Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ontslag brief

ramy
14-05-2007, 14:08

Hoi, Beste mensen kan iemand mij meschien helpen met het schrijven van een ontslagbrief. Ik werk al acht jaar voor een bedrijf ,en nu ik iets anders heb gevonden wil ik daar weg, maar ik wil dat wel op een nette manier doen. Dus als je goed bent in het schrijven van brieven help me dan . alvast bedankt

m0cr0-karim
15-05-2007, 00:17
e help mij ook ik werk chi 5 maanden in supermarkt en ik wil weg opzegtermijn is 4 weken :p en ik ga 5 juli naar marokko dus eff snel wie fixt 1 tje voor me...

Days_of_glory
15-05-2007, 10:02
e help mij ook ik werk chi 5 maanden in supermarkt en ik wil weg opzegtermijn is 4 weken :p en ik ga 5 juli naar marokko dus eff snel wie fixt 1 tje voor me... gewoon ontslag nemen :hihi: :hihi:

NorthStar
15-05-2007, 15:38
geef je hotmail en ik stuur je een voorbeeld ;)

NorthStar
15-05-2007, 15:47

(een simpele brief kan er als volgt uitzien) Plaats, 15 mei 2007 Betreft: arbeidsovereenkomst beeindigen Geachte heer/ mevrouw ......., Bij deze wil ik u laten weten dat ik (naam bedrijf) wil gaan verlaten en meld ik bij deze schriftelijk dat ik ontslag neem als werknemer van (naam bedrijf). Hierbij zeg ik per direct de arbeidsovereenkomst op en houd daarbij rekening met de contractuele opzegtermijn van één maand per einde van de maand. Mijn contract zal bijgevolg aflopen op 30 juni 2007 en aangezien ik nog 4 vakantiedagen over heb, zou ik die graag willen opnemen en op 25 juni 2007 mijn werk afronden. De lopende zaken zal ik voor mijn vertrek zo goed mogelijk trachten af te handelen, zodat de overgang voor iedereen vlot kan verlopen. Tevens vraag ik u vriendelijk mij een getuigschrift te verstrekken en daarin weer te geven hoe ik naar uw oordeel heb gefunctioneerd. Ik waardeer de ervaring die ik bij (naam bedrijf) heb opgedaan en wil graag benadrukken dat ik met veel plezier heb samengewerkt met u en mijn collega’s. Ik wens u en de firma veel succes toe. Graag ontvang ik van u een bevestiging van deze brief. Inmiddels teken ik, Met vriendelijke groet,

NorthStar
15-05-2007, 18:11
Heb je hier wat aan Ramy. :)... Ramy is toch zo'n marokkaanse kaartspel? Ik vertik het om het te leren :haha:

Rihaam
15-05-2007, 19:49
Northstar :kus: Handig en toevallig .. ik had ook eentje nodig. Heb een veel beter baan aangeboden gekregen ;)

RkeMpoe_Boy
15-05-2007, 23:21
Ontslag

NorthStar
16-05-2007, 12:53
Northstar :kus: Handig en toevallig .. ik had ook eentje nodig. Heb een veel beter baan aangeboden gekregen ;) Veel succes met je nieuwe baan! :)