Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Voordat je Naar MAROKKO gaat Nog even........

paleisje
11-05-2007, 22:40

Wat doe je allemaal voordat je naar marokko gaat? Ik wilde wat tips voor jullie, aangezien ik al bijna ga! Zelf, betaal ik al mijn rekeningen voordat ik ga. en heb ik een plekje al op school en al een bijbaantje heb, (dus niet dat ik kom en geen school of werk heb). Ik koop al mijn kledingen, schoenen, verzorgingsproducten voor Maroc en leg dat in mijn koffer. Plus 1handtasje. ik epileer mijn wenkbrauwen tot ik geen 1 haartje zie! en hars mijn lichaam, tot er geen 1 haartje overblijft. ik ga naar de pedicure en manicure voor schone nagels. ik knip mijn haar en verf het in mooie kleur, ook al draag ik hijab. Zet mijn kleren voor de dag van het vliegveld klaar. Ewa zodra ik nog iets meer weet, dan zet ik het hierop.... Hebben jullie nog tips?

latifa_soussia
11-05-2007, 22:56
Wat doe je allemaal voordat je naar marokko gaat? Ik wilde wat tips voor jullie, aangezien ik al bijna ga! Zelf, betaal ik al mijn rekeningen voordat ik ga. en heb ik een plekje al op school en al een bijbaantje heb, (dus niet dat ik kom en geen school of werk heb). Ik koop al mijn kledingen, schoenen, verzorgingsproducten voor Maroc en leg dat in mijn koffer. Plus 1handtasje. ik epileer mijn wenkbrauwen tot ik geen 1 haartje zie! en hars mijn lichaam, tot er geen 1 haartje overblijft. ik ga naar de pedicure en manicure voor schone nagels. ik knip mijn haar en verf het in mooie kleur, ook al draag ik hijab. Zet mijn kleren voor de dag van het vliegveld klaar. Ewa zodra ik nog iets meer weet, dan zet ik het hierop.... Hebben jullie nog tips? Je komt over alsof je je klaar maakt voor iets spannends dat in het vliegtuig of op vakantie zal gebeuren :stout:

teletubbie
11-05-2007, 23:01
Bij ons is het altijd een chaos, als m'n man mij niet in de auto stopt dan vertrekken we nooit op tijd..............:moe: Ik wil nog altijd alles op het laaste moment kopen!

Prettily
11-05-2007, 23:04
Wat doe je allemaal voordat je naar marokko gaat? Ik wilde wat tips voor jullie, aangezien ik al bijna ga! Zelf, betaal ik al mijn rekeningen voordat ik ga. en heb ik een plekje al op school en al een bijbaantje heb, (dus niet dat ik kom en geen school of werk heb). Ik koop al mijn kledingen, schoenen, verzorgingsproducten voor Maroc en leg dat in mijn koffer. Plus 1handtasje. ik epileer mijn wenkbrauwen tot ik geen 1 haartje zie! en hars mijn lichaam, tot er geen 1 haartje overblijft. ik ga naar de pedicure en manicure voor schone nagels. ik knip mijn haar en verf het in mooie kleur, ook al draag ik hijab. Zet mijn kleren voor de dag van het vliegveld klaar. Ewa zodra ik nog iets meer weet, dan zet ik het hierop.... Hebben jullie nog tips? Lijkt me geen gezicht wenkbrauwloos en kaal :maf: Vergeet vooral niet je met bleek bevlekte huisjurkjes :)

latifa_soussia
11-05-2007, 23:06

Bij ons is het altijd een chaos, als m'n man mij niet in de auto stopt dan vertrekken we nooit op tijd..............:moe: Ik wil nog altijd alles op het laaste moment kopen! Bij ons is het dan rwinnaaaa, iedereen wil opeens douchen, scheren, mn moeder verzamelt stiekem allemaal tasjes die ze op het laats onder je voeten in de auto wil droppen :maf: mn vader controleert de sleutels en al mohim een jarenplan als wij willen vertrekken....:nerd:

latifa_soussia
11-05-2007, 23:08
Lijkt me geen gezicht wenkbrauwloos en kaal :maf: Vergeet vooral niet je met bleek bevlekte huisjurkjes :) :gniffel:

teletubbie
11-05-2007, 23:41
Bij ons is het dan rwinnaaaa, iedereen wil opeens douchen, scheren, mn moeder verzamelt stiekem allemaal tasjes die ze op het laats onder je voeten in de auto wil droppen :maf: mn vader controleert de sleutels en al mohim een jarenplan als wij willen vertrekken....:nerd: :haha: Dat deed m'n moeder vroeger ook, of zegt ze; hier deze tas is voor jou, je kan 'm als kussen gebruiken....:maf: