Bekijk originele versie : Rekening T-mobile
Is die deze maand op tijd bij jullie binnen? mijn laatste factuur was nl 2 april :confused:
MiSsUtReGt4LiFE
14-05-2007, 10:08
:kwaad: Jawel, ze hebben afgelopen vrijdag het bedrag automatisch geincasseerd.
staat die factuur ook tussen jou factuur online op de site als je inlogt?
raaar ik heb een factuur van 2 april bij mijn laatste factuur van tmobile staan op de site en een van 6 maart maar die van mei niet gehad althans niet online wel raar.
MiSsUtReGt4LiFE
14-05-2007, 10:18
staat die factuur ook tussen jou factuur online op de site als je inlogt?
raaar ik heb een factuur van 2 april bij mijn laatste factuur van tmobile staan op de site en een van 6 maart maar die van mei niet gehad althans niet online wel raar.
Bij mij staat 't wel gewoon op de site :kweetnie:
ait_touzine_84
14-05-2007, 10:20
Is die deze maand op tijd bij jullie binnen? mijn laatste factuur was nl 2 april :confused:
klopt ze zijn dus failliet gegaan even dat je het weet
ze wachten nog tot iemand het komt overnemen tot die tijd gratis bellen
dus als ik jou was zou ik naar familie in marokko gaan bellen en veel ook
Bij mij staat 't wel gewoon op de site :kweetnie:
wat raar sinds n uur staat er wel een bedrag bij openstaande bedrag maar k heb geen rekening online of thuis gekregen :boos:
klopt ze zijn dus failliet gegaan even dat je het weet
ze wachten nog tot iemand het komt overnemen tot die tijd gratis bellen
dus als ik jou was zou ik naar familie in marokko gaan bellen en veel ook
:maf2: mocht je willen
ik heb alleen geen online factuur gekregen hoor meer niet...verder lopen mn belmin gewoon etc etc etc :nerd:
al3eila19
17-05-2007, 11:04
T-mobile heeft heeeeeeeeeel vaak storing en dan staat er een bedrag op je pc die je nooit hebt gekregen thuis. Ik moet nog tot okt en dan ga ik lekker weg daar. Want wordt echt ziek van hun late rekeningen en storingen... Owja en je vaak geen bereik Pffff
Oegt_Karima
17-05-2007, 11:32
ik heb ook gisteren pas de rekening van april gekregen. Heeel erg laat dus.
rOOsje78
17-05-2007, 13:47
T-mobile heeft heeeeeeeeeel vaak storing en dan staat er een bedrag op je pc die je nooit hebt gekregen thuis. Ik moet nog tot okt en dan ga ik lekker weg daar. Want wordt echt ziek van hun late rekeningen en storingen... Owja en je vaak geen bereik Pffff
Wollah klopt helemaal ze hebben constant storing en van de facturen daarna klopt niks meer en belminuten pakken ze je ook af; ik ga ook weg daar per oktober klootzakken zijn het egt waar, ik belde vaak met ze dat er niks van klopt durven ze te zeggen ja maar mevrouw u bent dan de enige we hebben van geen andere mensen klachten gehoord jaja ... dikke neus voor je, ik gaf aan ik ga per oktober tog weg ik ben het zat met jullie; weet je wat ze dan doen gaan ze slijmen 3 dagen later belde er ene manager van hun met excuses en tegemoetkoming van 40 euro was wel mooi maar ik ga daar alsnog weg te veel geknoei:maf2:
Goldielox
17-05-2007, 15:37
ik heb die van mij ook nog niet binnen en het is nu al bijna 2 weken later :S volgens mij vanwege de feestdagen enzo..
charlito
17-05-2007, 19:16
ik heb het zelfde probleem in oct kap ik er ook mee
k heb hem nu dus wel online ontvangen de eerste rekening van 2 maart daarna 4 april en nu dus 16 mei :jammer: een hele vette vertraging ja rekening van april is nu dus nog niet eens betaald en me nieuwe belminuten zijn alweer op :D
het s idd zo dat ze belmin fleshen ofzo wollah k begrijp er egt niks van k heb 400 min k bel egt niemanddd met wie ik urenn aan de lijn zitt en nog zit ik er elke maand overheen oja ze tellen ook binnen een minuut de secondes mee als een volle minuut pas na een minuuut gesprek wordt het per seconde van je belmin gehaald.
ik krijg hoge rekeningen bij t-mobile maar zyn ze egt faiillet
zinalady80
17-05-2007, 22:23
kan ik ook me rekenening online zien en hoeveel en naar welke nummers ik heb gebeld waar moet ik dan precies klikken op hun website wie kan en wilt me helpen
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.