Bekijk originele versie : Hoe Ben Je Gevraagd?
XXDUNYAXXX
16-09-2003, 12:40
Hallo toekomstige bruiden en bruidegommen,
jullie hebben de beslissing genomen om met jullie geliefde in het huwelijk te treden.
Hoe wist je zeker dat hij voor jou dé man/ vrouw is?
En op welke manier zijn jullie gevraagd?
dan bedoel ik niet dat hij bij je thuis kwam, maar voordat hij bij je ouders kwam?
Gegroet Dunya
Salaam lieve zuster.
Voor zoiets is Salaat al istighar het meest aan te raden.
Gheir, InchaAllah.
Ma3assalama
:zwaai:
LELLA_RBATIA
16-09-2003, 13:06
op zijn knieen bij zonsondergang langs het water....
LR
Atlas_Gebergte
16-09-2003, 13:43
Sallaam, hij kwam thuis met zijn ouders bij mij, ik had daarvoor niks met hem, want dat is haram en na onze huwelijksakte heb ik hem beter leren kennen. Hamdoulillah nu gaat het heel goed.
Wa Sallaam Alikoum
XXDUNYAXXX
16-09-2003, 13:55
Origineel gepost door Misteek
Salaam lieve zuster.
Voor zoiets is Salaat al istighar het meest aan te raden.
Gheir, InchaAllah.
Ma3assalama
:zwaai:
Wat houdt dat in ?
XXDUNYAXXX
16-09-2003, 13:56
Origineel gepost door LELLA_RBATIA
op zijn knieen bij zonsondergang langs het water....
LR
Romantisch, :Iluvu: maar hoe heb jij het voor elkaar gekregen om rond zonsondergang nog buiten te blijven??
Gegroet Dunya
Verpleegstertje
16-09-2003, 14:34
Lieve Dunya,
Ik ken mijn geliefde nu al bijna 3 jaar. Het was liefde op het eerste gezicht :verliefd: .
Ik heb hem leren kennen via mijn broer, hij is zijn goede vriend (al jaren).
Ik wist niet dat mijn broer zo'n mooi jongen als vriend had. Ik zag hem eerst op een foto. Toen ik een keer met mijn ouders uitging (restaurant) in Marokko, kwam ik hem tegen met mijn broer. Mijn broer had hem aan mijn ouders voorgesteld.
Volgende dag, kreeg ik van mijn broer te horen dat zijn vriend me leuk vond. Ik wilde natuurlijk niet meteen met hem afspreken.
Uiteindelijk had ik vaker met hem afgesproken, het was zo'n mooi moment samen. Had een leuke tijd met hem doorgebracht. Daarna bleven we elkaar zien en bellen.
We zijn nu bijna 3 jaar samen, en eindelijk heeft hij me afgelopen zomer 2003 ten huwelijk gevraagd. Je wilt natuurlijk weten hoe het ging..?
Nou, hij nodigde mij uit bij zijn ouders. Nou, daar aangekomen, stelde hij me voor aan zijn moeder. Het was heel gezellig....
Maar het werd tijd om naar huis te gaan, ik moest natuurlijk heel vroeg thuis zijn. Mijn liefje, deed dus iets heel onverwachts...hij pakte de quraan, en legde het op mijn schoot, hij knielde voor mij en pakte mijn hand en zei: Mijn grote liefde (in het marokkaans) jij bent de enige voor mij, jij bent mijn engel. Meteen toen ik je voor het eerst zag, wist ik dat jij de ware was. Bij jou voel ik me gelukkig, zo'n gevoel had ik nooit. Toen hij klaar was met zijn mooie zinnetjes, gaf hij een lief kusje op m'n hand, en vroeg me ten huwelijk, en wel in het bijzijn van z'n lieve moeder. Ik wist niet wat ik hoorde, en zei natuurlijk meteen JAAAA!!!
Hij had me meteen de volgende dag handgevraagd, en alles was goedgegaan el7amdoulilah.
Nu zijn we voor de wet getrouwd, maar de bruiloft vier ik pas volgend zomer 2004 insha^allah.
Dat was het zo'n beetje.... :p
Ps. Ik hoop dat alle dames gelukkig zullen zijn met hun geliefden insha^allah.
XXDUNYAXXX
16-09-2003, 14:36
Wauw, zo mooi
Verpleegstertje
16-09-2003, 14:39
Ja, vind je....?
LELLA_RBATIA
16-09-2003, 15:06
Origineel gepost door XXDUNYAXXX
Romantisch, :Iluvu: maar hoe heb jij het voor elkaar gekregen om rond zonsondergang nog buiten te blijven??
Gegroet Dunya
dat is niet zo moeilijk... hij en zijn pa hadden al aangekondigd dat ze zouden komen na de vakantie, op de dag dat hij terug kwam uit marokko kwam hij me ophalen van thuis ( k had netjes tegen ma gezegd dat ik met m naar de stad ging) en heeft me die avond gevraagd.
LR
In parijs, tijdens een etentje...
Origineel gepost door Verpleegstertje
Ja, vind je....?
Echt mooi en komt hij van Marokko of hier? Een echte romantische jongen precies
Origineel gepost door Fouad2
Ik ben gevraagd via msn..."
Citaat" Wil je met me trouwen? doen we...waneer?"
zo ging het
:p
Verpleegstertje
16-09-2003, 17:10
najiha, hij komt uit Marokko. Trouwens, heel lief dat je het mooi vindt.
Ik had niet verwacht, dat hij het op die manier zou doen. Maar hij is inderdaad romantisch.
Verpleegstertje
16-09-2003, 17:13
Fouad, meen je dat? Hoe voelde je je op dat moment? Best apart via msn....
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.