Bekijk originele versie : Tips & trucs om Goedkoop naar marokko te reizen
Samir_breda
15-05-2007, 12:39
Ja mensen het is weer bijna zomer een iedereen is bezig met te vakantie en met het boeken van de reis met auto's kopen om er mee te gaan .
Daarom deze topic plaats hier je tips hoe het goedkoopst in marokko komt .
Vliegreizen ,busreizen , autoreizen vertel hier waar je hebt geboekt een waneer je vertrekt.
groet.
als je hier tips zet, vliegen de marokkanen er als vliegen op af
dus liever voor mezelf houden
ContactMe
16-05-2007, 03:45
Lever je Nederlandse nationaliteit in......loop hier een tijd als illegale rond......geef je aan bij de IND...je weet niet hoe snel en goedkoop je weg bent.....
Zo gepiept!
gewoon_karim
16-05-2007, 07:49
hahahaha
goeie tip:D:D
rihanna_1
16-05-2007, 13:25
tjah.. goodkoopste is denk ik zo met die eurotours bussen naar Malaga en daar vervolgens een andere bus naar algecerias, vandaar de boot... maar
boot wordt ook steeds duurder.
Ik heb gewoon rechtstreeks geboekt! ben een keer via malaga gegaan... met eten, taxi en boot ben je net zoveel kwijt als je rechtstreeks gaat..
nou succes..
kun je niet meerijden met een oom/tante/vriend
Spa_Rood
17-05-2007, 10:58
waar kan je het beste je bootticket reserveren? wat is een betrouwbare organisatie? Heb nl wel eens meegemaakt dat gereserveerde ticket al was doorverkocht.
3owischa
17-05-2007, 17:06
als je hier tips zet, vliegen de marokkanen er als vliegen op af
dus liever voor mezelf houden
Hla egoist!:nerd:
Hla egoist!:nerd:
is toch zo :D :D :D
Lever je Nederlandse nationaliteit in......loop hier een tijd als illegale rond......geef je aan bij de IND...je weet niet hoe snel en goedkoop je weg bent.....
Zo gepiept!
lol
najat_angel
18-05-2007, 19:29
Ik heb een retourtje geboekt naar Malaga voor € 135,- en dan komen nog de kosten voor bus en boot bij..dus in totaal zal het iets van €250,- kosten...een rechtstreekse vlucht zou me €610,- kosten.
Mag ik vragen waar je geboekt hebt en wanneer. Ik heb namelijk vandaag nog gekeken op Cheaptickets, maar het is zo duur! ook via Malaga.
_StEp_Up_
18-05-2007, 19:36
Ik heb een retourtje geboekt naar Malaga voor € 135,- en dan komen nog de kosten voor bus en boot bij..dus in totaal zal het iets van €250,- kosten...een rechtstreekse vlucht zou me €610,- kosten. Mijn retourtje naar Malaga kost € 350,- :eek:
Siham0sS
18-05-2007, 23:17
Ik heb een retourtje geboekt naar Malaga voor € 135,- en dan komen nog de kosten voor bus en boot bij..dus in totaal zal het iets van €250,- kosten...een rechtstreekse vlucht zou me €610,- kosten.
heyy meid waar heb je geboekt als ik vragen mag...
mijn ouders willen ook naar malaga maar alles zit tegen de 200 aan voor een retourtje dus 135 is wel lekker....;)
ik hoor het graag van je:D
xx
KleinJuffie
19-05-2007, 10:38
Met overstap is meestal ook voordeliger. 2 jaar geleden ben ik via Madrid gegaan. Je vliegt dan met Iberia van SChiphol naar Madrid, en daarna stap je over op een ander vliegtuig naar Tanger. Je bagage wordt automatisch vervoert, je hoeft dus alleen een paar uurtjes te wachten. Ik was 370 kwijt. Was echt een superervaring. Heerlijk shoppen op Madrid airport.
Iedereen zou dit eigenlijk moeten doen en die kut RAM boycotten!!
Siham0sS
19-05-2007, 22:59
dank je wel meid ik ga eens een kijkje nemen...;)
m0cr0-karim
21-05-2007, 09:36
hoe dichter je bij de zomervakantie komt hoe hoger de prijzen elke week worden of weten julie dat niet ! je moest alang boeken
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.