Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : marok vrouwenbeweging

LZN
16-09-2003, 17:16

hoi mensen ik heb een belangrijk vraag. kan een van jullie mij helpen met zoeken van een marokkaanse vrouwenbeweging in Nederland??? ik ben namelijk op zoek naar feministische beweging van marokkaanse vrouwen die voor de belangen van de vrouwen opkomt!!!! help me AUB alvast bedankt.

Tecra
16-09-2003, 20:11
kan je vertellen waarom je deze beweging zoekt?

doc25
16-09-2003, 20:42
je hebt hier al een topic over geopend gisteren. Toen had je al reacties op gekregen. Maar die zie ik niet meer. Waarom heb je de oude topic verwijderd en hem opnieuw geopend ?

ranja19
17-09-2003, 14:43
huh? :confused: bewegen de marokaanse vrouwen dan anders :wat?!: nooit van gehoord.

RitaMaria
17-09-2003, 14:57

Origineel gepost door SANCHEZWARRIOR ik ben namelijk geintresseerd in het 'juweelse ' en 'mooie'marokkaanse vrouw ik ben gewoon newsgierg en als er echt zon organisatie bestaat wil ik meer over weten En waarom wil meneer koelie een marokkaanse vrouw (en beweging??) :rolleyes:

RitaMaria
17-09-2003, 15:31
Origineel gepost door SANCHEZWARRIOR what the **** praat je over koelie kanker zand******. ik heb het over echt marok meisjes niet fake ppl like u. by the way ik wil dat weten omdat ik iets van plan ben hihi Als je iets van plan bent f.ucked up koelie :rolleyes: doe dat maar op koelie.nl, meer kans van slagen.. Quote: omdat ik iets van plan ben hihihi??---> :rolleyes: je hebt hier met marokkanen te maken, f.ucked up koelie..dus wat je ook van plan bent je gaat jezelf flink voor l.ul zetten :giechel: Dus ga je gang kankergezwel :rolleyes:

Tecra
17-09-2003, 21:04
ik heb grote twijfels waarom jij een vrouwenbeweging zoekt daar kan geloof ik niets goed uitkomen.

Aichake
18-09-2003, 19:36
salaam. ik weet het niet in nedereland. maar in brussel zal er een zijn de zondag. van11u smorgens tot savonds. je krijgt daar eten tussen de middag. de vorige zondag was het in sint-niklaas. daswas niet belangrijk,ze maken de islam modern die willen dat de vrouw hier de baas moet zijn. erg allemaal.

sahira
18-09-2003, 22:12
Origineel gepost door Tecra ik heb grote twijfels waarom jij een vrouwenbeweging zoekt daar kan geloof ik niets goed uitkomen. :confused: be aware...!