Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Probleem bij het opstarten............

Mocr091
14-05-2007, 18:21

Als ik mijn pc opstart komt er zo'n venster met wachtwoord invoeren. Ik heb helemaal geen wachtwoord:confused: hoe zorg ik er weer voor dat ik welkom krijgt en weer verder gaat:confused: Alvast bedankt

Mourri
14-05-2007, 18:33
gebeurt het aan het begin van het opstarten of als je je w8word moet in voeren bij je account(aanmeldingsscherm)

Mocr091
14-05-2007, 18:37
gebeurt het aan het begin van het opstarten of als je je w8word moet in voeren bij je account(aanmeldingsscherm) als ik wachtwoord moet geven

Mocr091
14-05-2007, 18:41
Kijk dit stoms krijg ik dan: http://housing.uiowa.edu/staff/image/login-pwd.jpg

Mourri
14-05-2007, 18:43

heb je al geprobeerd om ok te drukken

Larache86
14-05-2007, 18:52
Druk tijdens het opstarten op F8 kies veilige modus. Vervolgens ziet jij een balk waar jij je gebruikersnaam in moet voeren. Voer de naam Administrator in. Dit is de standaard beheerder en deze krijgt tijdens ’n standaard installatie geen wachtwoord. Open het configuratiescherm, selecteer daar de optie Gebruikers om ’t wachtwoord van uw normale gebruikersaccount opnieuw in te stellen, en je kunt nu weer gewoon inloggen met dat account. Deze werkt alleen met Fat (dus niet voor NTFS) Is er wel ’n administrator in WinXP ingesteld, dan hebt je ’n tweede computer nodig met dezelfde WinXP. Kopieer vanaf de tweede computer het bestand \windows\system32\config\sam naar ’n usb-stick. Boot met ’n Knoppix-cd de pc waarvan je ’t wachtwoord kwijt bent. Wanneer de pc klaar is met opstarten stopt u de usb-stick in de usb-poort van de computer. U ziet dat er ’n nieuwe harddisk aan uw computer wordt toegevoegd. Klik hierop want dat is de usb-stick, klik nu met de rechtermuisknop op ’t bestand sam en selecteer kopieren in ’t snelmenu. Nu moet je op de Knoppix-desktop zoeken naar het pictogram van uw harde schijf, blader dan naar Windows,System32,Config en klik hier met jou rechtermuisknop in. Kies in ’t snelmenu de optie Plakken om uw Windows-wachtwoordendatabase naar deze lokatie te kopieren, krijgt u ’n foutmelding dan gebruikt je waarschijnlijk NTFS en kan deze procedure u niet verder helpen.

Mocr091
14-05-2007, 19:00
heb je al geprobeerd om ok te drukken Ja dat heb ik gedaan hij gaat wel verder maar ik wil de klassieke thema niet meer zien: http://img405.imageshack.us/img405/4113/windowsxq1.png Ik wil weer dit thema hebben: http://www.windows-help-central.com/image-files/aanmelden-bij-windows-xp.jpg

Mourri
14-05-2007, 19:06
zodra je je helemaal hebt ingelogd dan doe je: rechtermuisknop op bureuablad en eigenschappen en dan vormgeving en dan kies je uit een aantal welke je wilt

Mocr091
14-05-2007, 20:44
zodra je je helemaal hebt ingelogd dan doe je: rechtermuisknop op bureuablad en eigenschappen en dan vormgeving en dan kies je uit een aantal welke je wilt Dankjewel maar ik heb me pc weer opnieuw geeinstalleerd dat is niet de manier om het te fixen ik zla dit later er wel opzetten voor mensen die er ook last van hebben:goedzo:

Justme_1983
15-05-2007, 15:54
Dankjewel maar ik heb me pc weer opnieuw geeinstalleerd dat is niet de manier om het te fixen ik zla dit later er wel opzetten voor mensen die er ook last van hebben:goedzo: Start je pc op in de veilige modus. Log in als administrator en wijzig dan gwn via de configuratiescherm op jou accountbeheer het paswoord of verwijder het paswoord :goedzo: