Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Diesel49 nog bedankt!

Pagina's : [1] 2 3 4

Sahbi
17-09-2003, 01:47

Dames en Heren, Deze man is relaxed!!! Groetjes, Sahbi

Sahbi
17-09-2003, 01:52
Heee ik geef die man een compliment hoor, hij is echt relaxed!!! Begrijp me niet verkeerd!

Sahbi
17-09-2003, 02:12
Goh wat ben jij toch grappig hee :rolleyes: , ben jij vroeger vaak gepest?? of heb je huisarrest van je ouders?

Sahbi
17-09-2003, 02:22
Origineel gepost door nadyaa Huisarrest gaa daar hoor aa kleine look at mijn pica wat vinden de dikkerds van maroc mij oooh zooo leuk. :jammer: Werd vastgebonden geketend alles......... de hele mikmak dus beter pas je op wat je zegt....... Aaaaah :D :rolleyes: ;) Hee Nadyaa, jij ziet er ook geweldig uit op je picca, alleen je was vergeten je snor te scheren en je pruik op te doen :D

Sahbi
17-09-2003, 02:37

Origineel gepost door nadyaa IKheb die dikke bakkebaard en snorrie SO fa@cking what....... Lekkerrrrr de nieuwste trend,, sukkel je moet wel meegaan met de mode he....... ze3ma lekkertje zijn :D Ooo je bedoelt de apenmode, maar dan zit je hier helemaal verkeerd, Zeg schatje van me, er zijn nog zat dierentuinen waar ik je kan onderbrengen.....

Sahbi
17-09-2003, 02:42
Origineel gepost door nadyaa Nee gaa maar lekker dood..... heb ze al gevonden aaa trage aa blonde cker dat je blond bent........ en ehhh schatje, noem die belg vriendin van je maar schatje meskiena gewoon hardcore geflasht hier op de forum......... de echte Sahbi dus.......... Jij bent goed.. Maar ehh I am still better aaa meide k.ontelikker..... wederzijdsde respect lalalalal damn om van te kotsen :D Niks ervan, jij bent toch mijn Skatje???

Sahbi
17-09-2003, 02:46
Origineel gepost door nadyaa Smmm Loco Sahbi........ Maar aan je gezicht zie je al: I am Flasher for life en ehhh dat bevalt me wel kan ik ook ff goed lachen.. hmm ff als een belg praten,, Ben da meiske niet zeg ga da Alatif een Adammer dat ze3ma als een belg praat smmm Maar ehh hoeveel dames heb jij op je lijstje staan als: Objecten om te flashen :D Jij bent nu aan de beurt, je staat er bovenaan :D

Sahbi
17-09-2003, 02:55
Origineel gepost door nadyaa Semmm Jij bent goed, maar ehh aint no blond net als die belg van je, ze miste je alles, damn zat dik te lachen hier, zij hoop jij F@ack haar, aaaah das nou de echte sahbi. Goedzo ;) toon je ze3ma ware zelf :D Maarre......love is all we need! That's Sahbi!

Sahbi
17-09-2003, 02:58
Hee Nadyaa, je hebt wel deze topic verneukt!!! Deze was uit respect voor Diesel49, hee man..... sorry.... :(

Sahbi
17-09-2003, 02:59
Origineel gepost door nadyaa Aschmen aa snitch,, wat jij wilt is die Pure S.ex geen blaa eromheen....... maar eeh je gebruikt de oude methode..... ewa die belgen kennen die methode niet..... hihi jij bent :D Voor pure sex hoef ik hier niet te zijn........dan ga ik gewoon de deur de uit! :D

Sahbi
17-09-2003, 03:18
Origineel gepost door nadyaa Ewa je weet toch sahbi........ reserve man reserve..... altijd handig, als je klaar bent met de afgelikte pak de belgen maar :D Die gaan toch zeggen oooooh Sahbi echt waar, ja jij bent goed , een eeerlijke man, ahahahahah Tfoe ass kissers zijn ze allemaal, damn ze zien echt wat in jou.... mr smoothboy :D Flasher ;) Ik weet het niet hoor maar je maar je klinkt dit keer als een jongen, ik heb toch niet met de broertje te maken he??????

Sahbi
17-09-2003, 03:21
Origineel gepost door nadyaa haa nee gekke, geen jongens hier in deze huis alleen de vader dus ehhh..... Nope Dont worry aa mr gladjakker........ :D Ik weet niet, vind je dit keer anders dan voorheen.... :(

costacurta
17-09-2003, 03:24
ze is dit keer god genomen door een n ikker vandaar dat ze zo anders praat dan voorheen

Sahbi
17-09-2003, 03:26
Origineel gepost door costacurta ze is dit keer god genomen door een n ikker vandaar dat ze zo anders praat dan voorheen Hee man kom er gezellig bij!!! Maar ze is dus genomen......blijkbaar heeft ze nog meer nodig, ze is namelijk wat hatelijk vandaag :D

Sahbi
17-09-2003, 03:29

Origineel gepost door nadyaa Wa mfeles hrawa is wat jij gaat ontvangen....... ga je weer *******ig doen ::::: heeeeeeey kom erbij smm hey geen fag acties hier :D dat ehh laat je maar voor de belg;) Heee ik ben gewoon een vriendelijke Sahbi, iedereen is welkom! ;)

Pagina's : [1] 2 3 4