Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : KidCapri...

Analfabeet
31-07-2002, 19:33

Ik las net je naam en er ging een rare vreemde Siddering door me lijf , een Siddering die mijn leven Compleet maakte. Compleet tot je naam uit me gezichtsveld verdween. Ik heb daarna even een peuk gerookt om even rustig over deze rare gebeurtenis te kunnen denken. En ik heb besloten om maar open kaart te spelen. Een wijs iemand vertelde mij ooit dat het Lot beinvloedbaar is...Onderneem en u zult Ondervinden...Bij deze zal ik een poging wagen om jou mijn lot te maken... Zou je eeuh Misschien een keer wat met me willen gaan drinken zodat ik het Mystery achter " de Siddering" kan ontrafelen in de hoop dat de siddering een begin is van een sprookje , een sprookje dat snel waarheid zal worden...hihihi

miss_maghrebia
31-07-2002, 19:35
amaaaaaaaaaaikes :schok: kich..kich...kich...

Asri
31-07-2002, 19:39
Alle Shab MarocNL hiersjo...Cool :bril:

BZZZZZZZZ
31-07-2002, 19:40
GA GA GA JIJ WEET NOG NIETS, IK REED AL OP SCOOTER TOEN JIJ NOG SNOT ONDER JE NEUS HAD, TOEN KWAM JIJ EEN LOLLY AAN ME VRAGEN............HEHEHEHEHE DAAR HEDDE ZIJN WOK WEER YUNG

Analfabeet
31-07-2002, 19:43

Maroc.nl gaat failliet....Ik hoor die Meskien van een Beheer al Huilen...Ik ga zo ff wat Tissues Droppuh... Kidjecapri... :Iluvu: ... :Iluvu: .... Sinds de dag dat ik jou naam zag stroomt er Kidcapri bloed door mn aders...Bloed stromend met een snelheid waar een Bmw m3 jaloers op zou worden ...Bloed stromend naar mijn hart ervoorzorgend dat mijn Hart weer begint te Bloeien ( Bloeien as in Bloemetje niet as in Messteek )...Ondank dat het hier nu regent is mijn leven gevult met Zonneschijn , met Zomers weer ... Jij hebt dit leventje een nieuwe betekenis gegeven...En ik zal je nooit maar dan ook nooit meer laten gaan...Love you :Iluvu: ...hihihihihi

Analfabeet
31-07-2002, 20:23
Origineel gepost door KidCapri Ik kan niet meer eten...Mijn eetlust is verdwenen...Ik denk alleen nog maar aan jouw aandoenlijk snuitje...Mijn verlangen naar jou is gekmakend...Verloren is mijn ziel...Opgegaan in de wens naar begeerte...Ow Analfabeet...Verklaar me je liefde...En we zullen vluchten van alle boosaardige mensen die hun jaloezie over ons samnzijn uitspreiden...Kom we ontvluchten hen die als een kat in het donker wachten op het juiste moment om hun botte messen in onze harten te steken......... Kidje:italie:..... P.S. Analfabeet...Ik hou van je.... :Iluvu: Ken je het gevoel ; een gevoel dat je tot aan je schouders vast zit in drijfzand en je je hand uitreikt naar een tak van een boom , je rekt dan elke cm uit je lijf ....en bijna bijna kun je em vastpakken ..maar dan zak je opeens nog een meter weg....en is die tak volkomen onbereikbaar voor je..en accepteer je je lot..langzaam sterven...om hulp roepen heeft geen zin..verloren...je laat een traan en sluit je ogen en neemt afscheid van Moeder aarde. Deze keer laat ik een traan, maar voor het eerst in mn leven is het geen traan uit verdriet maar een traan van geluk , a tear op happyness...Ik neem wederom afscheid van moeder Aarde zodat wij kunnen beginnen aan de reis , de reis met als eindpunt de Poorten van de hemel zodat we een hemel op aarde kunnen leven...You and me... ff weer wat muziek in de groep gooiuh.. Montell Jordan ...If i die Tonight it would be allright cauze im in heaven on earth with you :Iluvu:

miss_maghrebia
31-07-2002, 20:29
Origineel gepost door HighClassLady :zwaai: Maroc Nlérs :zwaai:

Analfabeet
31-07-2002, 20:33
Origineel gepost door KidCapri Snik...snik...Ik ben er helemaal emotioneel van geworden...Analfabeet...Al geven ze me de zon en de maan...Ik zla je nooit verlaten...Ons samenzijn zal reiken tot in het oneindig...Tot het einde der tijden en erna......... :Iluvu: Kidje:italie:..... Ewa ik dump jou toch wel als ze me een Fles Sambuca geven...kich Kich kich...