Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : zehma heilig

Pagina's : [1] 2 3

Elhoub_girl
16-09-2003, 20:51

sommige meisjes hier willen echt heilig doen waarom? ik bedoel als je zelf weet dat jij je trots nog heb alhamdoulilah waarom moet iedereen dat weten hier op marokko.nl voorbeeld: Oh ik neem geen vriendje nee dat mag ik niet Oh ik ben nog maagd ik blijf dat ook Oh ik ga alleen met meisjes om met een hooofddoek Oh ik ga echt niet uit :jammer: Sorry maar ik vind zolang je zelf weet wat je doet en je reputatie buiten goed behoudt dan hoef je toch geen heilige boontje hier te spelen :jeweetoch: en ik wil niemand beledigen het moest er even uit :zwaai:

SaMiax
16-09-2003, 20:52
.

moiself
16-09-2003, 20:54
Origineel gepost door Elhoub_girl sommige meisjes hier willen echt heilig doen waarom? ik bedoel als je zelf weet dat jij je trots nog heb alhamdoulilah waarom moet iedereen dat weten hier op marokko.nl voorbeeld: Oh ik neem geen vriendje nee dat mag ik niet Oh ik ben nog maagd ik blijf dat ook Oh ik ga alleen met meisjes om met een hooofddoek Oh ik ga echt niet uit :jammer: Sorry maar ik vind zolang je zelf weet wat je doet en je reputatie buiten goed behoudt dan hoef je toch geen heilige boontje hier te spelen :jeweetoch: en ik wil niemand beledigen het moest er even uit :zwaai: als iemand er om vraagt geef ik antwoord je meot tog op een manier aan de 2000 berichten komen hahahha maar je hebt aan de ene kant wel gelijk or meiss

Tsjelzies
16-09-2003, 20:55
Oh ik ben nog maagd ik blijf dat ook dit en Oh ik ga echt niet uit geldt voor mij je mag het geloven of niet maar het is niet zo dat alle marocmeiden zo losbannig zijn:ego:

lala_maghrebia
16-09-2003, 20:55

ewa ja wat doe je eraan :)

Nisrine01
16-09-2003, 20:56
Tja...ze moeten het denk ik kwijt :rolleyes:

Elhoub_girl
16-09-2003, 20:57
alsof het mij wat intereseert wat sommige marokkaanse meiden met hun leven doen ik heb het al druk en soms wel moeilijk met mijn leven dat probeer te zeggen ik vind dat sommige meisjes gewoon wat meer met zichzelf moeten bezig houden schijt aan iedereen man :lol:

noortje2003
16-09-2003, 20:57
Origineel gepost door Elhoub_girl sommige meisjes hier willen echt heilig doen waarom? ik bedoel als je zelf weet dat jij je trots nog heb alhamdoulilah waarom moet iedereen dat weten hier op marokko.nl voorbeeld: Oh ik neem geen vriendje nee dat mag ik niet Oh ik ben nog maagd ik blijf dat ook Oh ik ga alleen met meisjes om met een hooofddoek Oh ik ga echt niet uit :jammer: Sorry maar ik vind zolang je zelf weet wat je doet en je reputatie buiten goed behoudt dan hoef je toch geen heilige boontje hier te spelen :jeweetoch: en ik wil niemand beledigen het moest er even uit :zwaai: ik vind dit beter dan ik heb een vriendje wat moet ik voor me vriendje kopen voor ze verjaardag ik ga vreemd wat nu ewla vindt je dit beter. tegen woordig is de wereld omgedraait praat je mee over westerse dingen die haram zijn zoals vriendje etc is het goed, ga je kletsen over goeie dingen het leven hallel is het slecht. daar iriteer ik me aan. misschien zijn ze wel heilig die meiden, de meeste meiden die dit zeggen zoals jij dit nu zegt tippen niet aan die meiden en proberen zo die andere moslim meiden naar beneden te halen in plaats ze te ondersteunen

moiself
16-09-2003, 20:58
oww ja ben jij dan niet eerder trots op het feit dat je halal dingen doet of ben je trots op haram dingen die je doet ?? tiss gewoon een vragie want daar zeg je neit over over de meidde & heren die opscheppen over hun zoveelste relatie enzz

moiself
16-09-2003, 20:59
Origineel gepost door noortje2003 ik vind dit beter dan ik heb een vriendje wat moet ik voor me vriendje kopen voor ze verjaardag ik ga vreemd wat nu ewla vindt je dit beter. tegen woordig is de wereld omgedraait praat je mee over westerse dingen die haram zijn zoals vriendje etc is het goed, ga je kletsen over goeie dingen het leven hallel is het slecht. daar iriteer ik me aan. misschien zijn ze wel heilig die meiden, de meeste meiden die dit zeggen zoals jij dit nu zegt tippen niet aan die meiden en proberen zo die andere moslim meiden naar beneden te halen in plaats ze te ondersteunen dat bedoel ik maar

Tsjelzies
16-09-2003, 21:00
jah wat mensen die hun hele sexleven op het net zetten das wel goed jah joh

Elhoub_girl
16-09-2003, 21:00
noortje ik wil niemand naar beneden halen ik ben zelf ook moslim alhamdoulilah Maar niet alles is waar en ik wil ook niemand beledigen zoals ik al zei en ook geen ruzie maken Het is gewoon zo irritant soms want sommige meisjes liegen gewoon en dat weet ik maar ik hou me mondje dicht dus waarom die decoratie op marokko.nl terwijl niemand erom vraagt

Elhoub_girl
16-09-2003, 21:03
moiself ik weet wat ik doe en wat ik voorstel en alleen een paar mensen kennen mij persoonlijk hier en de rest doet me niks dus? ik hoef aan niemand hier te bewijzen of ik goed of slecht ben en waarom meteen zo vijandig :jammer: :jammer:

moiself
16-09-2003, 21:03
Origineel gepost door Elhoub_girl noortje ik wil niemand naar beneden halen ik ben zelf ook moslim alhamdoulilah Maar niet alles is waar en ik wil ook niemand beledigen zoals ik al zei en ook geen ruzie maken Het is gewoon zo irritant soms want sommige meisjes liegen gewoon en dat weet ik maar ik hou me mondje dicht dus waarom die decoratie op marokko.nl terwijl niemand erom vraagt Ok maar niet iedereen ik weet van mezelf dat ik van mijn leven lang geen vriend zal nemen ook al ben ik hotel de botel op hem en ik Bid alhamdoullilah dus dat is de waarheid waarom liegen er over ?? alsof hun mening me wat boeidd?? niet bidden en dan nog er bij gaan liegen gohh die gaan het ver schuppe Allah (swt) ziet en hoort alles dus erg je er maar niet aan :zwaai:

MissBlaBla
16-09-2003, 21:06

Mensen zijn ook zo snel met een stickertje plakken op je... Misschien dat ze dat zo proberen te beschermen. BlaBla

Pagina's : [1] 2 3