Bekijk originele versie : Jullie weten het eh
elmoemien
16-09-2003, 13:24
vrijdag moet iedereen de AH vermijden. Dat zal vast wel gaan met alle lidlbezoekers hierzo:D
Ps: vrijdag is een landelijke actiedag gericht tegen de Ah (of zoals je wilt de Ahold)
:confused: vertel.... waarom die actie?
kijk bijna nooit tv ;) :D
elmoemien
16-09-2003, 13:29
er worden mensen overal ontslagen en meneer x van de Ahold krijgt 10 miljoen euro (of ie wat uitvoert of niet):D
elmoemien
16-09-2003, 13:34
als alle AH klaneten naar de lidl/aldi gaan, dan worden ze nog goedkoper aldus iemand van de lidl............ze kunnen dan nog goedkoper leveren.........:D
Origineel gepost door elmoemien
vrijdag moet iedereen de AH vermijden. Dat zal vast wel gaan met alle lidlbezoekers hierzo:D
Ps: vrijdag is een landelijke actiedag gericht tegen de Ah (of zoals je wilt de Ahold)
Zinloze topic, niemand gaat hier naar de Ah :D
elmoemien
16-09-2003, 13:42
niet iedereen is gierig hoor:D
Origineel gepost door Lady_B
Zinloze topic, niemand gaat hier naar de Ah :D
niet iedereen is gierig hoor:D
Is geen kwestie van gierig, wij marokkanen noemen dat gewoon 'slim winkelen' ;)
elmoemien
16-09-2003, 13:44
ja tuurlijk, en ik ben napoleon:D
Is geen kwestie van gierig, wij marokkanen noemen dat gewoon 'slim winkelen' ;)
ja tuurlijk, en ik ben napoleon:D
Doe niet zo schijnheilig joh, volgens mij heb jij nog nooit een Ah van binnen gezien :hihi:
elmoemien
16-09-2003, 13:49
dat zegt mevrouw de schijnheiligheid zelve:D toen ik de AH bezocht, toen kwam jij niet verder dan bla bla bla:)
Doe niet zo schijnheilig joh, volgens mij heb jij nog nooit een Ah van binnen gezien :hihi:
dat zegt mevrouw de schijnheiligheid zelve:D toen ik de AH bezocht, toen kwam jij niet verder dan bla bla bla:)
ga iemand anders voor de gek houwe joh, we weten beide wel beter ;) :zwaai:
elmoemien
16-09-2003, 13:59
jij houdt jezelf voor de gek:D en da's een feit:)
ga iemand anders voor de gek houwe joh, we weten beide wel beter ;) :zwaai:
jij houdt jezelf voor de gek:D en da's een feit:)
Hoezo ik?? :( Ik heb toegegevn vaste klant bij de Lidl te zijn hoor, volgens mij was JIJ degene die dit ontkende :D :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.