Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokkanen uit Frankrijk...

Pagina's : [1] 2

Marocca
16-09-2003, 15:22

Die kan je namelijk zo snel onderscheiden van de marokkanen uit NL en BE... Hun kledingsstijl:hun gedrag is helemaal anders vind ik dan... :) Niet allemaal natuurlijk...Maar ik zie het zelf bij m'n nichten en neven uit FR :rolleyes:

minora
16-09-2003, 15:29
helemaal mee eens :)

Marocca
16-09-2003, 15:31
Origineel gepost door minora helemaal mee eens :) Hmmm....okey dan :)

SaMiax
16-09-2003, 15:31
meisjes uit frankrijk kleden zich meer sportiever dan de meiden van nl en B... en ze zijn ook allemaal zo dun :maf:.. als ik daar aan het winkelen ben vind ik alleen maar maatjes 34 in hun rekken.. en als je goed goed genoeg zoekt eenmaatje 36 :rolleyes:...

MarocSistah
16-09-2003, 15:33

Ja klopt wel!

minora
spreekt jullie familie uit frankrijk ook zo geweldig marokkaans :D

Don_ArmanDo
Yep ben ik mee eens ..vooral die franse coupes...:rolleyes:

SaMiax
16-09-2003, 15:34
Origineel gepost door minora spreekt jullie familie uit frankrijk ook zo geweldig marokkaans :D :giechel:.. ze praten meer algerijns dan marokaans man.. thank god dat ik ze versta..

Marocca
16-09-2003, 15:34
Origineel gepost door SaMiax meisjes uit frankrijk kleden zich meer sportiever dan de meiden van nl en B... en ze zijn ook allemaal zo dun :maf:.. als ik daar aan het winkelen ben vind ik alleen maar maatjes 34 in hun rekken.. en als je goed goed genoeg zoekt eenmaatje 36 :rolleyes:... Jah dat is juist..Heb ik wel gemerkt...Sportief gekleed....geblondeerde haren..opvallen.kapsones..hmmmzzz.. :D (gelukkig niet allemaal :) )

Marocca
16-09-2003, 15:35
Origineel gepost door Don_ArmanDo Yep ben ik mee eens ..vooral die franse coupes...:rolleyes: hehehe juist :hihi:

minora
16-09-2003, 15:36
Origineel gepost door SaMiax :giechel:.. ze praten meer algerijns dan marokaans man.. thank god dat ik ze versta.. mijn neven en nichten komen niet verder dan, ja nee, wil niet, kom echt een gesprek moet in het engels gevoerd worden, anders komen we niet ver :)

SaMiax
16-09-2003, 15:37
Origineel gepost door Marocca Jah dat is juist..Heb ik wel gemerkt...Sportief gekleed....geblondeerde haren..opvallen.kapsones..hmmmzzz.. :D (gelukkig niet allemaal :) ) jah maar geblondeerde haren heb je ook veel hier in nl.. tis vooral die kledingstijl van hun.. :maf:.. k zag een keer wahed meisje.. ze zag er best wel goed uit.. mooi meisje.. maar een ding DEED gewoon niet.. k schoot toen gelijk in de lach.. ze had zehma van die deftige kleding aan met daaronder NIKES... allatif.. dat doet toch nieT :giechel:

Marocca
16-09-2003, 15:38
Origineel gepost door SaMiax jah maar geblondeerde haren heb je ook veel hier in nl.. tis vooral die kledingstijl van hun.. :maf:.. k zag een keer wahed meisje.. ze zag er best wel goed uit.. mooi meisje.. maar een ding DEED gewoon niet.. k schoot toen gelijk in de lach.. ze had zehma van die deftige kleding aan met daaronder NIKES... allatif.. dat doet toch nieT :giechel: wahahahah meen je dat??? :giechel:

SaMiax
16-09-2003, 15:39
Origineel gepost door minora mijn neven en nichten komen niet verder dan, ja nee, wil niet, kom echt een gesprek moet in het engels gevoerd worden, anders komen we niet ver :) hehehe.. nou zal ik je wat verklappen... zo goed engels kunnen die fransen niet praten :hihi:.. maar ej.. die taal van hun.. wajouw :Iluvu:..is egt veeeeel een veel mooier dan die van ons.. onze taal slaat gewoon nergens op :maf:

Marocca
16-09-2003, 15:39

Origineel gepost door minora spreekt jullie familie uit frankrijk ook zo geweldig marokkaans :D Die kennen maar een paar woorden marokkaans... :) Als ik tegen hen praat:moet het steeds in frans...anders begrijpen ze niet alles.. :rolleyes:

Pagina's : [1] 2