilijk,,
k ben eraan t werken,,dus zeg voortaan SARS,,iedergeval beter :p
Ik scheld nooit met ziekte's nou ja alleen als ik echt zjoen krijg van een bepaald iemand.. :o:o:o
:maf2:
ruzie's zijn leuk:p
=emsoem=
Origineel gepost door emsoem
ruzie's zijn leuk:p
=emsoem=
Mee eens! :D
Origineel gepost door cheima
Mee eens! :D
groot gelijk toch...:bril:
koetwijfie:p
=emsoem=
groot gelijk toch...:bril:
koetwijfie:p
=emsoem=
klootzak :kwaad:
:)
Met schelden bereik je niets believe me..Praat het liever gewoon deftig uit zonder dat gedoe! :o
Ps:enkel de zwaksten gaan snel over tot schelden.. :zwaai:En al zeker als je familie erbij betrekt!
Zinagirl21
17-09-2003, 16:12
Origineel gepost door sherine
wat me opvalt is,,,
Ben het met je eens aplaus voor Sherine :hoera: :boogie:
Origineel gepost door cheima
klootzak :kwaad:
:)
=emsoem=
=emsoem=
:):):)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.