Bekijk originele versie : Mama's je gaat op vakantie en neemt mee ......
Maroc_Meissie
12-05-2007, 17:20
Wij gaan dit jaar voor het eerst met de kleine erbij op vakantie.
Uiteraard weet ik nu al dat ik bang zal zijn dat ik iets vergeten ben, dus begin ik nu maar alvast met het maken van een to do en bring along list.
Mama's drop hier alle to do's, don'ts, bring alongs en wat ik niet mee moet nemen.
Dreaming_lady
12-05-2007, 18:57
ik ben een aanstaande mama en ik zou meenemen een campingbed voor de baby...genoeg rompertjes..je hoeft niet al teveel kleertjes mee te nemen want ze dragen toch vaak thuis alleen rompertjes in de hitte.
Ik zou 1 pak luiers meenemen voor de 1ste paar dagen in marokko en Melkpoeder. vergeet geen hoestdrankje, neusspray en zetpillen mee te nemen...is altijd handig..
hmmm er zijn nog meer dingen maar ik kom er even niet op..
Ik ben ook wel nieuwsgierig naar de rest. Ik neem zelf: een campingbed, kleren, luiers, luierdoekjes, pyamapap (drinkt hij standaard voor het slapen en in de ochtend), zetpilletjes, een middel tegen diaree (als ze dat hebben voor 2jarige), sandalen, zonnebrandcreme, dvds, gezonde koekjes voor als hij er trek in heeft, shampoo, douchegel, babyolie....meer kan ik nu niet bedenken.
maghrabiaa
12-05-2007, 20:24
hier een mama die pas op vakantie is geweest met de kleine!
Een tip; neem niet teveel mee! Een pak luiers zeker niet meenemen... vooral als je met het vliegtuig gaat! Gewoon hetgeen meenemen wat je nodig zal hebben tijdens de reis....alles is daar gewoon te koop en goedkoop ook nog!
Wat ik in marokko miste; waren de handige olvarit potjes! (fruit) Voor als je even op bezoek gaat; naar het strand etc.... wel handig!
goodluck!
Groet,
Maghrabiaa
ALLES!
melk
babydoekjes
luiers
klamboe
vaste dekentje
luierzalf
douche spullen ivm eczeem
gewoon ALLES!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.