Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie heeft haar kids op een voorschool?

kindly_mom
12-05-2007, 14:52

Hoe gaan de kinderen daar mee om? Leren ze wat bij? Gaan me er met plezier heen? Graag alle info wat betreft 'de voorschool'..... :) mvg, K.M.

noona
12-05-2007, 15:10
mijn kinderen gaan erheen. montasser gaat er absoluut niet graag heen omdat ie liever bij oma op de bank wil liggen. maar eenmaal op school is ie wel enthousiast over wat ze gedaan hebben. morgen hebben ze opendag en hij gaat meespelen in een "toneelstukje":hihi:"ben benieuwd!

power_girl
12-05-2007, 15:20
ik heb alleen de laatste op de voorschool gezet.. bij de eerste en de tweede wouden een paar fam. leden niet..ze kwamen aan kakeren van ned. leren ze toch..bla bla bla....! heb er wel spijt van want ik zag bij de derde dat haar nl taal echt heel goed is..toen ze naar school ging beter dan de andere twee..!! ben blij dat ik bij de derde naar niemand heb geluisterd dan me zelf...:hihi:

OumYAssine
12-05-2007, 16:24
Ik heb mijn jongste nu ook sinds februari op de voorschool zitten en hij gaat er met veel plezier naar toe. Hij gaat er 4 ochtenden per week naar toe en leert er veel bij alhamdulilah. Eerst deed hij niet zoveel praten en nu begint ie steeds meer te praten en te vertellen. afgelopen week was hij geweest en ik vroeg hem wat heb je vandaag gedaan en hij zo we hebben veel gestampt samen met de juffrouw hahahaha ik de volgende dag nagevraagd hadden ze in de gymzaal een liedje gezongen en dan moesten ze stampen op de grond en dan rollen en dan rennen hij is wel altijd helemaal op als hij thuis komt en moet dan altijd een uurtje slapen

kindly_mom
12-05-2007, 16:45

so leuk :love: en van hoe laat tot hoelaat gaan jullie kids dr heen? hoveel dagen per week? :kus: