Bekijk originele versie : Eeeuh...GoeieMorguh...
Analfabeet
31-07-2002, 15:27
Hoi ( e3la verkaasde Opening )...
Mijn naam is zoals jullie kunnen lezen Analfabeet , Ik ben een 44 jarige Illegale Marokkaan die op zoek is naar Lief schattig rijk meisje die eeuh het huwelijksbootje met me wil instappen ...
Oke oke , Stapsgewijze Aanpak , Vergeet bovenstaand stukje tekst...Ik zoek iemand die me Bijles kan Gevuh...Ik betaal je 10 Euro het uur...Ze3ma...A rogh rogh...Gewoon Gratis ...Ewa ben jij die vrijwillger die om zijn Medemarokkaan geeft dan eeeuh zijn wij voor elkaar gemaakt...
Nog 1 ding , Moet ik aandelen bezitten om deel te mogen nemen aan deze hechte gemeenschap ?..besloten venootschaps Babbels..You never Know...Marokkanen Onvoorspelbaar...
Nou ik kap weer met Onzin...Toedeloe :Iluvu: ..Love You...No Not You..Jeah youuuuuuuuu hihihi
LaLa_AsMa
31-07-2002, 15:33
Ooooowww, wij zijn voor elkaar geboren ik weet het zeker!
Analfabeet
31-07-2002, 15:39
Origineel gepost door LaLa_AsMa
Ooooowww, wij zijn voor elkaar geboren ik weet het zeker!
Hmmmm...Jij gaat wel snel he...Foeierikje....
Essie :zwaai: ...Kich Kich Kich...
LaLa_AsMa
31-07-2002, 15:41
Hihihi!!!!
Kig Kig kig!!!!!!
Asma :D
Analfabeet
31-07-2002, 15:43
Jou Avantar is Sexy...Amaaaaaaikes... :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu:
fatimael
31-07-2002, 15:43
okey, dat is dan ook al in orde!!!
lala asma en analfabeet, when is the wedding?
Analfabeet
31-07-2002, 15:44
Origineel gepost door fatimael
okey, dat is dan ook al in orde!!!
lala asma en analfabeet, when is the wedding?
There's no Wedding...Pure geldverspilling...Wij gooiuh een denkbeeldig Trouwfeest in de groep...
LaLa_AsMa
31-07-2002, 15:45
Origineel gepost door Analfabeet
Jou Avantar is Sexy...Amaaaaaaikes... :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu:
Van mij?
Ja, ik weet!
Hihih
Asma :giechel:
LieveMeisje
31-07-2002, 15:46
GOEIE AVOND ALLEMAAL :D
Analfabeet
31-07-2002, 15:51
Van mij?
Ja, ik weet!
Hihih
Asma :giechel:
Pfff echte Marokkaanse....Nu hoor jij te zeggen ...Jaaaaaaah die van jou ook hihihi :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: ...
Goeien Dag...Liefke
fatimael
31-07-2002, 15:52
There's no Wedding...Pure geldverspilling...Wij gooiuh een denkbeeldig Trouwfeest in de groep...
dan heb je ook wel een denkbeeldige vrouw.... :D
LaLa_AsMa
31-07-2002, 15:53
Pfff echte Marokkaanse....Nu hoor jij te zeggen ...Jaaaaaaah die van jou ook hihihi :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: ...
Goeien Dag...Liefke
Wou ik ook doen, maar je hebt geen Avatar.
Asma :Iluvu:
Analfabeet
31-07-2002, 15:55
Wou ik ook doen, maar je hebt geen Avatar.
Asma :Iluvu:
Use Your Imagination....Of eeuh denk aan deze http://www.state.me.us/dps/Bhs/images/drunk.gif ...geef geef geef toe...Lekkertje he...Mmmmmmmmmmm van marmita
LaLa_AsMa
31-07-2002, 15:58
Ach ja, helemaal vergeten, die is zeker mooooooiiiiii!!!
Asma :verliefd:
EsteeLauder01
31-07-2002, 16:08
Nog 1 ding , Moet ik aandelen bezitten om deel te mogen nemen aan deze hechte gemeenschap ?..besloten venootschaps Babbels..You never Know...Marokkanen Onvoorspelbaar...
Nou ik kap weer met Onzin...Toedeloe :Iluvu: ..Love You...No Not You..Jeah youuuuuuuuu hihihi
Aandelen?? Haha...je moet niet enkel aandelen bezitten, maar ook obligaties...kasbons...MasterCard...een min. van 1000.000 euro op jouw rekening...een villa in Zuid Frankrijk...ontelbare stukken grond...dat is het minimum. Voor de rest maakt ons niet uit of je knap, gek, slecht of goed bent...dus je weet het.
;)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.