Bekijk originele versie : even hoor voor diegene die hun man/vrouw via marokko.nl hebben gevonden
FATOUSHA
16-09-2003, 11:25
werden jullie verliefd op elkaars avater of middels pms groeide jullie naar elkaar toe en kwamen er ook gevoelens in het spel
door middel van avater lijkt mij apart, stel de 1 heeft shinchan of een koekiemonster als avater en de andere een eksteroog kun je dan op elkaar vallen :confused:
even hoor ik vroeg het mij gewoon af :D
Atlas_Gebergte
16-09-2003, 12:12
Vraag het Mimi tangoua & tangouai79 want die zijn een stel geworden en hebben elkaar hier op marokko.nl gevonden, wel apart, maar ik zou het nooit doen.
Wa Sallaam Alikoum
Origineel gepost door shirien85
:rolleyes:
Ik ben verliefd op jou avater :Iluvu: :Iluvu:
Origineel gepost door Atlas_Gebergte
Vraag het Mimi tangoua & tangouai79 want die zijn een stel geworden en hebben elkaar hier op marokko.nl gevonden, wel apart, maar ik zou het nooit doen.
Wa Sallaam Alikoum
zeg nooit nooit :zwaai:
allah qadir 3ala koeli che ;)
Origineel gepost door Nordin_82
waarom zou het niet kunnen velen zijn stellen en hebben het goed samen natuurlijk zitten er ook players en playsters tussen maar die heb je altijd, ik vind het juist wel goed als je elkaar via hier leert kennen omdat jullie "relatie"eerst gebaseerd is op vriendschap en daarna komt er meer.
:goedzo:
dit klopt helemaal.
ik ken zelf een aantal stellen die elkaar hier hebben leren kennen en die nu heel gelukkig zijn samen.
shirien85
16-09-2003, 12:22
Origineel gepost door selina107
Ik ben verliefd op jou avater :Iluvu: :Iluvu:
;)
Atlas_Gebergte
16-09-2003, 12:35
angel21, sorry ben al gelukkig getrouwd met een man uit marokko. Wat ik bedoelde het zit zo:
Je leert elkaar via internet kennen en na een tijdje wil je elkaar zien, en dan volgt er een lange relatie enzo, maar ondertussen bega je wel een zonde, want die contact en een relatie voor je huwelijk is haram in de islam, dat bedoel ik dus, leer je partner op een halal-manier of doe het niet.
Wa Sallaam Alikoum
Origineel gepost door Atlas_Gebergte
angel21, sorry ben al gelukkig getrouwd met een man uit marokko. Wat ik bedoelde het zit zo:
Je leert elkaar via internet kennen en na een tijdje wil je elkaar zien, en dan volgt er een lange relatie enzo, maar ondertussen bega je wel een zonde, want die contact en een relatie voor je huwelijk is haram in de islam, dat bedoel ik dus, leer je partner op een halal-manier of doe het niet.
Wa Sallaam Alikoum
ewa ja als jij al getrouwd bent, dan kan het ook niet meer :D :D
je kan iemand leren kennen zonder dat je een relatie hebt. Maar dat is weer een andere discussie ;)
Nou persoonlijk ben ik niet zo voor cyberlove......ik vind het echt maar scary....maar ja zeg nooit nooit!!
ach, t leven zit vol verrassingen ;)
bedankt dat de mensen op i-net net zo goed die leuke jongen van jeschool/werk kan zijn....
je leert all1 elkaar eerst kwa innerlijk kennen dan pas uiterlijk dat is het verschil..
enneh ik denk dat de naam of avatar je echt wel aantrekt,,juist die leipe dingen
:zwaai:
Wie heeft elkaar gevonden via yasmina of sta ik achter of zo?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.