Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Waarom genuanceerd bommenwerpen?

Pagina's : [1] 2

Bidawi_Mazlot
16-09-2003, 17:47

Wat mij sterk opvalt bij KAASkoppen is dat ze niet gewoon recht voor de raap kunnen discusseren.....angst? en waarvoor en waarom?. De boodschappen zijn zo ingepakt dat ze doen geloven dat men welwillend zonder haat zijn.....integendeel.....hier zit het gevaar hem juist in. Jullie begrijpen toch wel dat ik jullie niet mag dus wat heb je der aan om genuanceert te reageren....wat je mij ook wil wijsmaken het heeft geen fu.cking nut!....hersenspoelen zijn jullie heel goed in en de gevolgen heb ik al gemerkt bij bepaalde 'marokkanen' hier....same shit.....different color....kmoet wel erbij zeggen dat sommige nederlandse nederlanders hier het kunsje beginnen te leren....maximum power!....zo zie ik ze graag....eigelijk wel tof dat ze hier hun woordje komen doen want ik heb stille hoop dat ze een keer in zullen zien dat met mensen zoals mij niet valt te praten als men blijft volharden in het versturen van poised messages. Wat brengt jullie telkens terug om te discusseren met deze haatdragende k.u.t-marokkaantjus?

PeterN
16-09-2003, 18:41
Tja, jij noemt het 'niet recht voor z'n raap kunnen discussiëren'....en dat het met angst te maken heet. Ik vind dat de stijl van "discussiëren" van marokkanen met daarin meer stoere woorden dan argumenten wijst op een dramatisch slecht zelfbeeld, op angst om niet stoer genoeg over te komen, op geen intelligentie, en nog wel wat dingen.... En zo vinden we allemaal wel wat.

Bidawi_Mazlot
16-09-2003, 18:58
Origineel gepost door PeterN Tja, jij noemt het 'niet recht voor z'n raap kunnen discussiëren'....en dat het met angst te maken heet. Ik vind dat de stijl van "discussiëren" van marokkanen met daarin meer stoere woorden dan argumenten wijst op een dramatisch slecht zelfbeeld, op angst om niet stoer genoeg over te komen, op geen intelligentie, en nog wel wat dingen.... En zo vinden we allemaal wel wat. Weet je wat het is....argumenten kunnen op waarheid gebasseert zijn of het is kletskoek, een andere weg kan je niet op....het probleem zit hem echter in het haat dragen en willen discusseren met een haatdrager....dan is jouw of mijn argument iets persoonlijks....hoe moet ik een haatdragend iemand overtuigen met mijn argumenten als hij/zij vol zit met vooroordelen en noem maar op.....zo iemand kan ik niets wijs maken omdat deze persoon niet objectief genoeg is....objectief kan zelfs een regeringleider met grote verantwoordelijkheden niet zijn dus laatstaan jij of ik.....jij zit met iets en volhard en ik zit met iets en volhard.....de geschiedenis zelf is niet objectief gedoceert op scholen dus hoe kan ik een 'feit' nu geloofwaardig maken als jij een hele andere geschiedenis hebt geleert?.....dit gaat niet samen en we moeten leven met onze eigen 'feiten'. ! feit kan ik je zeker geven ''de islam''. Hier valt met mij niet over te discussieren.....ik kan hoogstens deze religie uitoefenen met in mijn achterhoofd wetend dat Nederland eigen normen en waarden, wetten en regels kent....maar zoals Nederland in haar geheel streeft naar een eigen gezicht streef ik ook naar een eigen gezicht, niemand mag aan elkaars territorium komen.

PeterN
16-09-2003, 19:04
Daarmee ben ik het helemaal eens, iedereen heeft z'n eigen wereldbeeld, referentiekader en feiten; er is niet 1 waarheid. Maar ik zie niet in waarom discussies vol zouden moeten zitten scheldwoorden, gekaffer, puberale trekjes (iemand constant aanspreken met vieze h.omo bv) en meer van dat soort dingen. En nog een antwoord op je vraag waarom in dit geval ik hier kom om met k.u.t.marokkaantjes te ouwehoeren: ik ben nieuwsgierig naar de mening van anderen, dit verbreedt in mijn ogen mijn wereldbeeld en referentiekader.

