Bekijk originele versie : He mannen op wat voor soort types vallen jullie absoluut niet....
douniaberkania
16-09-2003, 12:40
Wat zou een meisje moeten hebben waardoor jij denkt: neeeeeeee dan hoeft het niet meer ze is me type niet. :o
Vertel op ik ben benieuwd....
Een vrouw met strakke en/ of blote kleren. Al is ze nog zo aardig of nog zo mooi, dan gun ik haar geen blik. Ik wil haar niet.
Origineel gepost door Miss_Magrebia
Ik denk dat geen ene jongen een vieze afgeleberde boterham wil, die geen respect heeft voor cultuur, geloof en ouders..... die met Ali en al heeft gerotzooid etc etc
Denk het ook...
Origineel gepost door Najib26
Een vrouw met strakke en/ of blote kleren. Al is ze nog zo aardig of nog zo mooi, dan gun ik haar geen blik. Ik wil haar niet.
maar ze moet er wel goed uitzien... toch???
Origineel gepost door sammmy
maar ze moet er wel goed uitzien... toch???
Deze topic gaat over vrouwen die een man absoluut niet wil, dat heb ik aangegeven: vrouwen met strakke en/ of blote kleding.
Sweet_Diamond
16-09-2003, 13:40
Zelf willen mannen zo een vrouw niet, maar kijken wel heel graag naar ze.............
ps.niet alle mannen hoor
Origineel gepost door temsamni
Een vrouw die vroeger een man was! :rolleyes: Voor de rest is alles welkom! :D
:hihi:
Origineel gepost door temsamni
Een vrouw die vroeger een man was! :rolleyes: Voor de rest is alles welkom! :D
Hahahahah, eerlijk hoor :goedzo:
Origineel gepost door Sweet_Diamond
Zelf willen mannen zo een vrouw niet, maar kijken wel heel graag naar ze.............
ps.niet alle mannen hoor
Dat zijn players die zulke vrouwen voor een paar maanden gebruiken en daarna dumpen. Daarna willen ze met een keurige vrouw trouwen.
Dat zijn players die zulke vrouwen voor een paar maanden gebruiken en daarna dumpen. Daarna willen ze met een keurige vrouw trouwen.
En dit is een feit!
Origineel gepost door Lady_B
En dit is een feit!
En toch laat het merendeel van de Marokkaanse vrouwen in Nederland zich gebruiken en dumpen.
En toch laat het merendeel van de Marokkaanse vrouwen in Nederland zich gebruiken en dumpen.
Ook dit is een feit :kwaad:
Hoe zou dat eigenlijk komen??? :(
Origineel gepost door Lady_B
Ook dit is een feit :kwaad:
Hoe zou dat eigenlijk komen??? :(
Zwakte. Niet islamitisch genoeg.
Zwakte. Niet islamitisch genoeg.
:jammer:
power_flower
16-09-2003, 15:11
:jammer: heeeeeeeeeel jammer! maar insha allah komen jullie allemaal een goede parthner tegen.. ook jij brother najib :D!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.