Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Rood vlekje ?????????

gwn_nadoria18
12-05-2007, 12:19

Salaam 3likoum Ik heb sinds een halfjaar of zelfs al langer een rood vlekje bij me neus, ik heb geen idee door wat het komt. En het ziet er echt niet uit, want het is echt zo'n rood rondje. Het word ook niet lichter ofzo? Ik wou er van de week mee naar de dokter gaan misschien weet zij wat ik eraan kan doen zodat het weggaat, of heeft iemand van jullie misschien tips? Want ik zit er echt mee, het ziet er niet uit :( Bedankt alvast :kus:

DeWillekeurige
12-05-2007, 12:30
Meer dan half jaar :rolleyes: haha Maar, ik denk dat het door je adertjes komt die zichtbaar zijn. Ik zou het anders ook niet weten, anders bezoekje brengen bij de dokter inchallah.

gwn_nadoria18
12-05-2007, 12:38
Meer dan half jaar :rolleyes: haha Maar, ik denk dat het door je adertjes komt die zichtbaar zijn. Ik zou het anders ook niet weten, anders bezoekje brengen bij de dokter inchallah. Nee het is geen adertje, het is echt een rood vlekje, weet je waar het op lijkt, als een puistje dat net uitgeknepen hebt :hihi: Dan word het toch ook altijd daarna toch zo'n rood vlekje. Maarja wat kan ik er tegen doen, ik hoop niet dat het zo voor altijd blijft :(

DeWillekeurige
12-05-2007, 12:46
Nee het is geen adertje, het is echt een rood vlekje, weet je waar het op lijkt, als een puistje dat net uitgeknepen hebt :hihi: Dan word het toch ook altijd daarna toch zo'n rood vlekje. Maarja wat kan ik er tegen doen, ik hoop niet dat het zo voor altijd blijft :( oooh zo probeer eens aardappelschijf, wie weet dat het later verminderd. Dus aardappelschijf op je gezicht smeren(rustig over heen wrijven). En later moet je kijken of het verminderd!

gwn_nadoria18
12-05-2007, 12:47

oooh zo probeer eens aardappelschijf, wie weet dat het later verminderd. Dus aardappelschijf op je gezicht smeren(rustig over heen wrijven). En later moet je kijken of het verminderd! Oke dankjewel voor de tip ik ga het proberen, hoop echt dat het nog weg gaat incha-Allah

gwn_nadoria18
12-05-2007, 13:04
Iemand anders die nog tips voor me heeft of kan helpen???

maroc_meisje17
12-05-2007, 13:07
Breng een bezoekje aan de dokter, dan weet je wat het is ;) Ghair Insha'Allah :)

gwn_nadoria18
12-05-2007, 13:30
Breng een bezoekje aan de dokter, dan weet je wat het is ;) Ghair Insha'Allah :) Ja zal ik doen Inch-Allah Bedankt voor je reactie

Sah
12-05-2007, 13:32
Schat misschien is het wel zo'n bloeduitstorting of hoe dat ook mag gaan heten:(

gwn_nadoria18
12-05-2007, 13:33
Schat misschien is het wel zo'n bloeduitstorting of hoe dat ook mag gaan heten:( Maar zo ziet het er niet uit :(

Rdam87
12-05-2007, 13:35
half jaar is wel erg lang hoor ga idd maar langs dokter dan weet je wat het is, en krijg je vanzelf wel zalf of zo

Sah
12-05-2007, 13:35
als het op een puistje lijkt zou ik tog maar snel een afspraak bij de dokter maken, misschien is het wel een soort wratje

gwn_nadoria18
12-05-2007, 13:41
half jaar is wel erg lang hoor ga idd maar langs dokter dan weet je wat het is, en krijg je vanzelf wel zalf of zo Ja is idd erg lang al, en het word ook niet minder het blijft gewoon precies hetzelfde. Eromheen blijft het ook echt gewoon rood, heel raar :(

Lila_
15-05-2007, 10:46
Ik heb je 'n pm gestuurd..