Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : haarproduckten

zinalady80
12-05-2007, 00:58

wat is nou echt goed voor je haar dan heb ik het niet over dingen die je in de winkel kan kopen maar echt kruiden en ollien die je hier of in marokko kan halen als jullie nou wat tips hier zeten dan weet ik wat ik van de zomer moet halen behalve henna kruiden en olijfe olie dat heb ik zat wie kan me helpen:banana: :banana: :banana:

zinalady80
14-05-2007, 00:27
heeft niemand tips

ouasimagirl
17-05-2007, 12:26
Olijfolie mengen met gemalen kruidnagels, heel veel mensen doen dit en het houdt het haar fit en het glanst door de olie. Dit kan je na het douchen doen en natuurlijk niet te veel dat je helemaal naar olijfolie en kruidnagels ruikt. Moehiem is een tip meid!! Ouasima

LADY_BOUCHRA
17-05-2007, 13:03
stop in iedergeval noooit knoflook olie in je haar :hihi: een vriendin van me heeft het gedaan en stonk er 3 weken gewoon naar. Ze had alles geprobeerd om het eruit te halen maar niets hielp na 4 weken rook je het pas niet meer

Qwerty
17-05-2007, 13:21

Gasol en ghalta is echt goed voor je haar

LADY_BOUCHRA
17-05-2007, 13:22
Gasol en ghalta is echt goed voor je haar ghasol heb ik ook weleens in me haar gestopt wel lekker voor op je lichaam maar in je haar blijven altijd die stokjes en takjes haken:hihi:

Qwerty
17-05-2007, 13:30
ghasol heb ik ook weleens in me haar gestopt wel lekker voor op je lichaam maar in je haar blijven altijd die stokjes en takjes haken:hihi: Nee is geen stokjes of takjes Gasol is een soort klein steentjes die je in lauw water doet en dan word ie een soort mengsel ghalta is een soort kruiden....en als je het goed afspoelt dan blijft er niks in je haar......................................;) heb ervaring er mee..............................;)

LADY_BOUCHRA
17-05-2007, 13:32
Nee is geen stokjes of takjes Gasol is een soort klein steentjes die je in lauw water doet en dan word ie een soort mengsel ghalta is een soort kruiden....en als je het goed afspoelt dan blijft er niks in je haar......................................;) heb ervaring er mee..............................;) ja in onze ghasol zitten altijd van die kleine takjes :confused: koop het altijd in beverwijk.

Qwerty
17-05-2007, 13:33
ja in onze ghasol zitten altijd van die kleine takjes :confused: koop het altijd in beverwijk. Ik koop het in Marokko,

LADY_BOUCHRA
17-05-2007, 13:36
Ik koop het in Marokko, ga ik ook maar eens doen dit jaar. beverwijk flasht ons:ego:

zinalady80
17-05-2007, 22:18
wat is galta als ik vragen mag? en olie en kruidnagel en knoflook dat kende ik al ik wist dat het goed was voor je haren maar iets anderes mischien bendankt voor de tips meer is zeer zeker welkom

__Salima__
17-05-2007, 22:37
Olie voor je haar ik weet de naam alleen en koop het uit marokko het is een doorzichtig flesje met geel olie erin echt geel naam is: Sunsilk het is speciaal voor je haar olie wat het sterker maakt en pluizig haar helpt. geel dopje,geel olie, sticker op de achtergrond met palmbomen en een vrouw die reclame maakt voor der haar. hoop dat je het zult vinden. succes

LADY_BOUCHRA
18-05-2007, 01:17
Olie voor je haar ik weet de naam alleen en koop het uit marokko het is een doorzichtig flesje met geel olie erin echt geel naam is: Sunsilk het is speciaal voor je haar olie wat het sterker maakt en pluizig haar helpt. geel dopje,geel olie, sticker op de achtergrond met palmbomen en een vrouw die reclame maakt voor der haar. hoop dat je het zult vinden. succes die verkopen ze toch alleen in marokko :hihi: me zusje heeft een hele dozijn meegenomen daarvandaan afgelopen jaar :maf: het helpt wel inderdaad vooral voor krullend haar

zinalady80
18-05-2007, 16:00
bedankt nog meer tips iets met kruiden o f zo hoor je vaak

zinalady80
05-07-2007, 02:53

namen van vesrschillende olie