Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Duimen!

Pagina's : [1] 2

yasminne
16-09-2003, 21:12

Ik zo denken, en bedenk me dat ik 17 jaar oud ben. Maar ik heb gewoon een probleempje, je kan het al afleiden van de onderwerp zelf. ;) Ja het is WAAR ik duim Ik kan gewoon niet gaan slapen, als ik mijn 2 vingers niet in mn mond stop . :o Dit doe ik al vanaf mn geboorte. :p Er van af komen gaat gewoon niet, heb het meerdere malen geprobeerd, en geen enkel resultaat. :( Maar mijn vraag is aan de jongens zouden jullie het erg vinden als jullie vrouwtje zou duimen. :D Want ik ben zo niet van plan om te stoppen, want dat lukt mij gewoon ZOOOOOOOOO niet. :kwaad: Alvast bedankt, Yasminne

SaMiax
16-09-2003, 21:14
ow ja :maf:.. k had er al van kinds af aan een hekel aan duimen.. staat zo raar :stoned:

Chyhaan
16-09-2003, 21:14
Origineel gepost door yasminne Ik zo denken, en bedenk me dat ik 17 jaar oud ben. Maar ik heb gewoon een probleempje, je kan het al afleiden van de onderwerp zelf. Ja het is WAAR ik duim Ik kan gewoon niet gaan slapen, als ik mijn 2 vingers niet in mn mond stop . :o Dit doe ik al vanaf mn geboorte. :p Er van af komen gaat gewoon niet, heb het meerdere malen geprobeerd, en geen enkel resultaat. :( Maar mijn vraag is aan de jongens zouden jullie het erg vinden als jullie vrouwtje zou duimen. :D Want ik ben zo niet van plan om te stoppen, want dat lukt mij gewoon ZOOOOOOOOO niet. :kwaad: Alvast bedankt, Yasminne Ik duimde ook tot me 19de, maar nu val ik snel in slaap dus heb me duim niet meer nodig...

MeSmOeMaAtJe
16-09-2003, 21:16
WUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA :lol: WUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA :lol: Dit meen je niet???????? :giechel: :giechel:

SaMiax
16-09-2003, 21:18

Origineel gepost door MeSmOeMaAtJe WUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA :lol: WUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA :lol: Dit meen je niet???????? :giechel: :giechel: :hihi:

Chyhaan
16-09-2003, 21:22
Er is niets mis mee... Het is rustgevend...:)

SaMiax
16-09-2003, 21:29
waarom reageren de jongens niet !! :kwaad: ik wil het ook graag wten hoe zij daarover denken :)

yasminne
16-09-2003, 21:39
Chyhaan Dus er is nog misschien hoop voor me, maar hoe is het je gelukt :confused: Masmoematje Zo grappig is het toch niet :maf: SaMiax Ben het met je eens! Waaaaaaaaaaaaaaaaaar blijven jullie nou :(

yasminne
16-09-2003, 21:41
Origineel gepost door rebel waarom is dat bij Marokkanen altijd een schande?? ik heb dat nooit begrepen....! heb ook tot me 17de geduimd (heb het inmiddels afgeleerd), en dat vonden ze thuis ook allemaal 3ieb ammeqran, alsof ik nog in luiers liep ofzo :confused: iwa ja duimen--------------> klein meisje :mama: Maar vertel jij me dan hoe je er af bent gekomen! Misschien dat het mij dan ook lukt :D

MissChica
16-09-2003, 21:41
Nou ik had ook geduimd tot me 15de ofzo en nu heb k het afgeleerd het was vooral rustgevend als ik kwaad was of verdrietig dan gewoon op de bank zitten met me duim in me mond :D

yasminne
16-09-2003, 21:43
Origineel gepost door MissChica Nou ik had ook geduimd tot me 15de ofzo en nu heb k het afgeleerd het was vooral rustgevend als ik kwaad was of verdrietig dan gewoon op de bank zitten met me duim in me mond :D Jullie hadden het makkelijk :kwaad: , ik moet van twee vindgers zien af te komen. En mn wijsvinger en mn middenvinger :o

Ja_ik_die_ene
16-09-2003, 21:44
Hoe is het met jullie voortanden gesteld??? Meestal worden die naar voren geduwd met het duimen :(

MissChica
16-09-2003, 21:44
Aaaaah me vriendin deed het ook zo maar tog ze heb het ook afgeleerd aleeeeeeeeeeen soms als we ons egt down voelen gaan we duimen :boogie: trouwens mijn tante van 32 duimd ook nog zaten we altijd op de bank met de duim in de mond en haar man maar zeggen tjonge jonge 3lla babys hahaah Ja_ik_die_ene nou me voortanden zijn nie naar voren gaan staan hoor

yasminne
16-09-2003, 21:50
Met mijn tanden is hamdolilah niets aan de hand :D Daar heb ik nooit last van gehad.

yasminne
17-09-2003, 18:16

Iwa jongens reageer dan, ik zou het echt zeer op prijs stellen :(

Pagina's : [1] 2