Bidawi_Mazlot
16-09-2003, 19:39

Origineel gepost door PeterN Daarmee ben ik het helemaal eens, iedereen heeft z'n eigen wereldbeeld, referentiekader en feiten; er is niet 1 waarheid. Maar ik zie niet in waarom discussies vol zouden moeten zitten scheldwoorden, gekaffer, puberale trekjes (iemand constant aanspreken met vieze h.omo bv) en meer van dat soort dingen. En nog een antwoord op je vraag waarom in dit geval ik hier kom om met k.u.t.marokkaantjes te ouwehoeren: ik ben nieuwsgierig naar de mening van anderen, dit verbreedt in mijn ogen mijn wereldbeeld en referentiekader. Heb jij wel eens de moeite genomen om de islam objectief te bestuderen na jaren comotie omtrend de islam?....en waarom niet?....hoe kan je iets 'onbekends' al gelijk zien als geen waarheid? Ik persoonlijk heb het christendom en jodendom bestudeert en heb conclusies getrokken zonder te luisteren naar een imam of mijn vader nog islamitische boeken. Mijn oordeel vloeit uit interesse en vraagtekens die open stonden gedurende mijn leven. Islam had voor mij alle vragen beantwoord maar ik geef toe dat ik mezelf een predikaat geslaagde moslim niet kan geven getuigen hiervan zijn mijn scheldwoorden etc etc.....ik stoor me enorm over mensen die gelijk klaar staan met vooroordelen terwijl ze nog nooit eens de moeite hebben genomen om deze vooroordelen te verminderen of helemaal te elimineren Heb jij in je kenniskring ook nederlandse marokkanen zitten?....wat heb jij van hen geleert of anders gezegt wat is jouw oordeel over hen? Heb jij in je kenniskring geen nederlandse marokkanen zitten?...wat heeft jou gedemotiveert en wat is jouw oordeel over hen? Ik persoonlijk ben met nederlanders omgegaan als vriend maar dat is uitgelopen op niks, kon niet op ze rekenen en op een gegeven moment wantrouwde zij mij gewoon door heel die comtie rond het WTC etc....tja ik heb mijn mening en andere ook maar ik vind het zo raar dat mensen waarvan je dacht ze zijn net zo nederlands als ik ben maar toch klikt het op één of andere manier niet....religie, cultuur, tradities kunnen voor sommige blijkbaar een belangrijke argument zijn om afstand te houden...pure angst en zichzelf veilig stellen terwijl men niet eens weet, hoe of wat en waarom.

PeterN
17-09-2003, 00:24
Origineel gepost door Bidawi_Mazlot Heb jij wel eens de moeite genomen om de islam objectief te bestuderen na jaren comotie omtrend de islam?....en waarom niet?....hoe kan je iets 'onbekends' al gelijk zien als geen waarheid? Nee, ik heb me nog nooit verdiept in de Islam, maar ga dat zeker in mijn leven nog eens doen, gewoon omdat ik het wel interessant vind en omdat lezen erg leuk kan zijn. De reden dat ik dit nog nooit heb gedaan is vrij simpel: ik geloof niet in een grote bewuste macht die wereld en heelal (en meer?) heeft geschapen, alles in de gaten houdt, en van ons mensen (een intelligente diersoort) verlangt dat we hem een leven lang gaan aanbidden en vereren. Daarbij zijn dan teveel dingen die niet kloppen en die door gelovigen (ook hier) te snel worden afgedaan met iets in de trant van "gods wegen zijn ondoorgrondelijk". Maar zoals ik al zei, ik wil nog wel eens stukken uit de Koran gaan lezen, maar ik zal geen gelovige worden. Kun je me interessante passages aanraden voor een beginneling als ik, of is beginnen bij het begin het best? :) Ik persoonlijk heb het christendom en jodendom bestudeert en heb conclusies getrokken zonder te luisteren naar een imam of mijn vader nog islamitische boeken. Mijn oordeel vloeit uit interesse en vraagtekens die open stonden gedurende mijn leven. Islam had voor mij alle vragen beantwoord maar ik geef toe dat ik mezelf een predikaat geslaagde moslim niet kan geven getuigen hiervan zijn mijn scheldwoorden etc etc.....ik stoor me enorm over mensen die gelijk klaar staan met vooroordelen terwijl ze nog nooit eens de moeite hebben genomen om deze vooroordelen te verminderen of helemaal te elimineren Aan dit soort mensen stoor ik me ook enorm, maar ben bang dat die er altijd zullen zijn, in alle bevolkingsgroepen. Heb jij in je kenniskring ook nederlandse marokkanen zitten?....wat heb jij van hen geleert of anders gezegt wat is jouw oordeel over hen? Heb jij in je kenniskring geen nederlandse marokkanen zitten?...wat heeft jou gedemotiveert en wat is jouw oordeel over hen? Ik heb geen marokkanen in mijn kennissenkring zitten, al kan ik dat best over het hoofd zien, ik merk dat ik mijn kennissenkring in mijn hoofd niet op die manier heb gerangschikt, waardoor ik iedereen langs moet en moet bedenken of die marokaan is - en het is vrij lastig om zo even een voor een op te noemen wie in je kennissenkring zit. Maar volgens mij heb ik ze niet nee, maar dat is niet bewust gekozen ofzo - ik ben blijkbaar niet een marokkaan tegengekomen met wie ik vrienden ben geworden. Ik heb de afgelopen 5 jaar trouwens rondgelopen op een kunstacademie en daar lopen weinig tot geen marokkanen rond, en dan tref ik die een stuk minder. Wat je bedoelt met 'wat heeft jou gedemotiveerd' begrijp ik niet helemaal, en wat mijn oordeel over 'hen' is? Tja, ik tref ze niet zo vaak maar kan er verder sowieso weinig over zeggen - net zoals ik weinig over 'de nederlanders' kan zeggen. Ja, er zijn veel nederlanders die ik enorm haat, er zijn massas nederlanders die dagelijks uiteengezakt voor een soap hangen, er zijn er bij die hun dochters verkrachten, maar ik ken ook genoeg met wie het erg prettig vertoeven is. Zo lees ik ook wel eens in de krant dat er marokkaanse k.utpubers het leuk vinden om met een groepje mensen inelkaar te trimmen en/of te beroven, maar vind ik het altijd erg leuk om even te babbelen met de marrokaanse man die ik altijd in de coffeeshop tegenkom. Ik persoonlijk ben met nederlanders omgegaan als vriend maar dat is uitgelopen op niks, kon niet op ze rekenen en op een gegeven moment wantrouwde zij mij gewoon door heel die comtie rond het WTC etc....tja ik heb mijn mening en andere ook maar ik vind het zo raar dat mensen waarvan je dacht ze zijn net zo nederlands als ik ben maar toch klikt het op één of andere manier niet....religie, cultuur, tradities kunnen voor sommige blijkbaar een belangrijke argument zijn om afstand te houden...pure angst en zichzelf veilig stellen terwijl men niet eens weet, hoe of wat en waarom. Inderdaad, dat soort mensen zijn er, en....euhmm....tja.....meer valt er ook niet over te zeggen....als je begrijpt wat ik bedoel

