Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Leuke Plekjes in Nederland

MOKROSTRANGER
16-09-2003, 14:14

Wat ik heel erg mis binnen deze afdeling van marokko.nl zijn een beetje echte uitgaanstips dus niet de feesten etc. maar leuke tenten waar je naar toe kunt gaan. Dus wie kan me helpen aan: - Leuke eettenten - Leuke cafés Gewoon .... Ik hoor van jullie

hbiela
16-09-2003, 15:44
Dat is ik zekerz hiero man....

MOKROSTRANGER
17-09-2003, 12:28
Zoals ik al had verwacht!!! Weining creatieve mensen op dit forum :kwaad: Jammer

MOKROSTRANGER
22-09-2003, 11:28
Ik ben echt boos!!

Heiba
22-09-2003, 11:41

In amsterdam ken ik er heel wat!

MOKROSTRANGER
22-09-2003, 12:02
Ewa vertel, ik ken er ook wek wat in A'dam maar vertel!!!

jeweettogAnissa
22-09-2003, 20:57
Mezzo in eindhoven, echt supersfeertje hangt er, mooie grote banken met van die Plof kussens waar je in slaap kunt vallen :Iluvu: De muziek is Lounge-achtig..geen "kinderfeessie"(zoals ik het altijd noem) Gewoon relaxte mensen, je kunt er eten, dansen gewoon chillen :goedzo:

soheel
22-09-2003, 23:15
Leuke cafes waar je kan chillen in den haag zijn: -budhabar -catacombe -haagsche lounge Dit zijn de drie waar ik graag kom, maar naast deze drie zijn er nog vele anderen. Deze drie cafes zijn van die lekker lounge cafes waar je ongestoord de tijd vergeet en een geweldige tijd kan hebben met je vrienden. Groetjes The Charmed One :zwaai:

MOKROSTRANGER
23-09-2003, 08:47
Origineel gepost door soheel Leuke cafes waar je kan chillen in den haag zijn: -budhabar -catacombe -haagsche lounge Dit zijn de drie waar ik graag kom, maar naast deze drie zijn er nog vele anderen. Deze drie cafes zijn van die lekker lounge cafes waar je ongestoord de tijd vergeet en een geweldige tijd kan hebben met je vrienden. Groetjes The Charmed One :zwaai: Bedankt :) Dit zijn nu tenminste tips waar ik wat mee kan doen!!