Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Aankomst nog niet bekend!!!

Pagina's : [1] 2

marocloubna
14-05-2007, 23:39

Mijn moeder is om 20:16uur vertrokken met het vliegtuig van Brussel naar Tanger en ik ben nu al de hele tijd op de site aan het kijken, maar ik zie nog steeds niet dat het vliegtuig is aangekomen.. :rolleyes: Ik maak me toch wel zorgen om eerlijk te zijn!!! Of is dat allemaal niet nodig en moet ik gewoon nog wat geduld hebben, het is namelijk langer dan 3 uur geleden..........

marocloubna
14-05-2007, 23:41
Ik zie nu staan: voorzien 02:50uur....... Wat bedoelen ze daarmee?

Felicity
14-05-2007, 23:47
Safi mshat :( Insha'Allah is ze aangekomen en heb je je voor niks zorgen gemaakt :sjans: Kun je haar ook niet bellen :o of een familielid die in Marokko woont?

marocloubna
14-05-2007, 23:50
Safi mshat :( Insha'Allah is ze aangekomen en heb je je voor niks zorgen gemaakt :sjans: Kun je haar ook niet bellen :o of een familielid die in Marokko woont? Ja, mshat!! :traan1: Ik ben met mijn neef uit Marokko aan het MSNen. Zijn pa is naar het vliegveld... Ik ga denk ik zo naar mijn oom bellen, want anders kan ik echt niet slapen!! En ik moet ook nog eens heel vroeg op!!!

Felicity
14-05-2007, 23:56

Ja, mshat!! :traan1: Ik ben met mijn neef uit Marokko aan het MSNen. Zijn pa is naar het vliegveld... Ik ga denk ik zo naar mijn oom bellen, want anders kan ik echt niet slapen!! En ik moet ook nog eens heel vroeg op!!! Insha'Allah zul je alleen het goede horen....(en snel :hihi:) Nog 6 weken en dan ga ik :banana:

marocloubna
14-05-2007, 23:58
Insha'Allah zul je alleen het goede horen....(en snel :hihi:) Nog 6 weken en dan ga ik :banana: Inshallah ya Rabi!! Over 6 weken??? Ik ben jaloers op je meid!! Echt heerlijk joh!! Bsa7tek en maak er een leuke vakantie van........

Felicity
15-05-2007, 00:08
Inshallah ya Rabi!! Over 6 weken??? Ik ben jaloers op je meid!! Echt heerlijk joh!! Bsa7tek en maak er een leuke vakantie van........ Vorig jaar was ik jaloers op jou :lekkerpuh itik sa7a en ik ga er echt van genieten.......:banana:

marocloubna
15-05-2007, 00:12
Vorig jaar was ik jaloers op jou :lekkerpuh itik sa7a en ik ga er echt van genieten.......:banana: :hihi: Daar heb je wel gelijk in, nu is het jou beurt!! :goedzo: Waar ga je allemaal naar toe?

Felicity
15-05-2007, 00:17
:hihi: Daar heb je wel gelijk in, nu is het jou beurt!! :goedzo: Waar ga je allemaal naar toe? Ik weet het nog niet.... Heb Marokko echt gemist. De zwarte zakjes, raibi jamila :likje: verkeer die dwars door elkaar heen gaat :maf2: Vorig jaar baalde ik echt...dan las je hier weer topics met ' live verslagen uit zon overgoten tanger, Agadir ......' :moe:

marocloubna
15-05-2007, 00:20
Ik weet het nog niet.... Heb Marokko echt gemist. De zwarte zakjes, raibi jamila :likje: verkeer die dwars door elkaar heen gaat :maf2: Vorig jaar baalde ik echt...dan las je hier weer topics met ' live verslagen uit zon overgoten tanger, Agadir ......' :moe: :hihi: Niet te vergeten: de brandstapels lucht en ga zo maar door............. Je kan dit jaar de schade inhalen meid!! :banana:

marocloubna
15-05-2007, 00:22
Alhamdoulilah, heb mijn oom net gesproken en hij zei dat mijn moeder is aangekomen!!!!!!!!!!!! :banana: :banana:

Insania
15-05-2007, 00:34
Allah y wesla 3la ghair.

noha_tanger
15-05-2007, 00:47
hey lieferd 3ala slama mnine weslo 3ala khayr :sjans: ik hou ook niet van dat wachten

marocloubna
15-05-2007, 13:59
Soukran lieverdjes!!! :kus: Alhamdoulilah is het goed met haar, ben nu ook met haar aan het MSNen :banana:

XCindarellaX
15-05-2007, 14:02

Alhamdoelilah.. Gelukkig is er niks gebeurd.

Pagina's : [1] 2