Bidawi_Mazlot
17-09-2003, 01:09
Nee ik begrijp niet wat je bedoelt want ik marokkaan alleen weten van geld verdienen.....maaruuu je klinkt op 1 of ander manier als een crimineel die zich verdedigd tijdens een rechtzitting....zoals jij weet is een marokkaanse rechtbank niet zo 1 als hier.....m.a.w we will fack ya in the a.ss ergens in een donkere kelder en intussen laten we jou een A4tje lezen met daarop I am guilty Wees gerust we zitten in Nederland en je mag gewoon in duidelijke taal zeggen Ik haat jullie! What the fu.ck ben jij niet vermoeiend voor jezelf?....of hebben ze je op de kunstacademie(fli.kkers richting) geleerd om kunstig te communiceren?. Denk je nou echt dat een marokkaan met jou om zou willen gaan.....alléén kaaskopachtige humor is al voldoende om jullie 1 voor 1 neer te knallen....en in welke hemel beland je als je marokkaanse ghanja rookt.....I AM FU.CKING HIGH denk jij dan.....ik zou maar uitkijken als ik jou was, ze naaien je waar je stoned bijstaat en dat is letterlijk en figuurlijk bedoeld.....als jij zo'n stupid bit.ch zou zijn zoals jij je hier op marokko.nl presenteert damn bastard.... Maar voor de rest heb je wel gelijk....we komen der wel....als je marokkaans begrijpt.

PeterN
17-09-2003, 02:09
Haha, bedankt voor je enthousiaste antwoord....zo ken ik je weer. Maar het spijt me enorm dat ik niet schreeuwend door de straten ren met de woorden "ik haat marokkanen!", ik heb leukere dingen te doen dan dat. En de kunstacademie is voor f.likkers, tja.....als jij dat vindt, zegt dat al genoeg over je blik op de wereld.....ik vermaak me er trouwens ook niet een seconde minder om. Ik verdien geld met het ontwerpen van elektronische interactieve muziek en geluid voor allerlei projecten. Er zijn trouwens ook mensen op m'n school die zich bezig houden met het regisseren van films, videoclips of documentaires, die muziek maken voor films of computergames, gewoon voor eigen optredens, of voor tv-reclame van bedrijven als adidas, de ns, heineken, maar er zijn ook cameramensen, gamedesigners, foute r&b producers (of keiharde techno, klassiek of rock), geluidstechnici, 3d-modelers, 3d-animatoren (voor tekenfilms, games of tv-leaders bv), website-ontwikkelaars, website programmeurs, studiomuzikanten, streaming media experts, componisten, fotografen, DJs (de 5-voudig nederlands kampioen scratchen, mixen en turntableism zat bij mij in de klas), VJs, scenarioschrijvers, videokunstenaars (van mensen die wat beelden mixen tot figuren die zich meer vermaken met het programmeren van generatieve beeldsynthese), animatoren en ik vergeet er vast nog een aantal. Als jij dat f.likkerig vindt moet je het vooral niet zelf gaan doen en een meer hetero-achtige baan zoeken - heftruckchauffeur, bouwvakker, brandweerman, dat soort werk. En uiteraard door blijven gaan met kankeren op de Grote Vijand, daarin kun je ook wel goed je mannelijkheid kwijt.

