Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Meiden, wat zouden jullie doen als...

Pagina's : [1] 2

babyboy
16-09-2003, 23:32

wat zou je doen als je een super da super mooie jongen op jou school heeeeeeeeeeeeeel errruuug leuk vind. :cool: en er bestaat kans dat hij jou ook leuk vind :o alleen, er is weer altijd een probleem :( je hoort van vrienden van die jongen dat hij niet zo een iemand is die de eerste stap neemt. :( dus als je niet op hem af gaat, dan gebeurt er NIKS. :) maaaaaaar, er geld toch een regel dat jongens altijd de eerste stap moeten nemen :stout: wat zou jij doen, zou je op hem af gaan, of zou je elke dag slecht slapen??? :hihi: nou vertel.... :zwaai:

sherine
16-09-2003, 23:34
gewoon op hem afstappen joh,,, als is dat nooit een probleem bij mij jongens regelen all1 behouden is moeilijk :)

moi21
16-09-2003, 23:36
Zal er niet op af stappen,dan maar lang wachten maar daar ben ik te chicken voor!

babyboy
16-09-2003, 23:36
Origineel gepost door nadyaa Hmm zou hem bij zijn kraag pakken en zeggen: En nu ga je zitten 3andi el hadra m3ak mezje, skoet ou sennat :hihi: gekkie :hihi:

babyboy
16-09-2003, 23:37

Origineel gepost door sherine gewoon op hem afstappen joh,,, als is dat nooit een probleem bij mij jongens regelen all1 behouden is moeilijk :) :) player :hihi:

babyboy
16-09-2003, 23:38
Origineel gepost door moi21 Zal er niet op af stappen,dan maar lang wachten maar daar ben ik te chicken voor! zou dat niet te veel zijn :)

babyboy
16-09-2003, 23:43
Origineel gepost door nadyaa ewa gewoon meesleuren en zeggen: Yallah zid a mfeles ajie m3aja, hie ajji doenja henia :hihi: neergooien op een stoel en gelijk die ondervraging: wie ben je hoe oud ben je waar woon je ben je moslim waar zijn je ouders oooh zijn we hier ewa begin alvast met suiker te komen Ik weet is een beetje radicaal ewa maar mgharba zijn ook radicale mensen, ik zet alleen de juiste middelen in;) :hihi:

sherine
16-09-2003, 23:45
wat denk je wel die tijd zijn we voorbij 2 jaar geleden ofzo ging ik altijd wedstrijdje nummers regelen doen whauhau ik won STANDAARTTTTTT...:bril: ewa nou effe lachen gek doen en dan gooide ik ze weg :confused: nu als ik op straat loop damn..mannen volgen me ogen en dan de rest :hihi: ik hou van scannen.. maar ja ,,,ik heb nou eenmaal een vrouwenlichaam welke jongen wil da nou nie :rolleyes: daarom zeg ik..heb ik een schat van een man..behouden pff..YARENPLAN

000Zina000
16-09-2003, 23:53
Ik zou er ook nooit op afstappen...

moi21
17-09-2003, 00:00
Wat zou te veel worden ? ja de frustratie maar heb te veel trots om de verschutting aan te gaan, jongens komen op mij af en dan maar ouderwets denken maar vind ook dat t zo hoort!

babyboy
17-09-2003, 00:01
Origineel gepost door nadyaa moet jij ook eens proberen;) radicaal zijn!!!!!!!!!!! kan echt helpen :bril: okki, ik zal proberen. ff oefennen: babyboy zegt: hallo meisje girl zegt: :ego: babyboy zegt: wil je met me of ik sla je in elkaar girl: okki :( nu maar hopen dat het zo afloppt :hihi:

babyboy
17-09-2003, 00:02
Origineel gepost door moi21 Wat zou te veel worden ? ja de frustratie maar heb te veel trots om de verschutting aan te gaan, jongens komen op mij af en dan maar ouderwets denken maar vind ook dat t zo hoort! :)

babyboy
17-09-2003, 00:11
Origineel gepost door nadyaa Nee kijk zo: babyboy: sorry mag ik hier zitten, word gek van die hollanders uuf fiehoem gi sda3. meisje: ja hoor, en kijkt weer ze3ma helig de andere kant op. babyboy: vraag me echt af wat ik hier doe meisje: kijkt je eindelijk aan en zegt jaa ik ook maar ach pech babyboy: ze3ma verlegen lachen... en dan vragen wat doe jij hier? meisje: ach ik zit hier helaas op school babyboy: hi hi ze3ma;) ik weet hoe je je voelt. meisje: verlegen kijken babyboy: je vertelt shie dikke leugen van hoe jij wat hebt meegemaakt hier........ een mooi verhaal meisje: jaaa serieus babyboy: ja echt waar meisje: smm mensen ook ayooo la haschma la waloe babyboy: ja he, ik begrijp dat niet meisje: ach ze doen maar babyboy: zolang wij het niet zijn en ehh ff sniekie kijken beetje flirten meisje: nou ehh ik moet weer ss gaan babyboy: ja leuk je gesproken te hebben, ik ben trouwens lalala meisje: ik ben jieieie babyboy: wie weet zie ik je nog meisje: ja allah ou a3lam babyboy: doei meisje: beslama babyboy: gaat precies de volgende dag op die zelfde plek zitten..... en ja hoor zij is daar ook weer en nu gaat het verder;) thnx voor de info, ik ga het morgen uitproberen :hihi:

babyboy
17-09-2003, 00:25
Origineel gepost door nadyaa Van wat ik gezien heb........ echt gegarandeert op suc6 kan niet anders....... werkt altijd maar ehh husch husch niet iedereen hoeft het te weten :D Omdat ik weet dat het echt werkt, zal ik je een barkie geven als het bij jou niet lukt....... zie je zo zeker ben ik er van okki, je hoort morgen van me of het is gelukt of niet :hihi: nog meer tips zijn via pm welkom :D

Pagina's : [1] 2