Bekijk originele versie : een van mijn kenissen zit in de diepe put...een erg lastig geval.
Hoi iedereen,een kennis van mij zit er echt mee.Als zevenjarig meisje werd ze soms seksueel gebruikt door 2 oudere jongens (13 jr.) die haar wijsmaakten dat het gewoon een spelletje was en dat ze gewoon huisje aan het spelen waren en dat het erbij hoort. Ze wist toendertijd niet dat wat ze deed eigenlijk zonde is,pas toen ze ouder werd wist ze dat. Alsjeblieft lach er niet mee,dit is echt niet verzonnen. Nu schaamt ze zich enorm diep want ze heeft zichzelf altijd als maagd beschouwd. Ze heeft het nooit aan iemand anders verteld,haar ouders weten er niks van en ze wilt die absoluut ook niks laten weten. Ze vermoedt ook dat ze niet de enige meisje zal zijn geweest die gebruikt werd in dat dorpje. Naar de politie wilt ze niet gaan,het was toch heel langgeleden en heel ver weg.Ze zit nu met dat angstgevoel dat op haar huwelijksnacht er geen bloed zal komen en ze weet niet of haar maagdenvlies nog heel is,ze kan zich de allereerste keer niet meer herineren en ze heeft sinds dat ze op achtjarige leeftijd naar europa kwam geen seksuele betrekking meer gehad.Dus nu zit ze naast die knagende diepe schaamtegevoel ook met de vraag van zal ze op haar huweljksnacht kunnen bloeden? wat moet ik doen om haar te helpen?
lilazina
13-05-2007, 15:21
maagdenvlies is er wel maar je hoeft nooit te bloeden 70 tot zelfs 90 procent bloed niet eens met de huwelijksnacht dus laat je niks wijsmaken en wat ze heeft meegemaakt is idd erg en bizar want t beste wat ze kan doen is iemand zoeken een vetrouwd persoon met wie ze haar verhaar kan delen en erover praten helpt het beste ze moet het geluk niet opegevn dat ze een man later niet kan vinden enzo want wat er gebeurt is is niet haar schuld!!! en als er een goeie moslim hier ergens rondloopt die daar alle begrip voor heeft ook al zijn ze schaars jammer genoeg :jammer: dan neemt ie en houdt ie van haar zoals ze is en wat die gastjes betreft volgens mij bestaat er toch iets moois daarvoor namelijk de hel.. veel succes en sta haar bij God zal je belonen voor je daden
AbaHoeCh
13-05-2007, 23:41
maagdenvlies is er wel maar je hoeft nooit te bloeden 70 tot zelfs 90 procent bloed niet eens met de huwelijksnacht dus laat je niks wijsmaken en wat ze heeft meegemaakt is idd erg en bizar want t beste wat ze kan doen is iemand zoeken een vetrouwd persoon met wie ze haar verhaar kan delen en erover praten helpt het beste ze moet het geluk niet opegevn dat ze een man later niet kan vinden enzo want wat er gebeurt is is niet haar schuld!!! en als er een goeie moslim hier ergens rondloopt die daar alle begrip voor heeft ook al zijn ze schaars jammer genoeg :jammer: dan neemt ie en houdt ie van haar zoals ze is en wat die gastjes betreft volgens mij bestaat er toch iets moois daarvoor namelijk de hel.. veel succes en sta haar bij God zal je belonen voor je daden
:goedzo:
elhobgataar
14-05-2007, 11:33
Als ik haar was, zou ik alles eerlijk vertellen aan mijn aanstaande man.
Dat is niks om je voor te schamen en dat moet je je vriendin echt duidelijk maken!
Wij marokkanen vinden het een schande om over een verkrachting te praten, maar dat is het absoluut niet!
Ik snap ook niet waarom sommige mensen nog steeds zo achterlijk denken.
Als ik in haar schoenen stond, had ik die jongens helemaal kapot gemaakt.
En dan als mijn ouders het weten of andere mensen.
God weet dat ik dan ben misbruikt, dus praatjes van mensen moeten er niet toe doen.
lilazina
17-05-2007, 20:31
Als ik haar was, zou ik alles eerlijk vertellen aan mijn aanstaande man.
Dat is niks om je voor te schamen en dat moet je je vriendin echt duidelijk maken!
Wij marokkanen vinden het een schande om over een verkrachting te praten, maar dat is het absoluut niet!
Ik snap ook niet waarom sommige mensen nog steeds zo achterlijk denken.
Als ik in haar schoenen stond, had ik die jongens helemaal kapot gemaakt.
En dan als mijn ouders het weten of andere mensen.
God weet dat ik dan ben misbruikt, dus praatjes van mensen moeten er niet toe doen.
idd, :goedzo: maar aan de andere kant is verkrachting al een schande praatjes zullen komen als .. je hebt t zelf uitgelokt.. maar God weet beter hamdoelah en echt laat haar er gewoon over praten en haar echtegenoot later ook dit is een serieuze onderwerp en echt ze hoeft zich niet te schamen wat gebeurt is gebeurt Allah zal hub daarvoor straffen en mss hebben wij makkelijk praten dat kan en begrijp ik wel als je het zo leest maar praten daarover is echt een opluchting en meer wens haar sterkte van me en InschAllah zal ze de ware vinden en nogmaals laat haar niet in de steek nu ze je nodig heeft want steun werkt ook als een opluchting geloof me :goedzo:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.