Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ontslag brief

ramy
14-05-2007, 14:08

Hoi, Beste mensen kan iemand mij meschien helpen met het schrijven van een ontslagbrief. Ik werk al acht jaar voor een bedrijf ,en nu ik iets anders heb gevonden wil ik daar weg, maar ik wil dat wel op een nette manier doen. Dus als je goed bent in het schrijven van brieven help me dan . alvast bedankt

m0cr0-karim
15-05-2007, 00:17
e help mij ook ik werk chi 5 maanden in supermarkt en ik wil weg opzegtermijn is 4 weken :p en ik ga 5 juli naar marokko dus eff snel wie fixt 1 tje voor me...

Days_of_glory
15-05-2007, 10:02
e help mij ook ik werk chi 5 maanden in supermarkt en ik wil weg opzegtermijn is 4 weken :p en ik ga 5 juli naar marokko dus eff snel wie fixt 1 tje voor me... gewoon ontslag nemen :hihi: :hihi:

NorthStar
15-05-2007, 15:38
geef je hotmail en ik stuur je een voorbeeld ;)

NorthStar
15-05-2007, 15:47