Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : 114 werkelozen per dag erbij...

RodRambone
17-09-2003, 11:01

Nee....neeeee..waarom? Hoe heeft het zo mis kunnen gaan. Ik zit me ook rot te zoeken voor werk. Maar er is niks te vinden op mijn vakgebied (Technische microbiologie). Misschien moet ik maar schoonmaker worden of zo. :jammer:

Heiba
17-09-2003, 12:03
Origineel gepost door Rod Rambone Nee....neeeee..waarom? Hoe heeft het zo mis kunnen gaan. Ik zit me ook rot te zoeken voor werk. Maar er is niks te vinden op mijn vakgebied (Technische microbiologie). Misschien moet ik maar schoonmaker worden of zo. :jammer: Bij ons zoeken ze nog wel techneuten voor Milieu en Grond Techniek, als je geintereseerd bent kan je me pm-en!

redcat
17-09-2003, 12:10
Origineel gepost door Rod Rambone Nee....neeeee..waarom? Hoe heeft het zo mis kunnen gaan. Ik zit me ook rot te zoeken voor werk. Maar er is niks te vinden op mijn vakgebied (Technische microbiologie). Misschien moet ik maar schoonmaker worden of zo. :jammer: Ben me ook de pleures aan het solliciteren, maar heb me ook ingeschreven bij uitzendbureaus. Als ik voor het moment alleen schoonmaakwerk kan krijgen, dan pak ik het wel aan. Als je maar centen binnenkrijgt, toch?

DonAgewan
17-09-2003, 13:30
Er is heel weinig werk op het moment . Schoonmaakwerk of laag geschoold werk kan je bijna niet krijgen . Ik zou zeggen probeer het onderwijs of de zorg sector want daar zit altijd werk.

DUTCHIEXL
17-09-2003, 13:37

wat ik zou zeggen werk is er altijd en die 114 werklozen per dag worden gecompenseerd met mensen die per dag werk vinden die moet je dr ook bij vermelden als je zulke dingen schrijft

rnaj
17-09-2003, 13:40
Origineel gepost door DonAgewan Er is heel weinig werk op het moment . Schoonmaakwerk of laag geschoold werk kan je bijna niet krijgen . Ik zou zeggen probeer het onderwijs of de zorg sector want daar zit altijd werk. Ik vrees dat Redcat voornamelijk in de gezondheidszorg aan het solliciteren is. Ze is namelijk -als ik goed op de hoogte ben- afgestudeerd verpleegkundige :D

DonAgewan
17-09-2003, 13:44
Origineel gepost door DUTCHIEXL wat ik zou zeggen werk is er altijd en die 114 werklozen per dag worden gecompenseerd met mensen die per dag werk vinden die moet je dr ook bij vermelden als je zulke dingen schrijft het cijfer 114 is na het ********* van mensen die een baan krijgen geloof ik ;)

rnaj
17-09-2003, 13:46
Origineel gepost door DonAgewan het cijfer 114 is na het ********* van mensen die een baan krijgen geloof ik ;) Gezien de sterretjes hoop ik niet dat er veel mensen zijn die een nieuwe baan krijgen, geeft zo'n troep op het arbeidsburo

redcat
17-09-2003, 14:31
Origineel gepost door rnaj Ik vrees dat Redcat voornamelijk in de gezondheidszorg aan het solliciteren is. Ze is namelijk -als ik goed op de hoogte ben- afgestudeerd verpleegkundige :D U bent zééééér goed op de hoogte, geheim agent R!!!! :D