Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : schokkende filmpje :eek:

Pagina's : [1] 2

kindly_mom
14-05-2007, 20:09

http://youtube.com/watch?v=RB5-ZftPD3g&mode=related&search= Alleen kijken als je gezonde maag hebt :) man lijkt sprekend op Nancy Ajram :eek:

teletubbie
14-05-2007, 20:15
ik zag een travestiet!

Doenya25
14-05-2007, 20:27
Tubbieeeeeeeeeeee :haha: zeg even wat zag je, ik durf niet te kijken.....

wardaroosje
14-05-2007, 20:35
Ik durf ook niet maar ben wel benieuwd:o

katar
14-05-2007, 20:36

Alleen een travestiet, niet echt eng om te zien, wel schokkend ahahahahahahaah, jeetje die ziet er wel heel vrouwelijk uit, waar gaat dit toch heen met die mannen.

Doenya25
14-05-2007, 20:40
Wat is er zo schokkend aan die travestiet dan?.... :o Ik liep een keer met mijn vader in de stad en toen kwam er lopend een travestiet langs ons op naaldhakken, kort rokje, behaarde benen, en een blonde pruik.... Toen mompelde mijn pa "allah in3er sjeitan" en kuchte een paar keer want hij dacht dat hij dat dacht i.p.v dat hij het uitsprak... Ik ging stuk van het lachen ( die travestiet was allang uit zicht ) en toen kreeg mijn pa ook de slappe lach en zo liepen we verder.... menn!! :haha: die dag zal ik nooit vergeten...

teletubbie
14-05-2007, 20:51
Tubbieeeeeeeeeeee :haha: zeg even wat zag je, ik durf niet te kijken..... :haha: ik keek eerst met een oog, geluid ''uit'' ik durfde het ook niet! Ik was al aan het wachten, wanneer er een schokkend filmpje kwam! Maar goed ik zag alleen een travo!

Doenya25
14-05-2007, 21:05
:haha: ik keek eerst met een oog, geluid ''uit'' ik durfde het ook niet! Ik was al aan het wachten, wanneer er een schokkend filmpje kwam! Maar goed ik zag alleen een travo! Ja dat geloof ik dat je dat deed :haha:, ze laten hier soms echt enge dingen zien... slecht voor het hart :( Ik durf nooit meer filmpjes te openen nadat iemand hier die ene monster plaatste, die mij bijna een hartverzwakking bezorgde....letterlijk. :(

teletubbie
14-05-2007, 21:20
Ja dat geloof ik dat je dat deed :haha:, ze laten hier soms echt enge dingen zien... slecht voor het hart :( Ik durf nooit meer filmpjes te openen nadat iemand hier die ene monster plaatste, die mij bijna een hartverzwakking bezorgde....letterlijk. :( ik weet nog wat je bedoelt, je moest de verschillen zoeken en opeens kwam zo'n monster....! Idd, Ik ben toen ook geschrokken!

Doenya25
14-05-2007, 21:22
ik weet nog wat je bedoelt, je moest de verschillen zoeken en opeens kwam zo'n monster....! Idd, Ik ben toen ook geschrokken! En ook het filmpje van het gestenigde meisje... alhamdoelillah heb ik het niet gezien maar als ik zo op het forum lees, dan is het iets verschrikkelijks om nooit meer te vergeten.... :( Dus ik pass sorry kindly.... :o , :kus:

kindly_mom
14-05-2007, 21:32
mensen zien jullie dan nie dat hij sprekend op NANCY AJRAM lijkt :eek: :kots:

nadia2007
14-05-2007, 21:33
En ook het filmpje van het gestenigde meisje... alhamdoelillah heb ik het niet gezien maar als ik zo op het forum lees, dan is het iets verschrikkelijks om nooit meer te vergeten.... :( Dus ik pass sorry kindly.... :o , :kus: Ga thee zitten jij...:hihi:

kindly_mom
14-05-2007, 21:33
En ook het filmpje van het gestenigde meisje... alhamdoelillah heb ik het niet gezien maar als ik zo op het forum lees, dan is het iets verschrikkelijks om nooit meer te vergeten.... :( Dus ik pass sorry kindly.... :o , :kus: hahahahahhaaha titel heb ik express zo beschreven zodat er veel nieuwschierige aagjes komen kieken :wow: ik wilde jullie laten zien dat er een travo is die precies op Nancy lijkt :hihi:

nadia2007
14-05-2007, 21:34
mensen zien jullie dan nie dat hij sprekend op NANCY AJRAM lijkt :eek: :kots: Ja,echt wel....

ouafaetoen
14-05-2007, 21:57

zo bijzonder is die niet alles is mogelijk met plastische girurgie zuster.......heb medelijden met deze man.......ben bang voor hem wat hem te wachten staat..moge allah hem lijden

Pagina's : [1] 2