Bekijk originele versie : MaRoKkAanSE WijFeN ZeHmA BeTeR Om Mee Te TrouWen DaN DE NeDeRLaNDsE WijFeN.BLA AHLIEK
kijk zoveel mensen hebben hun bek vol enzo
maar dan denk ik bij mezelf wat is op dit moment nog het verschill tussen afkomst kwa meiden...allemaal 1 pot..(hoe je het wil noemen :hihi:)
dan denk ik ok de taal....
en wat me ook nog niet duidelijk is ,,waar staat nou precies dat de vrouw ook moslim moet zijn ,,,als een man met haar trouwt ? :)
stel ze word wel moslim of is ze al ,,,
wat is dan het probleem,,,
en waarom als jongens kunnen trouwen met wie ze willen waarom de vrouwen altijd met zoveel problemen ....
ewa ja ,,nou beantwoord al die vragen maar...zonder rasisctische opmerkingen of vooroordelen,,
maar op bassis van bewijs :hihi: JAAA IK MAAK T JULLIE MOELIJK KINDERKES :giechel:
Elhoub_girl
16-09-2003, 21:36
kijk sherine er is zo'n boek voor de moslims en zo'n boek heet Koran
En in de Koran staat als een moslim met een Kafaar billah gaat trouwen dat hij dan ook een Kafaar billah is
maar er staat nergens dat twee verschillende culteren niet met elkaar mogen trouwen als je maar allebei moslim bent :D
Mocro's wijffen zijn gewoon beter in bed
Elhoub_girl
16-09-2003, 21:37
en het zijn geen wijven maar vrouwen....... wijven staan achter de ramen
:D :wijs:
Origineel gepost door Elhoub_girl
kijk sherine er is zo'n boek voor de moslims en zo'n boek heet Koran
En in de Koran staat als een moslim met een Kafaar billah gaat trouwen dat hij dan ook een Kafaar billah is
maar er staat nergens dat twee verschillende culteren niet met elkaar mogen trouwen als je maar allebei moslim bent :D
Dat is niet waar,een man mag wel met een niet moslima trouwen mits
hij haar moslima maakt.
Voor een moslima is het verboden om met niet moslim te trouwen
Elhoub_girl
16-09-2003, 21:39
hahah mocro's zijn beter in bed hahaha die is goed
:lol: (ik denk wel dat je gelijk heb want als we eenmaal eindelijk los mogen komen dan gebeurd dat ook hahaha) :melig2:
Origineel gepost door Elhoub_girl
en het zijn geen wijven maar vrouwen....... wijven staan achter de ramen
:D :wijs:
O tja je hebt gelijk :maf:
Elhoub_girl
16-09-2003, 21:40
ja hij moet haar moslima maken anders worden die kinderen wel op een kafaar manier opgevoed terwijl de man wil dat ze op een islamitshe manier worden opgevoed
zie je dat probleem al voorkomen bij een vrouw die gewoon moslim word?
Elhoub_girl :) aaight,,,ok dan wil ik jou nog wat meer vragen bij deze,,,
maar het is toch niet goed als een dame moslima word voor die man,,en niet voor haarzelf,,,
ok stel ze is dus moslim maar wel van een ander ras..zou dat dan problemen opleveren bij de fam of opvoeding ???
Selina,,,neeh man ze hebben allemaal boobie`s & ass en verder kijken mensen niet hoor.,,waar staat dat dat marokkaanse vrouwen beter zijn :hihi:
hmmz ja sorry voor wijfen ;)
Origineel gepost door sherine
Elhoub_girl :) aaight,,,ok dan wil ik jou nog wat meer vragen bij deze,,,
maar het is toch niet goed als een dame moslima word voor die man,,en niet voor haarzelf,,,
ok stel ze is dus moslim maar wel van een ander ras..zou dat dan problemen opleveren bij de fam of opvoeding ???
Selina,,,neeh man ze hebben allemaal boobie`s & ass en verder kijken mensen niet hoor.,,waar staat dat dat marokkaanse vrouwen beter zijn :hihi:
hmmz ja sorry voor wijfen ;)
Het is algemeen bekent dat de mocro''s vrouwen
goed zijn in bed,en in de keuken.
Elhoub_girl
16-09-2003, 21:49
luister een echte moslim neemt geen kafaar billah als vrouw en als hij haar wel neemt dan moet hij zichzelf geen moslim noemen want hij heeft sex met een kafaar
En als je een cooli bent en je gaat met een mocro trouwen en jullie houden veeeeeeeeel van elkaar dan komen jullie er zeker wel uit
Dus turk bij een marokkaan kan ook wel :D al zie ik dat niet gebeuren hahaha
whauhaua turk< > Morco :maf2: wajow wat voor kind komt dar uit whuhauuaa
nou Selina k weet wel dat het algemeen bekend is dat marokkaanse vrouwen all1 goed zijn om op hun rug te liggen kinderen te baren en vervolgens in de keuken te gaan staan :confused:
nou Selina k weet wel dat het algemeen bekend is dat marokkaanse vrouwen all1 goed zijn om op hun rug te liggen kinderen te baren en vervolgens in de keuken te gaan staan :confused:
Kijk niet mocro's denken dat,maar wij mocro's weten beter :D
Chatefemqemamu
16-09-2003, 22:08
:lol:
niks aan toe te voegen serieuzz :D
WHUAHUAHAUHAUHA JA TOGGGGGGGGGGGG OE OE
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.