Bekijk originele versie : Ik heb gelezen dat Marokko bang is voor aanslagen in Casablanca??
Hallo Dames
Ik heb laatst gelezen dat Casablanca bang is voor meer teroristische aanslagen?
Weten jullie hier meer van , wij gaan dit jaar maar ben eigenlijk een beetje bang aangezien ik alleen in hotel wil verblijven, mischien stel ik me aan.
Maar zit er erg mee, mijn man vind dat ik het met een korreltje zout moet nemen maar ik word al para alleen aan de gedachte van dat er iets van een aanslag kan gebeuren.
Dangerouzgirl_l
12-05-2007, 16:55
Vertrouw op allah(swt) en ga op vakantie.
De manier waarop en wanneer je komt te overlijden daarover bschikt allah(swt) en is opgetekend.
Niemand kan zijn lot ontlopen.
Zo zie ik het.
De dood is er elke seconde.
Leef de morgen alsof er geen morgen zal zijn.
Leef de dag alsof er geen andere dag zal zijn.
Leef de avond alsof........
Leef de nacht alsof....
Tweqli 3la allah(swt).
Vertrouw op allah(swt) en ga op vakantie.
De manier waarop en wanneer je komt te overlijden daarover bschikt allah(swt) en is opgetekend.
Niemand kan zijn lot ontlopen.
Zo zie ik het.
De dood is er elke seconde.
Leef de morgen alsof er geen morgen zal zijn.
Leef de dag alsof er geen andere dag zal zijn.
Leef de avond alsof........
Leef de nacht alsof....
Tweqli 3la allah(swt).
bedankt meid je hebt helemaal gelij wat dat betreft heb jezelf niks in de hand
maar toch heb ik me twijfels ik ben gewoon bang aangelegt, mischien stel ik me aan en we nemen ons kind ook mee daar ben je toch ook verantwoordelijk voor
Dangerouzgirl_l
12-05-2007, 17:07
Je stelt je niet aan.
Iedereen is ergens bag voor.
Ik ben bijv doodsbang voor honden ...heel iets anders ......maar toch.
Wanneer ik bang ben,twijfel of wat dan ook dan zeg ik binnensmonds enkele soerat op en dat helpt.
mamatje21
12-05-2007, 17:27
ik ben ook heel erg bang geworden. na al die aanslagen in casablanca. ik durf eigenlijk ook dit jaar niet te gaan. ik kom zelf ook uit casablanca en zeker na dat ik had gehoord dat el qaida aanslagen wil plegen in marokko en algerije, dat schrikt men ook af om op vakanie te gaan, ik zei tegen me man om dit jaar over te slaan maar meneer wilt perse gaan.
ik ben ook heel erg bang geworden. na al die aanslagen in casablanca. ik durf eigenlijk ook dit jaar niet te gaan. ik kom zelf ook uit casablanca en zeker na dat ik had gehoord dat el qaida aanslagen wil plegen in marokko en algerije, dat schrikt men ook af om op vakanie te gaan, ik zei tegen me man om dit jaar over te slaan maar meneer wilt perse gaan.
ja bij mij precies hetzelfde hiero en wij gaan naar hotel naar familie wil ik niet en dat vind ik nog enger,als ik geen kind had dan was ik wel gegaan maar nu nee echt niet mijn man gaat balen ik voel me schuldig omdat hij zo hard gewerkt heeft en graag naar marokko wil en ik wil dan naar portugal en misch dan in december ofzo
meknessia86
12-05-2007, 20:39
Sorry dat ik het zeg, maar ik vind het nergens op slaan om niet op vakantie te gaan, omdat je ‘gehoord’ hebt dat er Allah oe a3lam een aanslag gepleegd zal worden. We gaan toch ooit dood en het staat allang al vastgesteld op welke manier je dood gaat. Beetje stom om je daarover druk te maken, haal het beste uit je leven zodat je het in het hiernamaals goed hebt! Ga je niet druk lopen maken om wat geruchten.
Mijn man zou mij echt vierkant uitlachen als ik hiermee zou zitten, gewoon lekker op vakantie gaan.
Sorry dat ik het zeg, maar ik vind het nergens op slaan om niet op vakantie te gaan, omdat je ‘gehoord’ hebt dat er Allah oe a3lam een aanslag gepleegd zal worden. We gaan toch ooit dood en het staat allang al vastgesteld op welke manier je dood gaat. Beetje stom om je daarover druk te maken, haal het beste uit je leven zodat je het in het hiernamaals goed hebt! Ga je niet druk lopen maken om wat geruchten.
Mijn man zou mij echt vierkant uitlachen als ik hiermee zou zitten, gewoon lekker op vakantie gaan.
gehoord meid, het stond in de krant en op internet dus op zich kan dat best betrouwbaar zijn vooral als het van de marokaanse autoriteiten daar komt!
Ik weet ook wel dat we ons lot al vast staat, maar als ik dat gevoel heb wie ben jij om te zeggen dat het stom is.
Is toch mijn gevoel en gelukkig zou mijn man me nooit uitlachen wat ik ook voel ook al stel ik me aan:ego: .
by the way zijn het geen geruchten aangezien er pas twee aanslagen geweest zijn al wwas het minimaal 1 in het internetcafe en nog iets.
Maar weet het niet precies meer dus ga het even opzoeken.
Ik hoorde net van mijn zus in marokko... dat ze dit jaar ook in martil willen plegen (tetouan) :moe:
zoals iemand hier het zei : De manier waarop en wanneer je komt te overlijden daarover bschikt allah en is opgetekend.
om hierom je vaantie af te lasten :kweetnie:
wat betekent martil
meknessia86
13-05-2007, 11:35
gehoord meid, het stond in de krant en op internet dus op zich kan dat best betrouwbaar zijn vooral als het van de marokaanse autoriteiten daar komt!
Ik weet ook wel dat we ons lot al vast staat, maar als ik dat gevoel heb wie ben jij om te zeggen dat het stom is.
Is toch mijn gevoel en gelukkig zou mijn man me nooit uitlachen wat ik ook voel ook al stel ik me aan:ego: .
by the way zijn het geen geruchten aangezien er pas twee aanslagen geweest zijn al wwas het minimaal 1 in het internetcafe en nog iets.
Maar weet het niet precies meer dus ga het even opzoeken.
Het blijven geruchten totdat het daadwerkelijk voorkomt! Ik blijf het stom vinden en dat mag ik vinden aangezien het mijn mening is!
Overdrijven is idd een vak.
Ik weet dat er een aanslag is gepleegd, maar allah oe a3lam of het nog een keer zal gebeuren. Je gaat je leven daar toch niet voor veranderen.
:rolleyes:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.