Bekijk originele versie : Nieuwe model takshita
Chineze stijl Takshita
Hoge kraag
Bovenstof is doorzichtig
Onderste mouwen zijn langer dan de bovenste
Kleur : Rood
Voor een betere beeld klik op bijgevoegde link.
http://static.marktplaats.nl/fotos/kleding/trouwjurken/19759.jpg
Mail me naar samnour175@hotmail.com voor meer info.
tafersitti
16-09-2003, 22:52
Kleed is heel mooi maar spijtig die hoge kraag, daar hou ik niet van, anders had ik hem genomen
succes verder
De prijs van de jurk is EUR 350,-
wardaroosje
17-09-2003, 10:00
Origineel gepost door esmaII
Ik heb zoiets in het wit, iemand geinteresseerd? De binnenjurk is geborduurd aan de uiteinden.
Heb je er misschien een foto van zou je me die willen mailen naar wardaroosje@hotmail.com en wat is je prijs ervoor
alvast bedankt warda
lady_farah
17-09-2003, 10:00
Ik vindt m maaar lelijk... en echt nieuw is die model niet.. me ma heeft m al een jaar of 2. En je vraagt er nog 350 euro voor... HMMM ik denk niet dat je m kwijt kan voor die prijs....
wardaroosje
17-09-2003, 10:03
Origineel gepost door esmaII
Ik heb hem 1 keer gedragen (verloving), ik weet niet of hij je past. Ik heb m op maat laten maken en ik ben 1.60.
Maar voor 100 euro mag hij weg.
meid ik ben 1.62 dus ik denk dat hij wel past en weeg 50 kg
maar heb je een foto
xxjustmexx
17-09-2003, 10:05
Hoe kom je er bij dat dat een nieuw model is?? die bestaat al jaren..en voor 350 euro krijg je em echt niet de deur uit hoor :zwaai:
rahima23
17-09-2003, 12:09
nieuwe moddelen heten de ivasie jurken, dat zijn van die sisi jurken met uitlopende mouwen en een hoepel.
Luister dames,
Verzoek aan jullie
Als jullie willen reageren op het bericht van Esma, doe dat dan prive of iets dergelijks en niet hieronder
Ik krijg nl berichten in mijn box dat er mailtjes zijn en dan heb ik geen behoefte om haar mailtjes te lezen.
Weet niet of zij het zo'n moeite vind om een eigen advertentie te zetten.
De jurk is trouwens met de hand gemaakt in Casablanca.
vandaar dat het iets duurder is dan zo'n jurk die met de machine is gestikt.
Verder heeft de stof zelf heel wat gekost. Prachtige kwaliteit is het en niet de goedkope marktstof.
Kom kijken om zelf te beoordelen.
Jawhara23
18-09-2003, 16:19
ik heb heeeele mooie stof gekocht voor 130euro (moest wel wat afdingen, je weet wel in marokko en connecties), echt mooi al zeg ik het zelf, compleet. en heb het op maat laten maken, laatste mode, met de hand, is ECHT MOOI geworden ouallah. en dat heb ik dus laten maken voor 90 euro! veel mooier dan de foto's die ik hier allemaal zie, sorry
Jawhara23! Waar laat jij je kleding naaien?
Origineel gepost door samnour
De prijs van de jurk is EUR 350,-
met 350 euro laat ik 3 jurken maken die 10X zo mooi zijn dan deze
hij is mooi maar 350 euro is een beetje overdreven
heb je ook nog andere jurken??
bousa
Jawhara23
19-09-2003, 10:16
najat78 in tanger
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.