PeterN
17-09-2003, 23:49
Hmm, geen reactie meer? Is de kunstacademie toch iets minder f.likkerig dan je had verwacht? Wees in ieder geval een man en geef toe dat je een compleet verkeerd beeld had van wat er op mijn school zoal gebeurt....sorry, we hebben inderdaad geen schilders en boomknuffelaars. Zo zie je maar weer, vooroordelen zitten overal.

Bidawi_Mazlot
18-09-2003, 00:01
Damn nog niet verrot door aids?....kgeef je niet lang meer jongen, gezien jouw aanwezigheid op marokko.nl kan ik alleen maar concluderen dat jij over niet al te lange tijd de pijp uit gaat....is dit jouw aller laatste wens?....de laatste dagen, weken of jaar moeten in vervulling komen....marokkaantjes verleiden....je klinkt ik meen het als een nicht....bah fu.cking nicht!... Je snapt toch wel dat ik niet verder discusseer met faggots die studeren op een kunstaccademie ....get lost hond....

PeterN
18-09-2003, 00:16
haha, heel goed....altijd in je rol blijven, nooit toegeven dat je fout zit, dat soort dingen zijn slecht voor je marokkaanse mannelijkheid. en mocht je in een hoek gedreven worden, dan gewoon heel hard gaan schelden, trappen en meer van dat soort puberale neigingen en vooral: veel het woord h.omo gebruiken en eindigen met 'ik praat niet met mensen die...' (vul iets willekeurigs in). niet dat je nu in een hoek gedreven werd natuurlijk, want iedereen hier gelooft meteen dat je helemaal op de hoogte was van wat er op een kunstacademie gebeurt. en inderdaad: je eigen films regisseren of een hele zaal op je eigen knetterende beats laten dansen is natuurlijk ontzettend f.likkerig. Ga je wel eens naar de film trouwens? Of dans je wel eens? Oh nee, je praat niet met mensen die naar de kunstacademie gaan.... (en wat is dat toch de hele tijd, die neiging van jou om het over h.omos en f.likkers te hebben, probeer je me te versieren?)

Bidawi_Mazlot
18-09-2003, 00:34
:lol: Jeetje zeg hé.....what the fu.ck ben jij mij jouw zogenaamde mannelijkheid te bewijzen?....ben je zo onzeker?....je brainstormt in mij hoofd heb jij dat zelf niet in de gaten?....denk je nu dat ik je er minder ni.chterig om zal gaan vinden?.....kunstaccademie hahahaha....PeterN stop met blowen aub. Take ? 2? action?.....toch meneer dehollywood walker himself.....scheer je weeg ni.cht! :D

Bidawi_Mazlot
18-09-2003, 00:40
Iaw jullie beide zijn die flik.ers die het smet in de huizen van moslims ins- en buitenshuis brengen?....een fu.cking nic.ht zal je blijven.....dit verklaart ook het één en ander op marokko.nl Het kan er alléén maar ni.chterig op worden....verklaart ook onze vele betogen hier tegen hom.o's en lesbies....neem er leering van....faggots! :D

PeterN
18-09-2003, 00:50
Jaja, uiteraard...maar nogmaals: ga je wel eens naar de film? dans je wel eens? luister je wel eens muziek? kijk je wel eens naar een mooie auto? Of doe je dat alleen terwijl je de hele tijd schreeuwt: "jullie zijn allemaal f.likkers!" Ach, laat ook maar....je kunt je beter bezighouden met je verdrongen h.omosexualiteit....veel andere onderwerpen of antwoorden komen er niet uit je - lees je bovenstaande reacties er eens op na, er is met wat goed zoeken een bepaalde lijn in te vinden de groeten, het was leuk om je zo hopeloos te zien kruipen en kronkelen :)

Bidawi_Mazlot
18-09-2003, 01:40

Ik probeer je er enkel op te wijzen dat mensen zoals jij nog héél veel te leren hebben over de realiteit zoals die IS....wordt wakker....je bent een produkt geworden van Hollywood....bekijk de gehele entertainment industrie erop na....het is 1 en al ni.chterigheid aan het worden....dan zijn het mannen en later blijkt er in een blad(waar of onwaar) mannen die ipv alléén hun cockje te laten werken nu in eens cockje en re.et te werken.....vlugt voordat het te laat is....niet verwaand worden he...het is allemaal STEL.....je bespaart ons moslims ook het één en ander...begrijp je? Ik haat je niet maar wil je sparen.

Pagina's : [1] 2