zainab2
15-05-2007, 15:33
Vrouwelijk woordenboek. De vrouw spreekt dit uit Dit is de werkelijke betekenis Ja =Misschien Nee =Misschien Misschien =Nee Het spijt me... =Het gebeurt toch zoals ik wil. Wij willen... =Ik wil... Doe wat je wilt =Hier ga je spijt van krijgen. We moeten praten... =Ga rustig zitten, mondje dicht en luister wat ik op mijn hart heb... Ga maar. =Ik wil niet dat je gaat. Ik ben niet boos. =Natuurlijk ben ik boos. De keukenvloer begint te slijten =Ik wil een nieuw huis. Ik wil eigenlijk nieuwe gordijnen. =Ik wil nieuwe gordijnen, tapijt, meubels en een afwasmachine. Volgens mij hoorde ik iets =Ik wil nog niet dat je in slaap valt. Hou je echt van me? =Ik ga je iets vertellen wat je niet leuk gaat vinden. Nog 2 minuutjes geduld =Neem rustig de tijd het duurt nog wel een half uur. Vindt je mij niet te dik? =Zeg dat ik mooi ben. Je moet beter leren communiceren =Hou je kop en luister. Ik schreeuw niet! =Ja, ik schreeuw want anders luister je niet! Mannelijk woordenboek De man spreekt dit uit Dit is de werkelijke betekenis Ik heb honger. =Ik heb honger. Ik heb slaap. =Ik heb slaap. Ik ben moe. =Ik ben moe. Zullen we naar de bioscoop gaan? =Wil je met me naar bed? Mag ik je mee uit eten nemen? =Wil je met me naar bed? Mag ik je opbellen? =Wil je met me naar bed? Zullen we dansen? =Wil je met me naar bed? Mooie jurk! =Wil je met me naar bed en mag ik hem dan van je lijf scheuren? Je bent zo gespannen, zal ik je masseren? =Wil je met me naar bed? Ik verveel me =Wil je met me naar bed? Ik hou van je= Ik wil met je naar bed, en wel nu meteen! Ik hou ook van jou ja ja...= en dan wil ik nu met je naar bed. Laten we praten =Ik wil je laten zien wat voor diepgaande persoon ik ben, en misschien wil je dan wel met me naar bed. Wil je met me trouwen? =Ik wil niet dat je het met een ander doet. -------------------------------------------------------------------------------- Waarom hebben mannen geen midlife crisis? Ze blijven altijd in hun puberteit zitten. -------------------------------------------------------------------------------- Wat is het verschil tussen een vrijgezellen bar en een circus? In het circus praten de clowns niet. -------------------------------------------------------------------------------- Het verschil tussen een man en een hond? Het duurt minder lang om een hond te trainen. -------------------------------------------------------------------------------- Waarom zijn moppen over blondjes zo kort? Zodat mannen ze zich kunnen herinneren. -------------------------------------------------------------------------------- Waarom willen mannen met een maagd trouwen? Ze kunnen niet tegen kritiek. -------------------------------------------------------------------------------- Hoe noem je een intelligente man in Nederland? Een toerist. -------------------------------------------------------------------------------- Waarom is het zo moeilijk om een knappe en gevoelige man te vinden? Omdat die meestal al een vriend hebben. -------------------------------------------------------------------------------- Hoe sorteren mannen hun wasgoed? Vies en vies maar nog te dragen. -------------------------------------------------------------------------------- Wat is het dunste boek ter wereld? Wat mannen over vrouwen weten. -------------------------------------------------------------------------------- Wat is het verschil tussen een man en E.T.? E.T. belde naar huis. -------------------------------------------------------------------------------- Hoe fitnessen mannen op het strand? Door iedere keer als ze een mooie vrouw zien hun buik in te houden. -------------------------------------------------------------------------------- Waarom houden mannen van intelligente vrouwen? Tegenstellingen trekken elkaar aan. -------------------------------------------------------------------------------- Wat is het verschil tussen een echtgenote en een minnares? Ongeveer 20 kg. -------------------------------------------------------------------------------- Hoe zou de wereld eruit zien zonder mannen? Vol dikke gelukkige vrouwen. -------------------------------------------------------------------------------- Wanneer weet een vrouw dat haar man haar bedriegt? Als hij twee keer in de week een douche begint te nemen. -------------------------------------------------------------------------------- Waarom maken mannen zo moeilijk oog contact? Borsten hebben geen ogen. -------------------------------------------------------------------------------- Wat moet je een man geven die alles heeft? Een vrouw die hem toont hoe hij het moet gebruiken. -------------------------------------------------------------------------------- Wat is het verschil tussen een nieuwe man en een nieuwe hond? Na een jaar is de hond nog steeds opgewonden als hij je ziet. -------------------------------------------------------------------------------- Wat is de beste mannier om een man iets te laten doen? Zeggen dat hij er te oud voor is. -------------------------------------------------------------------------------- Wat is de overeenkomst tussen mannen en computers? Niemand begrijpt waarom ze zo raar doen en ze hebben altijd te weinig geheugen. -------------------------------------------------------------------------------- Het is nogal kortzichtig maar vond grappig om te lezen :hihi: :maf: