Bekijk originele versie : Mensen hebben geen vrees voor Allah meer
b_karima
12-05-2007, 22:00
Salaam aleykoum zusters,
Hebben jullie ook net die discussie gevolgd op ned 2?
Volgens mij was het van het lagere huis. er was dus een stelling:
Doodgaan mag geen pijn doen, en er was ook een marokkaanse vrouw bij die in het parlement zt, ben haar naam ff kwijt, zwarte krulletjes en dun ze zit bij de pvda.
Wat zei ze dus: ik wil zelf kunnen bepalen wanneer ik kom en wanneer ik ga, als ik denk nu is mijn tijd dan ga ik. Is het niet altijd Allah die erover beslist? allahoe mosta3aan, moge allah haar vergeven voor haar woorden!
Soubhanallah!
Salaam,
ieder mag toch zelf beslissen, blijkbaar heeft zijn geen vrees voor allah, is haar probleem, waar maakt ieder zich druk om, ieder leeft voor zich en moet zelf straks verantwoording aflegge, mij interesseert het niet wie wel of geen vrees heeft,
b_karima
12-05-2007, 23:52
Het zou je meoten intereseren wqnt de ummah is als een lichaam!!!!
Als jij ergens naar toe gaat en je gaat links af terwijl iedereen die bij jou in de auto weet dat je naar rechts moet, en zij zeggen het niet en bekommeren zih niet om jouw, hoe zou jij je dan voelen?
vergeet niet dat de moslim een spiegel is voor zijn broeder/zuster, als hij iets fouts ziet verbetert hij het.
Zo heb ik het niet bekeken bedankt voor je wijsheid moge allah jouw daarvoor belonen!
soukran!
VoteForKerry_
12-05-2007, 23:57
La Hawla Walaquta Illabilah...en dat noemt zichzelf een moslima?
Je bedoelt waarschijnlijk Naima Azouagh..
b_karima
13-05-2007, 00:03
nee zij niet ik herken haar uit duizenden! die andere ze is slank en heeft ook zwarte krulletjes heeft zo een biebiotheek medewerkster uiterlijk :).
ameen op je dua boby112
die ene met roboot hoofd toch heel bleek is zij
Gatver... Kvind haar echt eng, echt zo een carriere vrouw :haha:
b_karima
13-05-2007, 00:53
ja zij hihi
b_karima
13-05-2007, 00:54
ik schrok me dood toen ik dat uit haar mond hoorde vallen! en hoe ze zo hoogmoedig deed tegen over die dokter in opleiding~! soubhanallah! moge Allah haar leiden
laat er maar ze is te ver afgedwaald
Allah roept wie HIJ roepen wilt!
zulke mensen kan je alleen maar medelijden mee hebben....
ze ziet dit korte leven meskiena als t eeuwige leven, en dat ze zulke dingen zegt is omdat ze gewoon ongelukkig, gefrustreerd en doelloos is....
dmv zulke opmerkingen hoopt ze in de schijnwerpers te staan in de hoop wat aandacht te krijgen wat ze nu blijkbaar te kort komt...
dus niet druk maken om zulk hoopje zieligheid...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.