Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Het Hand Van Fatima

zozoke
16-09-2003, 21:59

Salaam Moe3alikoem Iedereen, Wist Je Dit? Dat Je Hand Van Fatima Niet Mag Gebruiken Voor Het ''oog'' Van Mensen , Je Weet Wel Wat Ik Bedoel Hé .. Vaak Zie Je Mensen Zoiets Zeggen Of Kijken En Dan Zie Je De Persoon Dan Hand Van Fatima Laten Zien Of Veel Nemen Het Mee Als Hangertje Om Je Te Beschermen Tegen ''Het Oog'' Het Is Dus Haraam Hé Je Mag Het Alles Hangertje Gebruiken Maar Niet Met Het Gedachte Van Hé Dat Helpt Me Tegen Het Oog Van Andere Mensen Elmoehim Heb Het Vandaag In Een Kleine Lezing Bij Geleerd En Dacht Waarom Niet Met Jullie Meedelen Ma3a Salaama Oe Thallaw :zwaai:

Selina
16-09-2003, 22:01
Dat wist ik al,en als ik het tegen iemand zij begonnen zij mij uittelachen :maf:

zozoke
16-09-2003, 22:04
Origineel gepost door selina107 Dat wist ik al,en als ik het tegen iemand zij begonnen zij mij uittelachen :maf: Owzo :eek: Iwa tjah

zozoke
16-09-2003, 22:07
Origineel gepost door rebel hoe kom ik aan zo'n zilveren handje als hanger, ze zijn echt mooi Hmm nu vraag je iets hoor Ja Marokko hé en bij ons in Brussel in die marokaanse winkels kan je het ook denk ik vinden Hoe daar bij jullie in Nl is weet ik niet ,sorry :)

0uidath
16-09-2003, 22:09

ik zou het niet weten thanx voor de info:goedzo:

wardaroosje
16-09-2003, 22:10
Origineel gepost door zozoke Salaam Moe3alikoem Iedereen, Wist Je Dit? Dat Je Hand Van Fatima Niet Mag Gebruiken Voor Het ''oog'' Van Mensen , Je Weet Wel Wat Ik Bedoel Hé .. Vaak Zie Je Mensen Zoiets Zeggen Of Kijken En Dan Zie Je De Persoon Dan Hand Van Fatima Laten Zien Of Veel Nemen Het Mee Als Hangertje Om Je Te Beschermen Tegen ''Het Oog'' Het Is Dus Haraam Hé Je Mag Het Alles Hangertje Gebruiken Maar Niet Met Het Gedachte Van Hé Dat Helpt Me Tegen Het Oog Van Andere Mensen Elmoehim Heb Het Vandaag In Een Kleine Lezing Bij Geleerd En Dacht Waarom Niet Met Jullie Meedelen Ma3a Salaama Oe Thallaw :zwaai: Dit klopt maar het geldt ook voor het blauwe oogje wat we vaak bij turken zien :)

DonnaBella
16-09-2003, 22:11
kheb t handje en die oogje om me ketting maar die bijgeloof is bull, zo dachten mensen vroeger

zozoke
16-09-2003, 22:16
Origineel gepost door 0uidath ik zou het niet weten thanx voor de info:goedzo: Dan weet je het nu hé :)

zozoke
16-09-2003, 22:18
Origineel gepost door DONNABELLA kheb t handje en die oogje om me ketting maar die bijgeloof is bull, zo dachten mensen vroeger Er Zijn Nog Veel Mensen Die In Die BijGeloof ,Geloven

zozoke
16-09-2003, 22:23
Wel Hmm Daar Hebben Ze Ook Over Gesproken De Agi Had Vertelt Dat Als je Een Vers Op Hangt Van De Koran Met Gedachten Om U Te Beschermen Dat Ook Allemaal Flauwekul is ...Maar Als Je Nu De Vers Opzegt Dan Helpt Het Wel Kan Zijn Dat Ik Verkeerd Ben,Maar Als iK Goed Heb Geluisterd Is Dit Wat Hij Me Had Vertelt :) Mag Allah Mij Vergeven Moest Ik Iets Verkeerd Heb Doorgegeven