Bekijk originele versie : 2 maarokkanse in big brother
faridanador
16-09-2003, 13:06
er zitte dit jaar 2maarkkaanse dames in bigbrither in belgie wie gaat deze dames steunen en wie wil ze er zosnel moglijk uit.
ik personlijk ben benieuwd hoe het afloopt al zou ik zelf nooit meedoen. het zijn ook eens schoonzusse en ze weten ni van elkaar da ze er in zijn.
waar kan ik ze zien?..hebben die belgen een site van bigbrother?
ik ben benieuwd :rolleyes:
sandra_01
16-09-2003, 13:11
marokkanen zijn er overal! waar je ook kijkt :kwaad:
jah dat wil ik ook weleens zien :D..
faridanador
16-09-2003, 13:13
da kan je ni in ned ontvange denk ik. ik weet da omda da vriendinne zijn van vriendinne ik ken ze zelf ni ze zijn die gister komen afhalen zitten nu 5dagen op hotel zonder elkaar te zien ze mogen ni weten wie er ook in zit
sammmy zullen wij maar ook bij de volgende bb meedoen :D
Origineel gepost door faridanador
er zitte dit jaar 2maarkkaanse dames in bigbrither in belgie wie gaat deze dames steunen en wie wil ze er zosnel moglijk uit.
ik personlijk ben benieuwd hoe het afloopt al zou ik zelf nooit meedoen. het zijn ook eens schoonzusse en ze weten ni van elkaar da ze er in zijn.
A wilieeee dit wil ik ook zien...er komt geheid ruzie.... :giechel:
Origineel gepost door minora
sammmy zullen wij maar ook bij de volgende bb meedoen :D
we zouden toch meedoen aan idols :o
faridanador
16-09-2003, 13:16
ik ben benieuwd :)
ook niet als je een parrabol thuis hebt :D
faridanador
16-09-2003, 13:20
nee das ni via kabel da moet je extra betale in belgie omda te ontvangen ma ik denk da je da ook via internet kunt vinde surf eens na kanaal2 zoekke of bigbrother pf heb geen idee ken er niks van :)
Origineel gepost door sammmy
we zouden toch meedoen aan idols :o
:giechel: zingen.... en jij :rolleyes:
Origineel gepost door minora
:giechel: zingen.... en jij :rolleyes:
nee jij bent lekker :o
faridanador
16-09-2003, 13:24
ikke bidden mensen :) dada
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.